וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשבור את הקרח: "כל קינוח שלנו עולה לאינסטגרם לפני שאוכלים אותו"

בשיתוף B144

28.10.2020 / 8:34

תומר לוי, בעלי קרמרי דה ל'אקלר, מספר איך כדאי להשיק טעמים חדשים ואיך המדיה החברתית הופכת כל קינוח למתוק בהרבה: "אין אדם שקונה כאן מנה ולא מתגאה בה"

בווידיאו: תומר לוי, בעלי קרמרי דה ל'אקלר, מספר על הטעמים החדשים וחשיבות הרשתות החברתיות לקידום העסק/צילום: עידו שחם עריכה: דפי מקל

אם בא לכם להמתיק את השנה החדשה, אבל הדבש לא מספיק לכם, למה שלא תנסו קצת קינוחים פוטוגניים? זה בדיוק מה שתמצאו ברשת קרמרי דה ל'אקלר. תומר לוי, הבעלים של הרשת, מספר איך הגה את הרעיון לקינוחים המיוחדים, מה משמעות השם של העסק, ומה הדבר הכי חשוב שהוא עושה כאשר הוא משיק קינוח חדש?

"הבאנו וייב חדש בתחום הגלידה והקינוחים, בשילוב של מאפים צרפתים חמים ממולאים בגלידה איטלקית, וקרמים משגעים שזה למעשה השם של העסק שלנו - קרמרי דה ל'אקלר, הקרם של האקלר", מספר לוי.

על תקופה הקורונה הוא אומר שהמגיפה תפסה אותם בדיוק בתחילת העונה: "בחודש מרץ, ממש השלב שבו אנחנו אמורים לעוף למעלה, הכל קפא כמו אצל כולם. שמרנו בתקשורת רציפה באמצעות הרשתות החברתיות עם הקהל שלנו, עם העוקבים שלנו, גם בפרסום ממומן כחלק מהעניין כדי לשמר את זה ולהרחיב את מעגל הלקוחות".

"כל מוצר שלנו ללא יוצא מן הכלל, לפני שתוקעים בו שיניים, הוא עולה למדיה. המוצר עצמו הוא יפהפה, סקסי ומאוד ויראלי. אין בן אדם שקונה כאן מנה ולא מתגאה בה".

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • גלידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully