וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק על השטיח האדום: הטיפולים שישיגו לכם חיוך של כוכבים

בשיתוף B144

12.2.2020 / 11:47

בין אם אתם מתכוונים להתהלך על השטיח האדום או סתם רוצים לשדרג את הלוק שלכם, כדאי להתחיל בחיוך שלכם. אז מהם הפיתוחים האחרונים בתחום, ואיך תשיגו חיוך של כוכב?

טקס אוסקר 2020 פנלופה קרוז. GettyImages
איך יש למפורסמים שיניים כה יפות? פנלופה קרוז/GettyImages

עונת הפרסים בהוליווד נמצאת בשיאה, וקשה לחמוק מצילומי שטיח אדום בימים אלו, כאשר השאלה שעולה לכולנו בראש היא: איך בדיוק הם נראים ככה - ובעיקר איך השיניים שלהם כל כך מושלמות? זה הרי ממש לא סוד שהוליווד נחשבת ל"מכה" של הניתוחים הפלסטיים, הטיפולים האסתטיים והקוסמטיים, ובכל מה שנוגע לחיוך המושלם.

אבל, ממש לא צריך להיות כוכב כדי להשיג את הלוק הזה, ואפשר אפילו לעשות טיפולים ביתיים בחלק מהמקרים. כך או אחרת, טיפולי שיניים - הלבנות, הלבשות והשתלות - הפכו כבר מזמן לנחלת הכלל, וישנם טיפולים שכל אחד יכול להרשות לעצמו, גם אם הוא לא מרוויח כמו כוכב קולנוע.

הבייסיק: הלבנות שיניים

אחד מתחומי האסתטיקה הדנטלית המבוקשים ביותר הם טיפולים להבהרת שיניים. מדובר בצעד הראשון וההכרחי בדרך לחיוך המושלם. הטיפולים מתחלקים לשני סוגים - טיפולים בקליניקות מקצועיות, וחומרים לשימוש ביתי.

בטיפולים שנעשים במרפאות שיניים משתמשים לעיתים קרובות בלייזר ובג'ל המכילים כמות יחסית גבוהה של מי חמצן. הסוג השני, השייך כאמור לטיפולים הביתיים, עבר בשנים האחרונות מספר חידושים. בטיפולים אלה נעשה שימוש בתמיסה או בג'ל בעלי ריכוזים נמוכים יחסית של חומר פעיל. חומרים אלה מסופקים לרוב בצורת קיט שיש בו "עט" או אמצעי אחר למריחת הג'ל על השיניים, כגון סטריפים.

באוקטובר האחרון הודיעה חברה אמריקאית בשם White Smile שהיא פיתחה קיט ייחודי לשימוש ביתי, העושה שימוש בנורות לד בשני צבעים: אולטרא סגול - שתפקידו לעורר את החומר המלבין בג'ל; ואינפרא אדום לחיטוי הפה והגנה מפני היווצרות כיבים (אפטות). הקיט מגיע עם חומר פעיל שאין בו מי חמצן, אלא מבוסס על נוסחה ייחודית. תהליך הלבנת השיניים אורך, לטענת החברה, בין 10-20 דקות ביום.

למומחים באסתטיקת הפה

המפתיע: יישור שיניים עם בלון

זה אולי נשמע מעט תמוה, אבל מדובר בטכניקה חדשנית ליישור השיניים שפותחה על ידי חברה ישראלית בשם אירודנטיס, הממוקמת בהר חוצבים שבירושלים. כך שיש כאן גם מקום לגאווה ישראלית. החברה פיתחה מערכת מיוחדת ליישור שיניים שמבטלת למעשה את הצורך בגשר, בחוטים ובכל המתקנים האחרים.

הרעיון פשוט מאוד - טכנאי או רופא השיניים מכינים סד המותאם במיוחד ללסת של המטופל. בסד מניחים "בלון" שאותו מנפחים באופן ממוחשב, בהתאם למיקום הרצוי של השיניים. ניפוח הבלון ושחרור הלחץ נעשים במחזורים שנקבעים על ידי הרופא, וכך השיניים מוזזות לאיטן, למיקומים הרצויים.

היתרונות בטיפול מסוג זה שהוא אורך כ-10 שעות ביממה, לפי המפתחים. בנוסף, המערכת דורשת פחות ביקורים אצל האורטודונט, מחזורי הניפוח ושחרור הלחץ ו"ניעור" השיניים מזרזים יצירת כלי דם בריאים בחניכיים, וגם מקצרים את הטיפול עצמו.

למומחים בהלבנת שיניים

אישה מחייכת. ShutterStock
טכניקה של חברה ישראלית בשם אירודנטיס מאפשרת ליישר שיניים בצורה נוחה יותר/ShutterStock

GPS להשתלת שיניים

בזמן טיפול להשתלת שיניים הרופא קודח בלסת ומחדיר בורג שעליו הוא מרכיב את השן המלאכותית. השלב הזה נחשב למאוד קריטי מכיוון שהוא דורש מיומנות ויציבות רבה מצד הרופא. בדיוק בשביל זה המציאו את השיטה הממוחשבת להשתלת שיניים, המשפרת את הדיוק בשלב החדרת הבורג. השיטה הפכה למבוקשת בהשתלות שיניים בישראל כבר לפני מספר שנים, מכיוון שהיא מקצרת את תהליך ההשתלה ומצמצמת כאבים וסבל מהמטופלים.

המילה האחרונה בתחום השתלות שיניים ממוחשבות היא X-Guide. מדובר במערכת חדשנית שמטרתה לקצר ולדייק את שלב הכנסת הבורג בהשתלת שיניים. המערכת משלבת הדמיה תלת ממדית של הלסת והשיניים, עם מנגנון הנחיה ממוחשב, ממש כמו GPS. המנגנון מנחה את רופא השיניים בדיוק היכן לבצע את הקידוח, באיזו זווית ולאיזה עומק בלסת. בצורה כזו אין צורך בתבניות או סדים כמו בהשתלות שיניים ממוחשבות והרופא גם רואה בדיוק מה הוא עושה בכל שלב.

מעוניינים בהלבנת שיניים, יישור או השתלה? היכנסו עכשיו למדריך העסקים של B144 ומצאו בקלות מרפאת שיניים קרובה אליכם.

B144 עוזרת לכם לעשות את הבחירה החכמה. לפניכם מחירון רופאי שיניים לשיקום הפה המציג את טווח המחירים הממוצע בשוק:

השתלת שן מחיר לשתל דנטלי בודד - 1,400 - 450 שקלים
השתלת שיניים ממוחשבת - 70,000 - 50,000 שקלים
ציפוי קומפוזיט מבנה לשן - 1,500 - 700 שקלים
ציפוי חרסינה מחיר ציפוי חרסינה לשן בודדת - 1,700 - 1,300 שקלים
כתר חרסינה מתכת חצי אצילה - 3,000 - 1,800 שקלים
יישור באמצעות גשר בשיניים הפלטה הקלאסית - 12,000 - 6,000 שקלים
יישור שיניים באמצעות גשר שקוף - 23,000 - 18,000 שקלים
ריפוד שיניים תותבות במעבדה - 1,800 - 1,500 שקלים
שיניים תותבות מחיר לפלטת שיניים תותבות עליונה או תחתונה - 2,500 - 10,000 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully