וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי פנוי לקבל מבול של פניות מלקוחות?

בשיתוף B144, בשיתוף B144

28.6.2020 / 13:35

שירות דיגיטלי חדש של B144 נותן יתרון משמעותי לבעלי עסקים, בכך שהוא מחבר אותם מיידית ללקוחות פוטנציאלים הזקוקים להם

תכירו את דפנה ואבי. השניים יצאו לסרט וכשחזרו וניסו לפתוח את דלת הבית, המפתח לא הסתובב. אחרי מספר ניסיונות הם הבינו שהצילינדר התקלקל והם תקועים מחוץ לבית, בקור מקפיא כשהשעה היא 11 בלילה. אז מה עושים?

אפשר לכתוב בקבוצת וואטסאפ של חברים אם מישהו מכיר במקרה מנעולן, או אולי לחפש בגוגל - ולקוות שאחד מבין המנעולנים הראשונים שיפנו אליהם יהיו פנויים וגם יסכימו להגיע בשעה כה מאוחרת. או, שאפשר פשוט להשתמש בשירות החדש והחכם של B144 "מי פנוי": לפתוח את האפליקציה, להיכנס לשירות ולכתוב מה הבעיה. למשל, "המנעול נתקע, אנחנו תקועים מחוץ לבית בארלוזורוב". תוך דקות ספורות דפנה ואבי יקבלו פנייה טלפונית ממנעולן פנוי, ויקבלו מענה מהיר לבעיה ויוכלו להיכנס הביתה.

מחכה שיגיע פורץ. ShutterStock
ברגע שהלקוח זקוק לשירות דחוף, הוא שולח הודעה למערכת ומקבל מענה מיידי/ShutterStock

כולם מרוויחים מהשירות החדש: הוא מעניק ללקוחות מענה מהיר, מבלי שהם יצטרכו לטרוח יותר מדי, ועבור בעלי עסקים זו הזדמנות מצוינת להגדיל הכנסות, להרחיב את מעגל הלקוחות ולעבוד שעות נוספות.

מה זה בעצם "מי פנוי"?

"מי פנוי" מחבר את בעלי העסקים ללקוחות שמחפשים שירות דחוף, 24/7. בעל העסק מקבל פנייה בSMS- ובוחר אם הוא יכול לתת שירות באופן מיידי. אם כן, הוא יוצר קשר עם הלקוח על ידי לחיצה על הכפתור - וניגש לפנייה.

אז מה הם היתרונות בשירות?

- זמינות ללקוח, ברגע שהכי צריך אותך - בדרך כלל כשמפרסמים עסק, אנחנו לא יודעים מתי הלקוח יזדקק לשירות הזה. "מי פנוי" מאפשר לכם להגיע ללקוחות בדיוק ברגע שבו הם הכי זקוקים לכם.

- WIN-WIN - השירות אופטימלי ללקוחות, כי הם מקבלים שירות מהיר כשהם נמצאים בבעיה, והוא גם מעולה לבעלי העסקים, כי הם יכולים לקבל קריאה מלקוחות שמחפשים עכשיו שירות.

- מתי שמתאים לך - פנויים עכשיו? קבלו את הקריאה. לא פנויים? אל תקבלו אותה. השירות הזה מאפשר לכם להרוויח עוד לקוחות - רק כשזה מתאים לכם.

- יותר הכנסות לעסק - השירות מרחיב את מעגל הלקוחות שלכם,ומאפשר ללקוחות חדשים להיחשף אליכם.

רוצים לשמוע עוד על "מי פנוי"? לחצו כאן לפרטים והרשמה

בשיתוף B144, בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • מנעולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully