וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תהיה דוש! מתי שיווק לגיטימי הופך למציק וטורדני?

בשיתוף B144, בשיתוף B144

5.2.2020 / 9:44

איפה בדיוק עובר הגבול בין פרסום והנעה לפעולה לבין הצקה מעיקה שתגרום ללקוח להגיד לכם "ביוש"

אישה צעירה מביטה בשעונה. ShutterStock
יש כמה כללי עשה ואל תעשה בשיווק דיגיטלי/ShutterStock

בעוד שכולנו מתלוננים על מבול הסמסים המציקים שאנו מקבלים מהמפלגות השונות (כפול שלוש מערכות בחירות בשנה!), איכשהו כשזה מגיע לעסק שלנו לפעמים אנחנו לא שמים לב שעברנו את הגבול בין פרסום לגיטימי ושפוי לבין פרסום מציק ומנדנד. אז מתי אנחנו רק מעדכנים את הלקוח על ההצעה המצוינת שיש לנו עבורו, ומתי בדיוק אנחנו הופכים להיות מטרידנים כלפי הלקוחות שלנו? לפניכם כמה כללי עשה - ובעיקר אל תעשה.

נעים להכיר
היכרות עם הלקוח ועם מה שהוא אוהב יכולה לעזור לכם לגשת אליו בצורה נעימה יותר - בדרך המועדפת עליו. נסו לגלות מה מציק לו, מה חשוב לו ובאיזו שפה כדאי לפנות אליו, וגבשו אסטרטגיית שיווק בהתאם

הביאו ערך מוסף
כשאתם רק מפרסמים את השירות או המוצר שלכם - זה יכול להעיק על הלקוחות שלכם. לכאן נכנס היתרון הגדול של שיווק באמצעות תוכן, כי הוא גורם ללקוח לרצות לצרוך את התוכן שלכם בעצמו

אל תפגיזו בניוזלטרים
כדאי תמיד להודיע מראש (בהרשמה) מהי תדירות המיילים שיישלחו אליו, ולא להגזים בכמות. שימו לב שחוק הספאם מחייב אתכם לשלוח מייל רק בהסכמה מפורשת של הנמען, ועם מתן אפשרות להפסקת הדיוורים.

הסמס שהעיר אותי
שימו לב, הודעת סמס ניתן לשלוח רק עם הסכמה מפורשת מהלקוח ועם אפשרות בכל הודעה להסרה מהרשימה. מאוד כדאי לשים לב לשעה שבה אתם שולחים, אל תשלחו מוקדם מדי בבוקר ובטח לא באמצע הלילה.

רוצים שנעזור לכם להגיע ללקוחות שלכם במקום ובזמן הנכון? פנו למומחים של B144

sheen-shitof

עוד בוואלה!

טאבולה ואאוטבריין יתחרו בפייסבוק וגוגל

בשיתוף B144
איש עובד על מחשב לפטופ בבית קפה. ShutterStock
. שימו לב שחוק הספאם מחייב אתכם לשלוח מייל רק בהסכמה מפורשת של הנמען/ShutterStock

עוד קבוצת וואטסאפ?
זה ידוע שלכולנו יש הרבה יותר מדי קבוצות וואטסאפ. צרפו לקבוצה של העסק רק את מי שהביע עניין להצטרף לאחת כזו, כדאי גם להגדיר מראש שרק מנהלי הקבוצה יכולים להגיב ולהקפיד על איכות התוכן.

הקפידו על פוסטים בפייסבוק
שמרו על תמהיל נכון בפוסטים שאתם מעלים לפייסבוק: רק 20% מהפוסטים שלכם צריכים להיות שיווקיים, ו-80% מהפוסטים צריכים לתת ערך מוסף ולהכיל תוכן איכותי.

פולו-אפ ללקוחות
אל תשאירו את הלקוח תלוי באוויר, כשהוא ממתין למענה מכם. חשוב להבהיר ללקוח מראש שאתם מתכוונים לחזור אליו, ובעיקר מתי. אם הלקוח מסנן אתכם - תבינו את הרמז.

קר? אז עזבו
הימנעו ככל האפשר משימוש בלידים "קרים", המכילים פרטי קשר של אנשים שלא הביעו כל התעניינות במוצר שלכם. תנו ללקוח לעשות את הצעד הראשון, ותכבדו את ההחלטות של הלקוח.

בשיתוף B144, בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully