וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופש זה בריא: האטרקציות שיעשו לכם את הקיץ - למרות הקורונה

בשיתוף B144

21.8.2020 / 12:10

מצאתם את עצמכם כלואים בבית בימי הקורונה? תחגגו את ההקלות בטיול אתגרי עם המשפחה או עם בני הזוג. צניחה, ג'יפים, מפגשים עם חיות אקזוטיות, צמחים נדירים וגם פיינטבול לקינוח: פעילויות בכל הארץ שישאירו לכם חיוך ענק על הפנים

בשבועות הארוכים שחלפו מאז החל משבר הקורונה מצאנו את עצמנו סגורים בדירה או בבית, בלי יכולת להתפרק קצת ולשחרר קיטור. לטוס עדיין אי אפשר, לפחות כרגע, אבל יש לא מעט דרכים לצאת לחופשה בגבולות הארץ וליהנות מהטבע. קבלו כמה אטרקציות שיכולות להעשיר כל חופשה, משפחתית או זוגית, ולתת לה טוויסט הרפתקני שיטביע בכם חותם לפחות למשך הקיץ הקרוב.

אטלנטיס אטרקציות: חשיפה לדרום

תמיד רציתם לצאת לטיול ג'יפים בהרי אילת? אולי לבצע צלילות מודרכות בים האדום? אטלנטיס מציעים לא מעט פעילויות בדרום הארץ, במחירים שמתאימים לכל כיס ובסגנון שמתאים לכל גיל. מתאים מאוד לחובבי ספורט ימי, ובה בעת, גם למי שנופי מדבר מרחיבים את ליבו.

ג'ונגל כיף - בית זרע: (בעלי) חיים על הקצה

מחובבי נשיונל ג'אוגרפיק ירגישו כאן בבית. "ג'ונג'ל כיף" מציע חוויה שמתאימה לילדים ולהורים צעירים, שמתמקדת - תיראו מופתעים - בבעלי חיים. תוכים מדברים, סוסי פוני, נחשים שנכרכים על צווארכם (אל תיבהלו) פינות יצירה ואפילו נהיגה ברכב חשמלי - החיים הם באמת ג'ונגל, וזה כיף לא נורמלי.

אנשים מאכילים תוכי בגן חיות. ShutterStock
בעלי חיים, טיולי ג'יפים ועוד/ShutterStock

4poppel4: אביר על גלגלים

מתגעגעים לטיולי שטח ברכב ספארי? דעו שהאטרקציה החביבה הזו לא נעלמה אלא עדיין חיה ובועטת. מתאים בעיקר לקבוצות גדולות - עד 32 משתתפים - שרוצים חוויה לא שגרתית ומגבשת מאוד. זמין בכל הארץ, מדן ועד אילת, ומציע הדרכה מהאנשים המנוסים והבקיאים ביותר בתחום זה בישראל. מתאים גם לקבוצות אופניים.

פארק מיטל במשתלות רגב: צברים עם ניסיון

הפארק ממוקם במושב בית אלעזרי, באחת ממשתלות הקקטוסים הוותיקות במדינה (יותר מ-35 שנות ניסיון): מציעה מגוון גדול של קקטוסים, סחלבים, צמחים אחרים שבוודאי לא שמעתם עליהם מעולם, אבל תשמחו להכיר (שמעתם פעם על "כיסא החותנת"?) פינות ליטוף ועוד, והכל במרחק נסיעה קצרה ממרכז הארץ.

מרכז המבקרים של הכפר הירוק: תנו לטרקטור להוביל

צומת הכפר הירוק פקוק? אולי זה בגלל המבקרים? כאן יציעו לכם סיור בעגלה רתומה לטרקטור, ביקורים וסיורים בדיר וברפת הלימודית ועוד. פתוח גם בשבתות, מתאים לילדים ומשפחות צעירות.

אקסטרים פיינטבול: קולעים בול

אין חוויה מלכדת יותר מכדור צבע שפוגע בול בבן משפחה מרגיז או בחוכמולוג של המשרד. אקסטרים פיינטבול הם ותיקי הענף בחיפה והאזור - משנת 1994! - אבל מקיימים פעילויות בכל הארץ ומתאימים את עצמם אליכם. לא רק פיינטבול הם מציעים, אלא גם גלישה, טיפוס, דימוי חילוץ ועוד. מתאים מאוד לקבוצות נוער.

מחפשים אטרקציות נוספות? בילוי קצת שונה? היכנסו עכשיו למדריך העסקים של B144

רוצים לדעת כמה עולה כל אטרקציה? בידקו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully