וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל מקרב לבבות: מסעדות רומנטיות ליום האהבה

בשיתוף B144, בשיתוף B144

12.2.2020 / 12:03

בין אם אתם זוג נשוי וותיק או שמא מדובר באהבה חדשה, אי אפשר להימנע מלציין את יום האהבה או אירוע מיוחד אחר עבורכם במסעדה טובה. קיבצנו עבורכם 10 מסעדות מיוחדות לערב בלתי נשכח

אילוסטרציה. ShutterStock
מומלץ להזמין מראש מקום, שכן יהיה בלתי אפשרי למצוא מקום באופן ספונטני/ShutterStock

ארוחה במסעדה רומנטית היא סוג של מאסט כשמדובר ביום האהבה, וזה בכלל לא משנה אם מדובר במחווה היחידה שלכם לציון האירוע, או שמא התפרעתם ותכננתם הפקה שלמה שלא תבייש סרט הוליוודי. אבל לפני שאתם מתלבטים בין המסעדות שבחרנו עבורכם, הנה כמה טיפים שיועילו לכם בערב המיוחד: מומלץ להזמין מראש מקום, שכן יהיה בלתי אפשרי למצוא מקום באופן ספונטני, וגם לוודא מול המקום לכמה זמן השולחן שלכם. בנוסף, מומלץ לבדוק אם המסעדה מגישה תפריט מיוחד ליום האהבה, מה הוא כולל וכמה זה עולה, ובמידה ואתם רוצים להזמין מהתפריט הרגיל - בדקו אם זה בכלל אפשרי. וכמובן שלפני הכל, תבדקו איזה מבין המסעדות שלפניכם מתאימה לכם מבחינה קולינרית.

בראסרי עין כרם

ביסטרו בסגנון צרפתי בלב שכונת עין כרם הציורית והשקטה. אם אפשר, הזמינו מקום על המרפסת הצופה לעמק ולהרים. נסו את בורקס שקדי העגל או את אחת ממנות הדגים.

נילי בית יין

המסעדה האיטלקית הזו ממוקמת במבנה אבן מקסים בזיכרון יעקב. המסעדה כשרה למהדרין, והתפריט העשיר והמגוון מציע מבחר מנות חלביות הכוללות פסטות, פיצות, לזניה, מנות דגים, ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

5 טיפים לבחירת מסעדה רומנטית לזוג

בשיתוף B144

תטה ביסטרו

אם אתם לא חייבים רומנטיקה זוגית ביום האהבה, ומעדיפים לבלות עם כמה זוגות של חברים - תטה ביסטרו הוא המקום האידיאלי בשביל זה. מדובר בביסטרו קליל המגיש אוכל מקומי איכותי.

מינה טומיי

מתלבטים בין אוכל יפני, תאילנדי, קוריאני, וייטנאמי והודי? מינה טומיי סוגרת את הפינה ומעניקה לכם חמישה מטבחים שונים לערב שכולו טעימות משותפות, והתנסויות חדשות.

למסעדות נוספות

עלי כרוב ממולאים במינה טומיי. דרור עינב
מטבח אסיאתי משובח. מינה טומיי/דרור עינב

אמיגוס מסעדת בשרים

אם אתם מחפשים לספק את תאוות הבשר שלכם כדאי שתתחילו בפלטה הזוגית של אמיגוס. במסעדה תמצאו מנות גדולות וטעימות, המלוות במגוון סלטים ותוספות - אז מומלץ לבוא רעבים במיוחד.

מסעדת צוקים

אם אתם מחפשים מסעדה עם נוף - צוקים היא לגמרי המקום עבורכם. מומלץ לבוא בשקיעה ולראות את מכתש רמון כשהוא נצבע כולו באדום ובסגול. לאחר הארוחה תוכלו לסיים את הערב בצימר מפנק בסביבה.

האותנטית החדשה

מסעדת פיוז'ן בבאר שבע בעלת תפריט שף מגוון הכולל מנות בשריות, טבעוניות ומנות דגים. אם אתם מחפשים חווית אירוח, כאן תוכלו לצפות בהתרחשות של המטבח הפתוח, הגלוי לעיני כולם.

מסעדת הפגודה

אם אתם מבלים בצפון, רוצים אוכל אסייתי או מחפשים מסעדה כשרה, הפגודה היא בדיוק בשבילכם. מדובר במוסד קולינרי ידוע הממוקם על הכינרת. במסעדה תוכלו ליהנות מתפריט מגוון ועשיר מאוד.

מסעדת טריו

מסעדה על הים זה תמיד רעיון טוב, במיוחד כשהיא מגישה ארוחה גיאורגית אותנטית. בטריו תוכלו ליהנות ממאפים עמוסי גבינות כמו חצ'פורי ואימרולי, ולקנח בטיול רומנטי על חוף הים.

מסעדת אנטוליה

אם אתם מבלים את יום האהבה בצפון תלכו לאנטוליה שבכפר כמא. במסעדה תמצאו מנות טורקיות וצ'רקסיות נהדרות, גדולות וצבעוניות, ומאפים מהטאבון. האירוח יבטיח לכם ערב בלתי נשכח.

B144 עוזר לכם לבחור גם באמצעות מחירונים, אספנו עבורכם את המחירים המומלצים בשוק:

תפריט עסקי ממוצע (המחירים כוללים מע"מ): 42-74 שקלים
עסקית במסעדה יקרה (המחירים כוללים מע"מ): 75-90 שקלים
עסקית במסעדת שף יקרה (המחירים כוללים מע"מ): 91-185 שקלים
מחיר נמוך לארוחה ממוצעת: 35-60 שקלים
מחיר בינוני לארוחה ממוצעת: 61-120 שקלים
מחיר גבוה לארוחה ממוצעת: 121-200 שקלים

בשיתוף B144, בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully