וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשר למהדרין: המיזם החרדי-מוסלמי לקייטרינג לספורטאים ואירועים

בשיתוף B144

2.11.2020 / 13:42

אריאל סולימן וירון רצון חברו לחמאדה עטאמנה והקימו את "איא", שמציעה מנות מוכנות מעולות לכל מי שמסיים אימון ורוצה פחמימות, בשר וירקות. הם מכינים גם אוכל ערבי אותנטי לאירועים והכל תחת כשרות למהדרין. הכירו את שיתוף הפעולה הייחודי, שמחכה כבר ליום שאחרי הקורונה

איא - B144. יח"צ,
איא - B144/יח"צ

החודשים האחרונים היו לא שגרתיים ולא פשוטים עבור כולנו, ולאור המצב B144 משיקה פרויקט חדש ומיוחד שנועד לפרגן לבעלי עסקים קטנים ברחבי הארץ. בכל פעם נביא לכם כאן את סיפורו של עסק אחר, על מנת שתוכלו להכיר אותו ואולי גם לתמוך בו. והפעם, הכירו את איא, העסק של אריאל סולימן וירון רצון, יהודים-חרדים וחמאדה עטאמנה, מוסלמי מכפר קרע, במסגרתו השניים מציעים אוכל בריא לספורטאים ואוכל לאירועים עם דגש על מנות ערביות אותנטיות, לצד כשרות מהדרין של הרבנות לכשרות ארצית.

שם העסק: איא

שנת הקמה: 2020

ספרו לנו על העסק שלכם: "זה התחיל כעסק שחמאדה הקים במגזר הערבי. הוא רצה לעבור למגזר היהודי ונוצר בינינו שיתוף פעולה בעקבות ביקושים לאוכל מיוחד, בריאותי וכשר, שמיועד לספורטאים בנוסף לאוכל ערבי אותנטי, לא חיקויים. למשל, אנחנו מתמחים בחתונות שאנחנו מציעים בהם אורז, כבש, מרקים וגולאש וגם מנסף, שזה מנה ערבית עם אורז ובשר או מנה של עלי גפן ממולא. כאמור, יש לנו גם אוכל בריא לספורטאים, שאנחנו מוכרים בקופסאות מוכנות. מנה של פחמימה, ירק וחלבון, שמחממים שתי דקות ואפשר לאכול והכל עם בשר טרי, לא בהקפאה. יש חזה עוף, פילה בקר, ירקות, סלטים וכו'. אנשים רוצים היום לאכול בריא ולא תמיד יכולים להכין את כל הארוחה. אנחנו מציעים משהו שאין כמוהו בשוק, לספורטאים שצריכים פחמימות אחרי האימון והכל במחיר אטרקטיבי ולפי גרמים ומשקל מדויקים לאימונים. זה מתאים לכל מי שרוצה לאכול בריא".

חמאדה עטאמנה קייטרינג איא B144. יח"צ,
השף חמאדה עטאמנה/יח"צ

מה אתם אוכלים בצהריים? "גם אוכל בריא כמובן"

פרגנו לעסק שכן: "יש לי (אריאל) אח שגם העסק שלו מתמודד עם הקורונה. יש לו חוות סוסים, "צעד בשניים" במושב אחיהוד. הוא עובד עם ילדים ונוער בסיכון ודואג לתו הסגול והכל כדי להמשיך לפעול כמה שאפשר".

איך הקורונה השפיעה על העסק שלכם? "זה השפיע מאוד, כי מכוני הכושר נסגרו והאירועים הופסקו, בדיוק כשהתחלנו להיכנס לתחום ולהתמחות בו. פתחנו את העסק, ראינו תאוצה ועלייה בהזמנות ובבת אחת הכל נעצר".

איזה טיפ יש לכם לבעלי עסקים אחרים? "לצמצם הוצאות למינימום, לחכות עם ההשקעות ולהמתין שהכל ייפתח מחדש".

איך אתה מדמיינים את העסק שלכם בעוד 5 שנים? "כמו המנות המוכנות שיש בסופרים ובחנויות נוחות, מנות בריאות כאלה שיהיו על המדפים ומגשים שיהיו בחדרי כושר על בסיס קבוע. אנחנו רוצים לעבוד עם רשתות של חדרי כושר ואירועים גדולים".

ליצירת קשר:

אריאל - 0555503001

ירון - 0502028938

קייטרינג איא B144. יח"צ,
קייטרינג איא B144/יח"צ
קייטרינג איא B144. יח"צ,
קייטרינג איא B144/יח"צ
בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • קייטרינג
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully