וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למצוא את האחד: המתנה הכי טובה שתמצאו בסביבה

בשיתוף B144

26.10.2020 / 16:54

עדין או חריף? פירותי או חושני? ורסאצה או גוצ'י? לא משנה מה הריח שאתם אוהבים, בושם חדש הוא תמיד מתנה נפלאה לשנה החדשה. אבל איך תמצאו את הריח שהכי יתאים לכם, וכמה בשמים כדאי לנסות בחנות? המדריך המלא

אין ספק ש-2020 מהווה שנת תפנית בהרבה תחומים, כמו גם בעולם הטיפוח והיופי. המסיכות שנכנסו לחיינו בבת אחת עשו לכולנו מהפיכה בפנים, שזקוקות יותר מתמיד לטיפוח. ובעוד שתחום האיפור העביר את הפוקוס מהשפתיים אל העיניים, את תחום הריח לא הזנחנו - וטוב שכך. בושם הוא תמיד משב רוח מרענן שמביא עימו ניחוחות של אופטימיות, משהו שאנחנו צריכים הרבה ממנו בימים אלו.

כבכל שנה, גם בסתיו 2020 הושקו כמה ריחות חדשים ושווים במיוחד של מותגי האופנה המובילים בעולם. בושם הוא תמיד מתנה נפלאה, לחגים או בכלל. גם בימים שבהם כולנו נמצאים הרבה בבית, עם אפשרות לסגר גם בחגי תשרי, לא כדאי לוותר על ההזדמנות להתבשם בריח חדש. אבל רגע לפני שתלכו לחנות הבשמים הקרובה, רשת פארם או בית מרקחת על מנת להתחדש בבושם, כדאי להבין מה ההבדל בין או דה טואלט לאו דה פרפיום.

אישה מתיזה בושם. ShutterStock
איך בוחרים את הבושם הנכון?/ShutterStock

סוגי בשמים לפי ריכוז ריח

פרפיום - בושם המבוסס על 15%-40% תמצית בושם בנוזל שמכיל 96% אלכוהול. פרפיום זה בושם מרוכז מאוד, ומספיק להשפריץ ממנו מספר טיפות והוא יישאר בין שש לשמונה שעות.

או דה פרפיום - בושם המכיל 15%-20% תמצית. הוא נחשב לבושם מרוכז, אבל דרושה כמות גדולה ממנו כדי שיישאר לאורך זמן על הגוף, כ-4 שעות. לרוב משתמשים בו ליציאות בערב, ואירועים מיוחדים.

או דה טואלט - הבושם הפופולרי לשימוש במהלך היום. המבוסס על 5%-15% תמצית בושם, ונשאר בערך שעתיים על הגוף.

או דה קולון - בושם קליל המכיל 2%-4% תמצית בישום. נמכר לרוב בבקבוקים גדולים, נדיף, ומשמש לריענון.

בשמים חדשים לסתיו 2020

בשמים חדשים לנשים: גוצ'י בלום פרופומו די פיורי - בושם המייצר ניחוח עם חתימה רעננה וחושנית, וחגיגת פרחים מכשפת; הבושם החדש מוגלר אנג'ל נובה הוא בעל ניחוח סופר-נשי, שנוצר מהמיזוג של ניחוח פירותי, הורד הבלעדי של מוגל וניחוח עצי מודרני ועוצמתי; הבושם החדש של איב סאן לורן - LIBRE INTENSE - מפיץ ניחוחות של חופש, בעל ריח פרחוני, אקזוטי וסקסי-קול, עם אקורד הסחלב העוצמתי; לנקום משיקה את IDÔLE L'INTENSE - בושם חדש בניחוח פרחוני חושני ועוצמתי, נקי וטהור; וגולברי השיקו סדרת בשמים חדשה, הכוללת את JOLI בעל ניחוח אוריינטלי, המשלב תערובת פרחונית ופירותית, ואת BISOU בעל ניחוח המשלב פטצ'ולי עם פירות ווניל שיוצר ניגודיות.

בשמים חדשים לגבר: EROS הניחוח החדש לגבר מבית ורסאצ'ה, בעל ניחוח משכר ואוריינטלי החושף ניגודיות וקיצוניות של תווים הדרים המשולבים לצד תווים עדינים; מיסוני משיק את MISSONI WAVE בעל ניחוח של בריזה מהים, עם תמציות הדרים, פריחת לוונדר, פצ'ולי, טיבר מהאיטי וסחלב וניל כחול; טומי הילפיגר משיק את IMPACT בניחוח נועז ועוצמתי המבוסס על תמצית הדרים, תמצית עצית מתובלת של פצ'ולי, ארומה מעושנת ועצים נדירים.

מחפשים בושם חדש? לחנויות למוצרי קוסטמטיקה ובשמים לחצו כאן

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
גבר בודק בשמים. ShutterStock
בשמים חדשים לגברים ונשים/ShutterStock

איך לבחור בושם?

1. התחלה נקייה: הגיעו נקיים מריחות עד כמה שאפשר כאשר אתם מגיעים לבוטיק הבשמים הקרוב אל ביתכם, רשת הפארם או בית המרקחת. זאת, על מנת לא לערבב את הריח של הבושם שאותו אתם מנסים עם ריח שכבר עטתם על עצמכם בבית. וכדאי לא לשים בושם בבית לפני שיוצאים לבדוק ריחות חדשים בחנות, כי הריחות יתערבבו.

2. נייר טסטר לפני הכל: השפריצו מעט מהבושם החדש על נייר טסטר, נערו אותו והמתינו כמה רגעים. לאחר מכן קרבו את הנייר אל האף ובידקו האם הריח מוצא חן בעיניכם. במידה ואהבתם את הריח שהתקבל על הנייר - השפריצו מעט ממנו על מספר אזורים בגוף, בעיקר בכפות הידיים או בזרועות. רק אל תשכחו בדיוק איזה בושם השפרצתם באיזו נקודה בגוף, כדי שבסוף תוכלו לבחור את הבושם הנכון.

3. אל תגזימו: מומלץ לא להשפריץ יותר מדי ריחות בשמים על מנת למנוע מהם להתערבב, וגם כדאי להקפיד על מרחק בין נקודה לנקודה. המספר המומלץ לכל ביקור בבוטיק בשמים או רשת פארם הוא להתנסות בעד 5 בשמים שונים, ואם עדיין לא מצאתם את האחד - פשוט חיזרו למחרת ונסו שוב. בסוף הרי תמצאו אותו.

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • בושם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully