וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אתם צריכים לעשות כדי לעבור את המכה הגדולה של הקורונה?

בשיתוף B144

25.10.2020 / 10:21

בגיל 27 מצא עצמו אופיר זילביגר, אב לחמישה, עם מינוס גדול וכרטיסי אשראי שלא עוברים. הוא נעזר בייעוץ פיננסי בעצמו, התאהב בתחום וכיום מייעץ בעצמו בהצלחה רבה. ואיך הוא בנה מעגל לקוחות? "כשהתחלתי להוציא תכנים לאינטרנט"

בווידיאו: אופיר זילביגר, יועץ פיננסי למשפחות, מסביר איך יוצאים מהמינוס/אולפן וואלה! NEWS

בגיל 27 מצא עצמו אופיר זילביגר, אב לחמישה, עם מינוס של 150 אלף ש"ח ושלושה כרטיסי אשראי שלא עובדים. הוא הבין שהוא זקוק לשינוי כלכלי ולקח יועץ פיננסי לשם כך.

"עשיתי את השינוי והתאהבתי בתחום", הוא מספר. היום, בגיל 34, הוא מציע בעצמו ייעוץ פיננסי למשפחות: "אמרתי שאם אצליח לעשות את זה עבור אחרים וגם להתפרנס, זאת עסקת חיי" וזה בדיוק מה שקורה.

"אנחנו לא יכולים לדעת כרגע כמה זמן המשבר הרפואי והכלכלי יישארו איתנו", הוא מסביר. "זה עלול לקחת שנים ושם המשחק הוא לצמצם נזקים ולהרוויח זמן. לבנות את המערך הפיננסי שלנו כך שלא משנה מה יקרה, הוא תמיד יידע לתמוך, גם בתקופות כאלה".

אופיר מעיד שלפני שהקים את עסק הייעוץ שלו הוא ידע שיש לו את היכולות, אך לא הצליח למצוא לקוחות: "האסימון נפל לי כשהתחלתי להוציא תכנים לאינטרנט. ככל שהוצאתי יותר תקשורת החוצה, כך קיבלתי יותר תקשורת פנימה. אז אני ממליץ לכל בעל עסק להיות בדיגיטל ובווידיאו".

בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully