וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבידוד - אבל ביחד: זה בדיוק הזמן ל-ולוג

בשיתוף B144

19.3.2020 / 11:04

לא פשוט להיות תקוע בבית במשך כל כך הרבה זמן, אבל בעידן הרשתות החברתיות אנחנו לא באמת לבד, גם כשאנחנו בבידוד. עכשיו זה הזמן לשדר את מה שיש לכם לומר - לכל העולם. אז, איך עושים את זה?

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

קמתם הבוקר ולא יצאתם מהבית? ברוכים הבאים למציאות החדשה והלא פשוטה. הנחמה היחידה היא שבעידן הרשתות החברתיות אנחנו לא באמת לבד. אז אם אתם בודדים ורוצים קצת חברה ונחמה, עכשיו זה הזמן לשדר את עצמכם לכל העולם. אבל, איך עושים את זה? עקבו אחר הכללים הבאים.

הכה את המומחה
בחרו בתחום שבו צברתם מוניטין, שמעניין אתכם ובעיקר שאתם מומחים בו. אם תצליחו לבטא את ההתלהבות שלכם, יהיה לכם קל יותר להעביר את המסרים שלכם ולסחוף גם אחרים.

מקוריות מעל הכל
בין אם אתם מתמחים בטיפוח, בעיצוב הבית, בבישול או בכל תחום אחר, שמרו על מקוריות. אם אתם דומים מדי לאחרים, הגולשים יעדיפו ללכת למקור וינטשו אתכם בלי לחשוב פעמיים.

תהיו ב"מאסט ליסט"
הביאו את הזווית הייחודית שלכם. כתבו או העלו פוסטים שיש בהם תועלת לאחרים. רק כך תצליחו להתבלט בעיני הגולשים, שיצטטו אתכם ויחזרו אליכם שוב ושוב.

תמונה שווה אלף לייקים
תמונות יפות זה נחמד והכל, אבל זה לא מספיק: צלמו היטב ונכון, במיוחד אם אתם בעולמות הלייפסטייל. כדאי אפילו לשקול לעבור קורס צילום ולהצטייד בציוד איכותי, גאדג'טים מיוחדים וכל מה שצריך כדי להעשיר את התוכן שלכם.

היו בצד החיובי
קדמו דברים בצורה חיובית ומהנה. אם יש לכם ביקורת אל תשמרו אותה בבטן, אבל ככלל נסו לשמור על רוח טובה. ציניות ושליליות יתר ירחיקו מכם את הקהל. ואם בכל זאת בחרתם להיות מבקרים קשוחים - תמצאו את הדרך להכניס לשם פאן והומור.

תפחדו משינויים
אם לא תקפידו על עקביות בפיד שלכם, הוא לא יהיה מושך לעין. חיתוך אחיד של הצילומים, העמדה בסגנון קבוע, גוונים דומים במקום השתוללות של צבעים - כל אלה עוזרים להציג לגולשים עיצוב מוכר ומזמין.

בחורה עושה סלפי על המיטה. ShutterStock
סטורי טוב לא מורכב רק מתמונות יפות, אלא גם מהטקסטים השנונים שמלווים אותן. הכי חשוב לספר לקהל סיפור מעניין/ShutterStock

ספרו את הסטורי
סטורי טוב לא מורכב רק מתמונות יפות, אלא גם מהטקסטים השנונים שמלווים אותן. הכי חשוב לספר לקהל סיפור מעניין. בשביל זה הם כאן.

לבחור את העיתוי
העלו פוסטים באופן סדיר ולעתים קרובות (אבל לא קרובות מדי). קבעו לעצמכם תדירות העלאת פוסטים שתהיה ריאלית ותשתלב בסדר היום הרגיל שלכם.

זה לא אישי
פתיחת חשבון עסקי תקל עליכם להפריד בין החיים הפרטיים שלכם לחיי הרשת. בנוסף, כך תוכלו לקבל כלי פרסום, קידום ומעקב טובים יותר.

תייחצנו את עצמכם
עשו כל מה שצריך כדי לקדם את עצמכם: אל תהססו להשתמש בשירותי קידום בתשלום, צרו קשרים טובים עם בלוגרים אחרים והשתמשו בכל אמצעי אחר שעשוי להגדיל את החשיפה.

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • b144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully