וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן לעשות סדר בבלאגן: כך תזרקו את כל השטויות שיש לכם בבית

בשיתוף B144, בשיתוף B144

3.8.2020 / 9:08

אם הקירות סוגרים עליכם ויש לכם תחושת מחנק, אם כל דקה שאתם מבלים בבית בקורונה (ובכלל) גורמת לכם להרגיש שהוא קטן מדי - כנראה שיש לכם יותר מדי דברים שלא הצלחתם להיפטר מהם. קבלו את הטיפים שישימו סוף לאגרנות שלכם

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

מבלים יותר ויותר זמן בבית בגלל חידוש הגבלות הקורונה? אתם לא לבד, אבל אפשר לנצל את הזמן למשימות שבמירוץ היומיומי נופלות בין הכיסאות; בעיקר לאותה מטלה מעיקה שאתם דוחים שוב שוב: סידור הבלאגן והיפטרות מאינספור חפצים מיותרים.

סגר או בידוד יגרמו לכם להבין עד כמה גדולה (ובעצם, כמה קטנה) הדירה שלכם. אם הקירות סוגרים עליכם וקשה לכם לחמוק מתחושת המחנק, סימן שהגיעה העת לשינוי. הארגזים העמוסים שאיש לא יודע מה הם מכילים, ערימות הניירת שהבטחתם לעצמכם למיין וידעתם שלא תקיימו, כרטיס הברכה ההוא מההמחנכת בכיתה ג' שמשום מה שמרתם עליו כעל אוצר בלום - כל אלה מפריעים לכם לנהל שגרה מסודרת ובריאה, וגודשים לא רק את המרחב האישי אלא גם את הנפש.

קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם להיפרד מהררי חפצים חסרי שימוש שאגרתם, בלי מאמץ ובלי חרטות. ואחרי שעשיתם קצת סדר, היכנסו למדריך העסקים של B144 ותמצאו מעצב פנים או מסדר בתים שישלימו את המלאכה במקצועיות ובמסירות.

למעצבי פנים

למסדרי בתים

רוצים לדעת כמה יעלה לכם לשדרג את הבית? למחירון המלא לחצו כאן

בשיתוף B144, בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • אגרנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully