וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירשמו בחינם - וגם העסק שלכם יופיע באינדקס העסקים של B144

בשיתוף B144

25.2.2021 / 11:34

מחפשים הזדמנות לקידום דיגיטלי של העסק שלכם בתקופה המאתגרת הזו? כל מה שאתם צריכים הוא להיכנס ללינק, להשאיר את הפרטים על העסק שלכם ולהצטרף לפורטל העסקים הגדול ביותר בישראל כדי להגדיל את החשיפה ולהגיע להמון לקוחות חדשים

זה כבר לא סוד שמשבר הקורונה שינה את המשק הישראלי באופן חסר תקדים. אחד הסקטורים שנפגעו הכי הרבה מהמשבר הם בעלי עסקים קטנים ובינוניים, שחלקם נאלצו לסגור את העסק במשך חודשים, וכיום מתמודדים עם ירידה חדה בהכנסות, ונמצאים בסכנה של סגירה לצמיתות. גם מי שאף פעם לא חשב שינהל עסק אונליין נאלץ בתקופה האחרונה להתאים את עצמו למציאות החדשה, ולהיכנס לזירת הדיגיטל.

בדיוק כאן אנחנו ב-B144 נכנסים לתמונה, ומציעים לבעלי העסקים שירות של רישום עצמי - בחינם! - לאינדקס העסקים שלנו. פרסום העסק במדריך העסקי של B144 יציג מידע רלוונטי על בית העסק - כתובת ומספר טלפון - כדי שכל מי שיחפש אותך ימצא אותך בקלות ובמהירות ברחבי הרשת. בנוסף, ניתן יהיה להוסיף חוות דעת על העסק שלך.

היכנסו, הירשמו בחינם והצטרפו לאינדקס העסקים של B144

עסק קטן. ShutterStock
ההזדמנות שלכם/ShutterStock

B144 מבית בזק הוא פורטל העסקים הגדול ביותר בארץ. בכל חודש נכנסים לפורטל כ-5 מיליון גולשים המחפשים עסקים. בפורטל רשומים מעל לחצי מיליון עסקים, הפרוסים על כ-1,500 תחומים שונים. כיום אנחנו משרד הפרסום הגדול ביותר בישראל עם מעל ל-30 אלף לקוחות.

מאגרים של בעלי עסקים ברשת הם דרך מעולה להגביר את החשיפה ולשפר את הסיכויים שלכם להגיע להמון לקוחות פוטנציאליים חדשים. לדוגמה, במדריך העסקים של B144 נרשמות בכל חודש מיליוני כניסות ייחודיות של גולשים שמחפשים בתי עסק ונותני שירות. רישום למדריך נעשה תוך דקות בודדות ויאפשר לגולשים שמחפשים את המוצרים או השירותים שלכם לאתר אתכם בקלות, לקרוא את כל המידע הדרוש כדי לקבל החלטה, להתקשר אליכם וגם לנווט ללא מאמץ לבית העסק.

היכנסו, הירשמו בחינם והצטרפו לאינדקס העסקים של B144

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • עסק קטן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully