וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום שאחרי הקורונה: הדברים שכולנו נעשה כשהסגר ייגמר

בשיתוף B144, בשיתוף B144

22.4.2020 / 14:28

לקבוע תור למספרה, לשבת בבית קפה ולטייל בטבע - אבל גם לעבוד יותר מהבית ולהשקיע מחדש בזוגיות. לקראת סיום הסגר, הגיע הזמן לחשוב על כל מה שחיכיתם לעשות

בחור צעיר עובד מהבית כשהוא לבוש בפיג'מה. ShutterStock
צריך להתכונן לכך שחלק משבוע העבודה שלנו ייעשה מהבית/ShutterStock

אולי זו הערכה ריאלית ואולי רק משאלת לב, אבל נדמה שאחרי שבועות ארוכים של סגר ובידוד, ישראל עומדת לחזור לשגרה. לא באופן מלא, כמובן: השמירה על ריחוק של שני מטר וההקפדה על כללי ההיגיינה לא יעזבו אותנו בקרוב, ובכל זאת, עם הקלת ההגבלות נקבל הזדמנות לחזור לכל אותן פעילויות שהתגעגענו אליהן במהלך הימים המחניקים בבית.

ככל שהזמן עובר, משבר הקורונה מקבע אצלנו הרגלים שאולי יהיה קצת קשה להיגמל מהם: לקום מאוחר, בינג' סדרות וסרטים, לעשות קניות באינטרנט של דברים שאולי לא התכוונו לרכוש. העולם שאחרי הקורונה יהיה שונה, בכל המובנים, וכדאי להתכונן אליו מראש. הצעד המשמעותי ביותר יהיה הוויתור על הספונטנטיות האהובה והמעבר לחיים מתוכננים מראש. איך ומה כדאי לעשות אפילו עכשיו? הכנו לכם כמה טיפים.

ספייס לעבודה מהבית
צריך להתכונן לכך שחלק משבוע העבודה שלנו ייעשה מהבית: יומיים-שלושה במשרד, והשאר מהבית. זה דווקא יכול להיות נוח אבל מחייב התארגנות על ציוד משרדי מתאים וחלל עבודה קבוע. כמו כן, רצוי מאוד שהילדים יורגלו לכך שבשעות העבודה אין הפרעות.

לחזור לשגרה זוגית
לאחר מעל לחודש שכולנו סגורים בבתים כל היום, נוצר מצב של סיר לחץ מבעבע בלי אפשרות לברוח. אבל הרבה דברים יכולים להתפרץ דווקא כשהשגרה תחזור, כך שכדאי כבר עכשיו לדבר על דברים וללבן אותם ולא לשמור בבטן. אם צריך, לקבוע פגישה עם יועצי זוגיות.

לייעוץ זוגי ומשפחתי

לבצע תכנון פיננסי
אחרי משברים, אנשים מרגישים שהם חייבים לפצות את עצמם. מה שאומר - הרבה מאוד "בזבוזים" על פינוקים שונים כמו ספא, טיולים, גאדג'טים, בילויים שונים, ועוד. קחו אוויר וקחו בחשבון שלא לכל דבר יהיה לכם כסף. תכננו בדיוק מה אתם יכולים להרשות לעצמכם לבזבז, והתייעצו עם יועץ פיננסי במידת הצורך.

לקבוע תור לטיפולי יופי
איך אתם מחכים לזה! מדובר בעסקים שיהיה להם ביקוש מטורף אחרי הקורונה, וכדי לשריין תור מראש מומלץ לטלפן כבר עכשיו למעצב השיער או לקוסמטיקאית, ולשאול אותם מה שלומם. כך תוודאו שהם לא ישכחו אתכם ברגע שיפתחו מחדש את היומן שלהם, ואולי אפילו תוכלו לבקש מהם לחזור אליכם ברגע שזה יקרה.

חייבים להסתפר? B144 עוזר לכם

זוג צעיר מחשב חישובים פיננסיים. ShutterStock
קחו אוויר וקחו בחשבון שלא לכל דבר יהיה לכם כסף. תכננו בדיוק מה אתם יכולים להרשות לעצמכם לבזבז/ShutterStock

ללכת לקניון
לא ברור איך ומתי הקניונים ייפתחו, אבל להרבה מאיתנו בוער ללכת אליהם. מה שהיה נראה לנו בנאלי בעבר, יהפוך להיות יותר מסובך. לא מן הנמנע שיהיה פיקוח על מספר הלקוחות שבחנויות ואולי גם על הזמן שנבלה בהם. לכן, מומלץ לבדוק מראש את הסחורה באתרים. בכל מקרה, אנחנו כבר מתגעגעים.

לטייל בטבע
זאת ככל הנראה תהיה הפעילות שתדרוש הכי פחות תכנון מראש. אז אם עוד לא עשיתם תכניות, עשו אותן עכשיו: היכנסו לכל אתרי האינטרנט האפשריים, קבלו המלצות לטיולים ולמסלולים שונים והכינו את "ספר הטיולים הגדול" ליום שאחרי. ציוד טיולים אפשר לקנות כבר עכשיו בחנויות המקוונות.

פיקניק משפחתי ביער. ShutterStock
היכנסו לכל אתרי האינטרנט האפשריים, קבלו המלצות לטיולים ולמסלולים שונים והכינו את "ספר הטיולים הגדול" ליום שאחרי/ShutterStock

לשבת בבית קפה
לא ברור מתי הדבר הפשוט הזה שכולנו כמהים אליו יוכל לחזור, אבל זה בטוח יהיה חוויה אחרת לחלוטין. נצטרך לשבת במרחק מסוים מלקוחות אחרים, ובשלב הראשון יכול להיות שיפתחו רק בתי קפה לא מקורים. בכל מקרה, אפשר כבר עכשיו למפות את בתי הקפה הקרובים אליכם.

באיזה בית קפה לבלות? להמלצות של B144 לחצו כאן

לאכול במסעדה
זוכרים שפעם מסעדות היו קיימות כדי שנבלה בהם ולא רק לצרכי משלוחים או טייק אווי? גם אנחנו מתגעגעים. המסעדנים אומרים שיפעלו במתכונת של ארוחות קצרות ותפריטים ממוקדים, מכיוון שהתפוסה לא תוכל להיות גדולה. עד שהמסעדות ייפתחו את שעריהן, נמשיך להזמין יותר משלוחים.

ללכת לקולנוע
כבר לא יכולים יותר עם שירותי סטרימינג וסרטים בטלוויזיה? ברגע שהכל ייפתח מחדש לא צפויה להיות בעיה מהותית בללכת לסרט, כל עוד בתי הקולנוע יוכלו להבטיח מכירת מספר קטן של כרטיסים, הפרדה בין היושבים וחיטוי אחרי כל הקרנה.

לרבוץ בחוף הים
כמו אזורים פתוחים אחרים, לא צפויה בעיה בללכת לים ברגע שמותר יהיה להתרחק מהבית. אבל, יכול להיות שיהיה פיקוח על כמות האנשים בחופים בשעות העומס. בכל מקרה, בהתחלה יהיה עדיף ללכת בשעות הפחות עמוסות, להשתכשך קצת במים ולצפות בשקיעה. אם אתם בגיל המתאים, אז תוסיפו לעניין גם בקבוק בירה קרה!

להתאמן במכון כושר
כן כן, אנחנו יודעים בדיוק כמה התגעגעתם לזה. או שלא, תלוי אם אתם מהסוג שאוהב פעילות ספורטיבית (מעבר להליכה של עד 100 מטר...). אבל, בין אם אתם אוהבים את זה או לא, אחרי שכולנו היינו תקועים בבית ואכלנו לא מעט, הגיע הזמן לחזור לשגרת אימונים ותזונה נכונה.

מחפשים מכון כושר? להמלצות של B144 לחצו כאן

חוף גאולה בתל אביב, 1 ביולי 2017. ניב אהרונסון
כמו אזורים פתוחים אחרים, לא צפויה בעיה בללכת לים ברגע שמותר יהיה להתרחק מהבית. חוף גאולה בתל אביב/ניב אהרונסון
בשיתוף B144, בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • קורונה
  • b144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully