וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האהבה פורחת: 5 זרי פרחים שכל אחת תאהב

בשיתוף B144, בשיתוף B144

5.2.2020 / 10:00

ורדים אדומים לטיפוס הקלאסי, מרקחת ססגונית להיפסטרית והשראה אקזוטית לאנינת הטעם: אם אתם מתלבטים איזה זר לקנות ביום האהבה הקרוב - מצאנו לכם את התשובה

אישה מחזיקה זר פרחים. ShutterStock
כאשר אתם בוחרים זר, אל תשכחו שפרחים וצבעים שונים מאותתים על משמעויות שונות/ShutterStock

יום האהבה בפתח ואנחנו מקווים שזכרתם לקנות מתנה, להזמין מקום במסעדה רומנטית, לכתוב ברכה מרגשת וכמובן לקנות זר פרחים. איזה פרחים, אתם שואלים? ובכן, למה שלא תציצו ברשימה שהכנו עבורכם, ופשוט תבחרו את הסוג המתאים ביותר לבת הזוג שלכם.

כאשר אתם בוחרים זר, אל תשכחו שפרחים וצבעים שונים מאותתים על משמעויות שונות: ורדים מסמלים כמובן אהבה ותשוקה; צבעונים מסמלים חיבה; ואילו יש פרחים, כגון אמנון ותמר או פרחי שעווה, המסמלים עדינות. אם אתם מתלבטים בקשר לצבע, זכרו שגם כאן צריך להיזהר: אדום הוא הצבע החושני ביותר, לבן מסמל טוהר ואילו צהוב רומז לקנאה. וטיפ אחד אחרון: לא משנה איזה זר בחרתם, תמיד קנו בחנות אמינה שמסוגלת לספק פרחים רעננים גם ביום עמוס כמו יום האהבה.

נתקעתם בלי זר בדקה ה-90? תרוצו לקטגוריית חנויות פרחים של B144

לבחורה הקלאסית: ורד מנצח לא מחליפים

תמיד לקראת יום האהבה גובר הביקוש לוורדים אדומים, ולא לחינם: מדובר בזר האהבה האולטימטיבי. כזה שימיס את ליבה של כל בחורה. המחיר לזר תלוי בגודל הפרח ואורך הוורדים. מומלץ להזמין את הזר זמן רב מראש, במיוחד אם אתם רוצים יותר משישה ורדים - מכיוון שתמיד יש מחסור, במיוחד בחורף. התוספת האולטימטיבית: קופסת פרלינים איכותיים.

זר להיפסטרית: שלל צבעי הקשת

כאן היינו הולכים על משהו קצת משוגע: כך למשל, אפשר לבחור שני תריסרים של ורדים קטנים במגוון צבעים: לבן, צהוב, ושילובים של ורוד ואדום. אם אתם רוצים לשמור על מידה מסוימת של קיטש, בסגנון של "הפוך על הפוך", הקיפו את כל הפרחים בהרבה גיפסניות או בפרחי רותם קטנים ולבנים. התוספת האולטימטיבית: מיני בקבוק וודקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מחפשים ריגושים? 10 אטרקציות מקוריות ליום האהבה

בשיתוף B144
הכנת זר פרחים. ShutterStock
לאישה הקרייריסטית חישבו על זר שלא מצריך תחזוקה רבה, במובן של ניקוי הפרחים והחלפת המים/ShutterStock

זר סטודנטיאלי: יקר ללב, לא לכיס

כאן יוכלו להתאים מגוון גדול של פרחי עונה לא יקרים, כמו כלניות, אדמוניות (אדומות ולבנות), או פרחי ציפורן בגווני לבן ואדום או ורוד. הוסיפו לפרחים שלל עלים ירוקים קטנים, ותוכלו להעניק זר יפהפה במחיר לא יקר במיוחד. התוספת האולטימטיבית: בקבוק יין רוזה.

זר לקרייריסטית: מינימום תחזוקה

חישבו על זר שלא מצריך תחזוקה רבה, במובן של ניקוי הפרחים והחלפת המים. ורדים יתאימו כמובן, אבל גם זרים סגורים יחסית שפרחיהם נמכרים כניצנים. אופציה נוספת היא עציץ שדורש מינימום תחזוקה: אמריליס, בושמת ופרחי שעווה. התוספת האולטימטיבית: גאדג'ט פונקציונלי.

זר של ה"ביוקר": מינימליזם זה הסיפור

אם אתם מחפשים להרשים בת זוג שלא מתרשמת בקלות מסתם זר ורדים, תלכו על סידור פרחים מינימליסטי בנוסח איקבנה יפני, שמבוסס על פרח או שניים וכמה עלים גבוהים (למשל, ציפור גן עדן); אפשרות נוספת - עציץ של סחלב ורוד. התוספת האולטימטיבית: תכשיט יוקרתי.

B144 עוזרת לכם לעשות את הבחירה החכמה:

זר פרחים עונתיים הזר מכיל בין 7 ל-15 יחידות של פרחי העונה ועלים דקורטיביים: 200 - 60
זר פרחים עונתיים הזר מכיל בין 15 ל-20 יחידות של פרחי העונה ועלים דקורטיביים: 200 - 120
זר פרחים עונתיים הזר מכיל בין 20 ל-25 יחידות של פרחי העונה ועלים דקורטיביים: 350 - 200
זר פרחים עונתיים הזר מכיל בין 25 ל-30 יחידות של פרחי העונה ועלים דקורטיביים: 500 - 250
זר ורדים המכיל בין 15 ל-20 ויחידות של ורדים: 350 - 140

בשיתוף B144, בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • פרחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully