וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה זמן זום: איך להשתמש באפליקציה כדי למנף את השיווק הדיגיטלי?

בשיתוף B144, בשיתוף B144

20.4.2020 / 17:31

פגישת זום היא הזדמנות חינמית נפלאה לשווק את העסק, למצב את עצמך כאוטוריטה מקצועית ולבסס אמינות מול לקוחות פוטנציאליים. כך תעשו את זה נכון

אפליקציית תוכנת זום Zoom. רויטרס
דרך נפלאה לשיווק באמצעות תוכן כדי ליצור קשר עם לקוחות/רויטרס

ליל הסדר, שירת המונים, הצעות נישואין מרגשות, כל אלו התרחשו בזום לאחרונה, אבל לא רק - גם המון הרצאות, מפגשים עסקיים והזדמנויות למינוף עסקים בימים שבהם כולם נמצאים בבתים. אפליקציית זום מאפשרת לנו לערוך הרצאות קצרות, סדנאות והדרכות בשידור חי, וליצור עניין ללקוחות. זוהי דרך נפלאה לשיווק באמצעות תוכן כדי ליצור קשר עם לקוחות, למצב את עצמכם כאוטוריטה מקצועית, לעורר אמינות ולשווק את השירותים והמוצרים שלכם בדרך עקיפה ומעניינת יותר.

1. למי זה מתאים? לכל עסק! מדריכת פילאטיס יכולה לערוך שיעורי זום (אפילו בתשלום סמלי), יועצים עסקיים יכולים לערוך הרצאות, בעלי חנויות יכולים לערוך פגישות קצרות ולסקור מוצרים, בעלי קייטרינג יכולים לערוך סדנת אוכל בלייב, ועוד. הזום רלוונטי לכל עסק - רק צריך להיות יצירתי כדי לדעת איך להתאים אותו עבורך.

2. תגיעו מוכנים - תמיד תכינו את החומר מראש, ארגנו אותו בראשי פרקים ותשתדלו לדבר באופן שוטף וקולח. מומלץ להיעזר במצגת שתעביר את המידע בנקודות כלליות, מבלי להעמיס במלל. תהיו מוכנים לשאלות מהקהל או לסטייה מהנושא ואל תחששו מזה, כי זה רק מוסיף עניין והופך את ההרצאה לעשירה ואינטראקטיבית יותר.

3. שלבו איש טכני - בפגישת זום שבה יש מעל ל-20 משתתפים, מומלץ לשלב מישהו שידאג לפן הטכני. המטרה היא שבזמן שאתם מדברים יהיה מי שיענה לכל מי שלא מצליח להיכנס, מי שלא שומע, שישתיק מיקרופונים של משתתפים ששכחו לכבות וכו'. אם אין לכם אפשרות לשלב מישהו כזה, השאירו את הנייד שלכם בהישג יד במהלך השיחה ושימו לב אם מישהו מהמשתתפים מבקש עזרה.

זוג קשישים מנהלים שיחה דרך אפליקציית "זום". 25 במרץ 2020. רויטרס, רויטרס
שיחת זום שונה מהרצאה פרונטלית, אז נסו בכל זאת לקיים אינטראקציה עם המשתתפים/רויטרס, רויטרס

4. צרו מעורבות - שיחת זום שונה מהרצאה פרונטלית, אז נסו בכל זאת לקיים אינטראקציה עם המשתתפים. ראשית, התייחסו לכל אחד שנכנס לפגישה אבל אל תלאו את המשתתפים האחרים, ואל תשקיעו יותר מדי זמן במה שלא מעניין את כולם. אם מדובר בהרבה משתתפים אפשר לתת להם לענות על שאלת סקר בצ'אט, או לתת זמן מוגדר לשאלות קצרות, אבל בשום אופן אל תוותרו על מעורבות עם הקהל.

5. טיימינג זה הכל - בעלי עסקים רבים נמצאים עם המשפחה והילדים במהלך היום, ולכן לא יהיו פנויים לפגישות זום בבוקר. לעומת זאת, לא מעט אנשים חשים עייפות מוגברת בשעות הערב ומעדיפים להקדיש זמן לפנאי ולא לעבודה או להרצאות עסקיות. לכן, מומלץ להציע מפגש זום בשעות שונות, אחד בערב ואחד בבוקר, כדי להתאים את עצמכם לקהל. אפילו שבמציאות הנוכחית היומן שלנו כמעט ריק מפגישות, מומלץ להודיע מראש לפחות מספר ימים לפני, ולתת תזכורת במייל או בווטסאפ שעה לפני הזמן.

6. הקליטו את המפגש - זום ותוכנות אחרות מציעות אפשרות של הקלטת המפגש, וזה מאוד מומלץ. כך תוכלו למחזר לשיווק נוסף את התוכן שהקלטתם - בסדרת פוסטים, בסרטון פייסבוק, ביוטיוב ועוד. הרי אם כבר השקעתם בתוכן - נסו להפיק ממנו כמה שיותר.

7. שלבו קריאה לפעולה - בסופו של דבר אתם מציעים תוכן בחינם, לכן, אל תשכחו למנף את המפגש לשיווק העסק. עדיף לדרוש הרשמה מראש למפגש, כדי שתוכלו לאסוף רשימת מיילים מלקוחות פוטנציאליים על הדרך ולהגדיל את רשימת הלידים שלכם. במהלך המפגש תנו ללקוחות הצצה, עוררו עניין, ובעיקר השאירו טעם של עוד. ספרו להם בקצרה על המוצרים והשירותים שלכם (אל תהפכו את התוכן לשיווקי, כי זה עלול לגרום לנטישת לקוחות). תוכלו לשלב הנחה מיוחדת לזמן מוגבל ללקוחות שהיו במפגש - ולעודד אותם לרכוש את המוצר שלכם.

רוצה למנף את שיווק העסק שלך? זה הזמן לפנות למומחים של B144 בדיגיטל!

בשיתוף B144, בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • זום
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully