וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא חלום: הרובוט שישלח אותך ואת החברה למסעדה מעולה

בשיתוף B144

10.8.2020 / 8:48

כל היתרונות בצ'טבוט שהופך את חיפוש בעלי המקצוע להרבה יותר נוח, ודואג שיותר לקוחות יפנו לבעלי עסקים מדי יום

יש כל מיני סוגי אנשים בעולם. יש שרגישים לדיגדוגים, יש כאלה קשוחים שלא בוכים משום דבר. אבל כולם, כך נראה, יסכימו שכאב שיניים הוא כאב בלתי נסבל. אז דמיינו לעצמכם, כואבת לכם השן, עד כדי שכך שכל ביס שאתם לוקחים הופך לסיוט, וקשה לכם לישון בלילה. מה עושים? ברגעים כאלה צריך מישהו שיגיד לכם אילו אפשרויות עומדות לרשותכם. למי בעצם אפשר לפנות?

144 בוט. ShutterStock
144 בוט/ShutterStock

אגב, זה לא רק במקרה של רופאי שיניים. אם, למשל, קבעת לשבת עם חברות במסעדה בחמישי הקרוב, אבל את ממש לא מכירה מספיק מסעדות בפרדס חנה, שם גרה אחת הבנות. או שאולי קבעתן בכלל על החוף, ואת מחפשת חנות משקאות ויין בדרך.

בכל המקרים הללו אנחנו מחפשים מענה מהיר, מקצועי, מדויק. מישהו שיגיד לנו: אלו האפשרויות שלכם. עכשיו תבחרו.

אתם שואלים, הבוט שלנו עונה

נעים להכיר, הבוט החדש באתר של B144 הוא בדיוק התשובה לרגעים הללו, ולעוד הרבה אחרים. מחפשים בעל עסק, כל בעל עסק מכל תחום? התשובה היא מהירה ופשוטה. אתם שואלים, והוא עונה.

למי שפחות בקיא בתחום, הנה הסבר קטן. בוט, או בשמו המלא: צ'טבוט, הוא בעצם תוכנה לניהול שיחות וירטואליות עם לקוחות. סביר להניח שעד היום נתקלתם בהמון כאלה, זה יכול להיות באתר הבנק, הסופר או חנות הצעצועים. פונה אליכם נציג וירטואלי (לפעמים גם עם תמונה ושם) ומציע את עזרתו.

רוצים לקבל הרבה יותר שיחות מלקוחות? זה הזמן לתת בוסט להכנסות עם המומחים לשיווק דיגיטלי של B144!

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אז איך זה עובד?

הבוט נמצא בעמוד הבית של B144, מצד שמאל:

144 בוט. יח"צ,
הבוט נמצא בעמוד הבית, מצד שמאל/יח"צ

ברגע שלקוח לוחץ על הכפתור "חפשו אותי", נפתח צ'ט שמברך אותו לשלום ושואל מה הוא מחפש. בהמשך, הבוט ישאל שאלות למיקוד כמו: "באיזו עיר בבקשה?" ואז ייתן תוצאות - אלו בעלי המקצוע שאתה מחפש. פשוט, קל, נוח ומהיר.

144 בוט. יח"צ,
למצוא בעלי מקצוע במהירות/יח"צ
144 בוט. יח"צ,
אפשר לחפש לפי העיר/יח"צ

יתרונות מדהימים לבעלי העסק באינדקס העסקים של B144

היתרונות של הצ'טבוט עבור הגולשים הם אדירים ואין צורך להתעכב עליהם. ניתן בהחלט לומר שהיום כמעט בכל אתר מקצועי ורציני יש צ'טבוט שמספק מענה ללקוחות. אבל איך זה עוזר לכם, כבעלי עסק שמפרסמים את עצמם באינדקס העסקים של B144? הנה כמה יתרונות חשובים:

* ממליץ עליכם ללא הפסקה - אתם יכולים לישון טוב יותר בלילה! יש מישהו שממליץ על העסק שלכם, 24/7 ללקוחות שמחפשים בעל עסק בתחומכם. כמו סוכן מכירות או חברה טובה שדואגת לקדם אתכם כל הזמן.

* מענה מדויק - הבוט החדש הוא חכם ועונה על מגוון שאלות (נסו אותו!), לא רק "חשמלאי בדימונה", אלא גם: "כואבת לי השן", או "מחפש מקום לאכול". בזכות התכונה הזאת, יותר לקוחות יקבלו מענה מדוייק - מה שפועל, שוב, לטובתכם.

* יותר לקוחות - הבוט הופך את החיפוש לנוח ואינטואיטיבי יותר ומשפר את חויית הלקוח. מה שאומר שיותר אנשים יחפשו B144 בעלי מקצוע. אז אם אתם שם, תוכלו ליהנות מעוד הרבה לקוחות.

אתם עוד פה? מוזמנים לנסות את הבוט החדש של B144, ולראות איך הוא ממליץ עליכם בשמחה לכל מי ששואל

  • עוד באותו נושא:
  • בוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully