וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם העתיד: אתם כבר יודעים מה פייסבוק מתכננת לכם ב-2020?

בשיתוף B144, בשיתוף B144

26.2.2020 / 9:18

מונה הלייקים יוסתר, הסטוריז ימשיכו לככב והצ'ט-בוטים יתחזקו: אילו מגמות, טרנדים ושינויים צפויים בשנה הקרובה בפייסבוק וברשתות החברתיות ואיך הם ישפיעו על השיווק העסקי שלנו?

פייסבוק מארק צוקרברג. ShutterStock
בקרוב מונה הלייקים יהיה מוסתר, ולא נוכל לדעת לכמה לייקים פוסט זוכה/ShutterStock

שנה חדשה בפתח, וכמו כולם, גם אנחנו עוסקים בתחזיות. אז מה צפוי לבעלי העסקים ברשתות החברתיות ב-2020, והאם השינויים הצפויים יעזרו לשיווק העסק או יפריעו לו?

לייקים סודיים בהחלט
המהפכה בדרך: בקרוב מונה הלייקים יהיה מוסתר, ולא נוכל לדעת לכמה לייקים פוסט זוכה. כלומר, אתם תדעו כמה לייקים קיבלתם על פוסט, אך הגולשים שעוקבים אחריכם לא. לנו זה נשמע כמו חדשות קצת מאיימות עבור בעלי העסקים. סביר להניח שזה יוריד מכמות הלייקים שפוסטים שיווקיים מקבלים ומהאפקטיביות של קמפיין משפיענים. מצד שני, יש שחוזים שהצעד דווקא יעלה את שיעור המעורבות והתגובות בפוסט, כפיצוי. נחיה ונראה.

כפר גלובלי קטן
בטח שמתם לב למגמה שהתחזקה ב-2019: הדפים העסקיים בפייסבוק זוכים למעט מאד חשיפה ומעורבות ולמעשה, החגיגות האמיתיות מתרחשות בקהילות של פייסבוק. אז מהי קהילה? קהילה היא למעשה קבוצת פייסבוק, פרטית או ציבורית, סביב נושא מסוים, ערכים מסוימים או השקפת עולם. הקבוצה מאפשרת לכל אחד מהחברים להתבטא, לשאול שאלות ולהביע את דעתו.

מוכנים לשיווק אפקטיבי ב-2020? תנו למומחים של B144 לבנות עבורכם קמפיין פייסבוק שעושה את העבודה!

פייסבוק כועס. אילוסטרציה. shutterstock, ShutterStock
הפרסום בפייסבוק הופך ליותר ויותר אפקטיבי בקמפיינים משולבים עם המסנג'ר והוואטסאפ/ShutterStock, shutterstock

לא רק בפיד
הפרסום בפייסבוק הופך ליותר ויותר אפקטיבי בקמפיינים משולבים עם המסנג'ר והוואטסאפ. יותר ויותר צ'טבוטים מתכתבים עם הלקוח באמצעות הצ'ט באופן פרטי ומשכנעים אותו לרכוש. צ'טבוט זו למעשה תוכנה שמנהלת צ'ט עם לקוחות במטרה להעניק שירות לקוחות או לנהל שיחות מכירה. הצ'טבוטים מאפשרים לבעלי עסקים להציע ללקוחות באופן אישי מוצרים, לענות להם על שאלות ולשכנע אותם, בלי להעסיק מוקדי שירות לקוחות או כוח אדם יקר.

הסיפור הוא ה-Story
למרות שהסטורי הומצא בכלל על ידי הסנאפצ'ט, הוא משויך היום לגמרי לפייסבוק. מעל מיליארד סטוריז מתפרסמים מדי יום! הסטוריז ימשיכו למשוך תשומת לב ולהיות סופר רלוונטיים גם השנה, מכיוון שהם מתעדכנים כל הזמן, מותאמים לסמארטפון, וכמובן - חושפים סיפור אישי.

הווידאו ימשיך לככב
גם ב-2020 הסרטונים ימשיכו להיות כלי שיווק עיקרי ואפקטיבי. הסרטונים בפייסבוק זוכים ל-35% יותר חשיפה מתמונות! זכרו לשלב בסרטונים שלכם קריאה לפעולה, והעדיפו לשלב אותה באמצע או בסוף הכתבה כדי לקבל אחוזי המרה טובים יותר.

בשיתוף B144, בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully