וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-DJ שעזבה דרים ג'וב: "עברתי לתקלט הרבה במסיבות זום"

בשיתוף B144, בשיתוף B144

9.3.2020 / 16:50

מור יכין כבר הייתה בטוחה שהיא עשתה את זה, אבל משהו קרא לה לעזוב הכול ולרדוף אחרי הדברים החשובים באמת. גם ההפסקה בזמן הקורונה לא הצליחה לעצור אותה

די ג'יי מור יכין. בלה שחר הלל,
מור יכין/בלה שחר הלל

איך יודעים שבחרנו נכון, או יותר מזה - שבחרנו נכון במי שבחרה נכון? כלומר, חיפוש בסבך האינטרנטי של 2020 שמוביל לנתיב המתאים, זה שיושב הכי בול, מתוך עשרות אלפי אפשרויות? למקצוען שהוא "שלנו", העסק הקטן אבל זה שבאמת תפור, מסתתר, ורק צריך למצוא דרך טובה להגיע אליו?

קחו את מור יכין לדוגמה. DJ לאירועים במדינה שלא מפסיקה לחגוג, ולרקוד, ולקפוץ מאירוע לאירוע - כל הזדמנות שיש כדי לטרוף את החיים המשוגעים האלה כאן. אבל מה מייחד אותה מכל השאר? איך יודעים שהיא הבחירה הנכונה לאירוע שהוא כמעט תמיד אחד החשובים בחיים?

יכין, בת 28 מתל אביב, חושפת באתר שלה כיצד השתוללה כבר בבטן של אמה, שהשמיעה לה עם אוזניות את "מיטב להיטי אתניקס של התקופה". הבעיטות והאהבה למוזיקה, מסתבר, הפכו להיות סימן ההיכר שלה גם הלאה. "גדלתי בחממת מוזיקה", הוסיפה, "בגיל 3 רקדתי לצלילי עוזי חיטמן ובגיל 11 רקדתי "סלואו מגבת" לצלילי סלין דיון ואירוסמית'. הייתי מוקסמת בכל פעם מחדש מהפלא הזה שנקרא מוזיקה, שמלטף לי את עור התוף והופך כל יום בחיים למאושר".

די ג'יי מור יכין. מאי כץ,
"הרבה פעמים אני מוצאת את עצמי במקומות של הזוגות שמגיעים אלי, ואני מתחברת אליהם מאוד". מור יכין/מאי כץ

כמו שאר העולם, היא גילתה את נפלאות הרשת, שאיפשרה לה לשמור כל צליל אהוב. "הייתי המאושרת באדם. בתיכון, בצבא, בטיול הגדול, באוניברסיטה, הייתי הדי ג'יי הפרטית של עצמי ושל חבריי. הייתי מגיעה עם דיסק און קי ורמקול לכל אירוע ומכינה את הפלייליסט".

אוקיי, אבל איך הופכים את התשוקה למקצוע? "כל החיים אני אוספת מוזיקה שאני אוהבת ומתעדת אותה. שמתי מוזיקה במסיבות של חברים ומשפחה לפני שזה נהיה מקצועי. אחר כך סיימתי תואר ראשון בתקשורת והתחלתי לעבוד במשרד פרסום, אבל מאוד לא נהניתי מהעבודה. עשיתי חושבים והבנתי שהתשוקה האמיתית שלי בחיים היא להיות די ג'יי. אז עזבתי את המשרד ונרשמתי לקורס תקלוט".

היא הקימה את העסק שלה לפני כשלוש שנים, ומאז האירועים של הלקוחות הם גם האירועים שלה. "החלק הכי טוב מתרחש כשאני רואה את הקהל שמח מולי, כשאני יכולה להיות חלק משמעותי ביום הכי שמח של זוגות", סיפרה, "הרבה פעמים אני מוצאת את עצמי במקומות של הזוגות שמגיעים אלי, ואני מתחברת אליהם מאוד ויודעת מה יעשה להם שמח ומה הם והאורחים שלהם ירצו לשמוע". הסוד לשידוך המוצלח עם הזוגות, לדבריה, הוא "לא לפחד לומר את מה שהם אוהבים ורוצים, אבל גם לסמוך על בעל המקצוע שיידע ברגע האמת להתאים את מה שהכי נכון לקהל".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
די ג'יי מור יכין. מאי כץ,
"בימים של חתונות אני מתעוררת בדרך כלל ביקיצה טבעית. מתארגנת ויוצאת מאוד מוקדם מהבית". מור יכין/מאי כץ

מה הרגע שאת יודעת שעשית את זה באירוע?

"בכל פעם שמישהו או מישהי באים אליי ואומרים לי כמה הם נהנים או מבקשים את הפרטים שלי לאירוע הבא - אלו רגעים שמחממים את הלב ונותנים בוסט של אנרגיה. עיקר הכיף הוא כשבאים מבוגרים, כי את הצעירים הרבה יותר קל להרקיד. כולנו שומעים בערך את אותה מוזיקה, במיוחד בחתונות, אבל אצל המבוגרים זה קצת יותר טריקי. אז, כשמישהו מבוגר מגיע ואומר לי שהאירוע כיפי ושהמוזיקה שלי גורמת הנאה, זה אומר שנגעתי קצת יותר. וגם, כמובן, יש את הרגעים שהחתן והכלה מגיעים אליי במהלך האירוע, ואומרים 'איזה כיף שבחרנו בך'. אז אני לגמרי מרגישה שהגשמתי את הייעוד שלי".

מה השיר שתמיד עובד? יש חיה כזאת בכלל?

"באמת כל קהל הוא שונה, ואף פעם לא יצאה לי חתונה שתיקלטתי את אותם דברים. כל פעם קהל אחר מפתיע אותי בדברים שהוא זורם עליהם, אבל אם יש משהו שהוא באמת תמיד עובד, זה עצירה דרמטית קטנה ואז פתאום 'זורבה היווני', הנעימה שתמיד-תמיד מקפיצה את כולם".

יש תגובות שריגשו אותך במיוחד?

"יש הרבה. האמת היא שזה נהיה קצת 'נוהל' כזה בעולם החתונות - כשזוגות מודים לספקים בצורה יוצאת דופן. תגובה אחת שבאמת כמעט גרמה לי לדמוע הייתה כשהכלה כתבה לי שמבחינתה הייתי הספק שהיא הכי סמכה עליו מכולם, והיחידה שהם הלכו איתה בלב שלם. זה משהו שמאוד ריגש אותי".

איך נראה יום האירוע שלך?

"בימים של חתונות אני מתעוררת בדרך כלל ביקיצה טבעית. מתארגנת ויוצאת מאוד מוקדם מהבית לאירוע. כל ההכנות המוזיקליות קורות כמובן הרבה לפני, וביום עצמו אני בעיקר רוצה לנצח את הפקקים, להגיע בלי לחץ וליישם את מה שהזוג ביקש ממני ואת מה שאני חושבת שיתאים לאירוע. סוף הערב זה כבר קיפול, נגלות לאוטו, פרידה מהחתן והכלה (והמשפחות לפעמים). אין דבר כזה שעוזבים אירוע בלי להגיד שלום".

די ג'יי מור יכין. איתי אהרון,
"החלק הכי טוב מתרחש כשאני רואה את הקהל שמח מולי". מור יכין/איתי אהרון

יש אירוע שאת זוכרת במיוחד?

"האמת שזה בכלל לא הייתה חתונה, אלא כפר האירוויזיון בתל אביב. כל חתונה היא כיפית, ואני לא שוכחת אף חתונה שעשיתי, אבל זה היה תיקלוט מטורף. ניגנתי מוזיקה קצת רגועה בהתחלה, ולקראת הערב המקום התחיל להתמלא בתיירים ובצעירים, ופשוט הייתה שם מסיבה ענקית, ולא האמנתי ש*אני* משמיעה את המוזיקה לכל הקהל העצום הזה. זאת הייתה באמת חוויה שאי אפשר לשכוח".

עבודת החלומות ההיא בחברת הפרסום אכן הובילה את מור בסופו של דבר להגשמת החלום האמיתי שלה. "גדלתי על ערכים של הגשמה עצמית וחוסר התפשרות, אלה שקוראים לך לאהוב את מה שאת עושה בשביל להיות טובה במה שאת עושה", סיפרה, "לקח לי רגע קצר של התבוננות עצמית כדי לקלוט שהתשובה הייתה מולי כל הזמן הזה. אז, לראשונה, העזתי להגיד בקול רם 'החלום שלי הוא להיות די ג'יי'". שלוש שנים אחר כך, היא ממשיכה לחיות את החלום ולצמוח "מאהבת מוזיקה ואהבת אנשים", כהגדרתה. אם תשאלו אותנו, אין דרך טובה יותר לדעת שהגעתם לאדם הנכון.

איך הקורונה השפיעה על רצף העבודה?

הכל נקטע בבת אחת. למזלי, הספקתי לעשות חתונה יום לפני שממש אי אפשר היה לעשות יותר, לפני הסגר וההגבלות, באמצע מרץ. אפריל ומאי היו אמורים להיות לי עם המון חתונות ואירועים ולצערי זה לא קרה. כמעט כל החתונות נדחו לחודשים הקרובים, אז לפחות הן לא בוטלו לגמרי. עברתי לתקלט הרבה בזום, מסיבות, חלק בהתנדבות וחלק בתשלום אפילו. ימי הולדת ואירועים שחברים עשו לאנשים שלא היו יכולים להתחתן. זה היה חמוד, אבל גם מיצה את עצמו מאוד מהר. כי זה רק אנשים מסתכלים אחד על השני ורוקדים בבית.

והחזרה לשגרה?

זה כיף מאוד. אני מפחדת לצאת לרחוב, כדי שלא יגידו לי שאני צריכה להיכנס לבידוד, כי בשבועות הקרובים כבר יש לי הרבה עבודות בחתונות. אני רק רוצה לחזור לתקלט ומקווה שהכל יישאר בסדר. כבר עשיתי חתונה ביתית קטנה לאחרונה ובקרוב יש לי חתונה כבר יותר גדולה. אני גם חוזרת גם לאט לאט לברים בתל אביב.

היכנסו לעמוד של מור יכין

בשיתוף B144, בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • dj

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully