וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא עכשיו: הדרך הכי אפקטיבית לקידום העסק שלך

בשיתוף B144, בשיתוף B144

9.7.2020 / 11:12

הקורונה חתכה לכם את ההכנסות? ב-B144 תמצאו מגוון חבילות פרסום למקסום החשיפה לעסק שלכם, בכל פלטפורמה אפשרית. הגיע הזמן להעביר את העסק שלכם לזירה הדיגיטלית

זה כבר לא סוד שמשבר הקורונה שינה את המשק הישראלי באופן חסר תקדים. אחד הסקטורים שנפגעו הכי הרבה מהמשבר הם בעלי עסקים קטנים ובינוניים, שחלקם נאלצו לסגור את העסק במשך חודשים, וכיום מתמודדים עם ירידה חדה בהכנסות, ונמצאים בסכנה של סגירה לצמיתות. גם מי שאף פעם לא חשב שינהל עסק אונליין נאלץ בתקופה האחרונה להתאים את עצמו למציאות החדשה, ולהיכנס לזירת הדיגיטל. ובדיוק כאן אנחנו ב-B144 נכנסים, ומציעים לבעלי העסקים חבילות פרסום שיביאו המוני לקוחות חדשים לעסק שלכם.

אנחנו ב-B144 מאמינים שבעזרת מומחי הדיגיטל שלנו תוכלו לקדם את העסק בצורה אופטימלית בפייסבוק או בגוגל, ולהיחשף ללקוחות חדשים רבים. בנוסף על קידום בפייסבוק ובגוגל, תוכלו לקדם את העסק בפורטל העסקים הגדול ביותר בארץ. שירותים נוספים שאנחנו מציעים הם הקמת דפי נחיתה, הקמת אתר לעסק ופרסום כתבות תוכן שיווקי על העסק שלך באתר וואלה.

עסק קטן. ShutterStock
עסק קטן/ShutterStock

חבילת הפרסום בפייסבוק של B144 כוללת קמפיין ממומן לעסק שלך, שישיג עבורו נראות מקסימלית ברשת החברתית וחשיפה ממוקדת לקהל היעד, בתקציב מוגדר ומדויק. חבילת הפרסום של B144 בגוגל כוללת קמפיין פרסום ממומן במנוע החיפוש הפופולרי באמצעות מודעות ממומנות, שישיג לך אלפי חשיפות במחירים הנמוכים בתחום. גם כאן מדובר בקמפיין אפקטיבי בתקציב מוגדר מראש, שיזניק את העסק לגבהים חדשים.

אופציה נוספת היא לקדם את העסק במדריך העסקי של B144 - ועל ידי כך להציג מידע איכותי, רלוונטי ומקיף על בית העסק, כדי שכל מי שיחפש אותך ימצא אותך בקלות ובמהירות ברחבי הרשת. B144 מבית בזק הוא פורטל העסקים הגדול ביותר בארץ. בכל חודש נכנסים לפורטל כ-5 מיליון גולשים המחפשים עסקים. בפורטל רשומים מעל לחצי מיליון עסקים, הפרוסים על כ-1,500 תחומים שונים. כיום אנחנו משרד הפרסום הגדול ביותר בישראל עם מעל ל-30 אלף לקוחות.

כשהפרסום הדיגיטלי לעסק שלכם נמצא בידיים של מומחי B144 ומתבסס על דאטה עשירה במגוון מקצועות - אתם מרוויחים תוצאות טובות במחירי פרסום בין הנמוכים בשוק. המותג שלכם הופך להיות מקצועי, שירותי, נגיש ומתקדם. אתם יכולים להתמקד בניהול העסק בראש שקט, כשאתם יודעים שיש מי שדואג להצלחה שלכם.

המטרה של אתר B144 היא להציג עסקים ובעלי מקצוע לגולשים עם המידע הרלוונטי בצורה ידידותית, להעניק חשיפה דיגיטלית לכלל בעלי העסקים בישראל ולאפשר להם ליהנות ממעטפת שירותים וקידום דיגיטלי המותאמת לצרכים שלהם. המוצרים שלנו ישיגו לכם נוכחות דיגיטלית מקצועית וקידום איכותי למיקסום התוצאות. עם B144 תקבלו מחירים אטרקטיביים, מגוון רחב של מוצרים, מוניטין וידע מקצועי של צוות מומחים, שותפות עם גוגל ופייסבוק ושירות לקוחות עסקי העומד לשירותכם.

בשיתוף B144, בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • עסקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully