וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לבחור קוסמטיקאית מקצועית? המדריך

בשיתוף B144, בשיתוף B144

4.12.2019 / 13:41

אם יש תחום שבו אנו יכולים לראות מבחר עצום של אנשים (ובמיוחד נשים) העוסקים בו הרי שזהו תחום הקוסמטיקה. יש לא מעט קוסמטיקאיות בישראל ולכל אחת מהן הרמה המקצועית שלה. איך תדעי מה נכון לך? אנחנו כאן כדי לעזור

אילוסטרציה. ShutterStock
חשוב מאוד שהקסומטיקאית שלך תהיה מעודכנת, תשתמש בחומרים איכותיים ותעבוד בצורה מקצועית/ShutterStock

תחום הקוסמטיקה בישראל אינו מפוקח בצורה אדוקה על ידי ממשלת ישראל. לכן, יש מטופלים המסכנים את עורם ואת בריאותם, כשהם מגיעים אל מכון קוסמטיקה לא מפוקח המציע להם שירותים של טיפולים שונים, כמו קוסמטיקה רפואית למשל. אינדקס עסקים ובעלי מקצוע של B144 מאפשר לכם לחפש קוסמטיקאיות איכותיות ברחבי הארץ בקלות רבה ותוך התמקדות במקצועיותן.

קוסמטיקאית רצינית תשמור על בריאותכן

אם ניגש לקוסמטיקאית מסוימת ובסופו של טיפול (כמו הבהרת כתמי עור, אפילציה להסרת שיער בפנים, וכד') ונגלה שלא רק שהטיפול לא הביא לתוצאות שהובטחו, אלא שגם עור פנינו ניזוק בצורה מסוימת - הרי שנתקשה מאוד להשלים עם התוצאה החמורה. אין ספק שמדובר במצב שאף אחד לא מעוניין להגיע אליו ולכן חשוב למצוא בעזרת אינדקס בעלי מקצוע של B144 קוסמטיקאיות שניתן לשאול ואף לתחקר מעט בקשר לחשיבות שהן מעניקות לכללי זהירות שונים. כך ניתן ללמוד על פעולות שמבצעות קוסמטיקאיות בכדי לשמור על בריאות מטופליהן ולבחור קוסמטיקאית איכותית.

טיפול קוסמטי. ShutterStock
חומרי העבודה של קוסמטיקאיות חייבים להיות איכותיים ולא כאלו שיסכנו את העור/ShutterStock

מהם כלי עבודה והחומרים של קוסמטיקאית איכותית?

מעבר להכשרה האיכותית שעליהן לעבור במוסדות לימוד רציניים, הרי שעל הקוסמטיקאיות להחזיק גם בכלי עבודה איכותיים. מחט חשמלית לאפילציה יכולה להיות מכשיר לא נעים אם היא לא חדשה יחסית או לא תקינה חלילה. גם חומרי העבודה (כמו איפור, חומרי ניקוי לפנים, וכד') של קוסמטיקאיות חייבים להיות איכותיים ולא כאלו שיסכנו את העור. זאת מעבר לעניין של ידע שמאפשר לקוסמטיקאיות לבדוק את רגישותו של המטופל לגירויים או לטיפולים מסוימים.

קוסמטיקאיות מנוסות דואגות להתעדכן כל הזמן

תחום הקוסמטיקה הוא תחום דינמי מאוד. לא אחת אנו יכולים לראות כיצד חברות הקוסמטיקה מוציאות לשוק מוצרים שונים בתדירות רבה יחסית. אין ספק שכל אותן קוסמטיקאיות שדואגות להתעדכן במוצרים איכותיים שיצאו לשוק או בכלי עבודה וטכניקות שעדיף להשתמש בהם ולא באלו הישנים, הן קוסמטיקאיות המציגות יתרון חשוב ביותר. קוסמטיקאיות בעלות יתרונות שונים תוכלו למצוא בקלות בעזרת אינדקס בעלי מקצוע של B144. בנוסף תמצאו מפה מעודכנת שבה תוכלו לאתר מכון קוסמטיקה של קוסמטיקאית מומחית ולהגיע אליו במהרה.

B144 עוזר לכם לבחור גם באמצעות מחירונים, אספנו עבורכם את המחירים המומלצים בשוק:

איפור לאירוע ערב: 250-600 שקלים
אפילציה (15 דקות): 60-100 שקלים
החדרת לחות, כולל פילינג לפנים: 280-350 שקלים
טיפול בבעיות אקנה בפנים: 250-400 שקלים
טיפול יופי שלם, שכולל פילינג שלפניו ניקוי פנים ועיסוי פנים: 150-330 שקלים
טיפול פילינג: 180-360 שקלים
טיפולי אנטי אייג'ינג (לרוב מחיר בסדרת טיפולים): 380-550 שקלים

בשיתוף B144, בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully