וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבה על העסק שלי? B144 כאן בשביל בעלי עסקים שנפגעו מהמשבר

בשיתוף B144

31.12.2020 / 8:00

אנחנו כאן בשבילכם! התקופה הקשה שעוברת על בעלי העסקים בישראל גרמה לנו לצאת במהלך חסר תקדים - 50 עסקים יזכו בכתבת קידום מיוחדת בערוץ הייעודי של B144 באתר וואלה! מה היתרונות ומה אתם צריכים לעשות? כל הפרטים בפנים

זה לא סוד שבחצי השנה האחרונה כמעט בלתי אפשרי להיות בעל עסק בישראל. עסקים רבים נפגעו אנושות ממשבר הקורונה ומצאו את עצמם ללא פעילות, ללא הכנסות, ובתחושה של חוסר אונים גדול. לא יכולנו להישאר אדישים למצב והחלטנו להתגייס לטובתכם, בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, ולצאת במהלך שיסייע לעסק באמצעות שיווק אפקטיבי עם חשיפה רחבה - וללא עלות!

במסגרת הפעילות יזכו 50 מלקוחות B144, קיימים ומצטרפים חדשים, בכתבה שיווקיות על העסק. הכתבה תתפרסם במתחם "עסקים קטנים", הערוץ הייעודי של B144 בתוך אתר וואלה! ויקודמו בדף הבית. מדובר בכתבות תוכן שיווקי לעסק, בשווי של כ-15 אלף שקל.

מתנה. ShutterStock
ככה פותחים שנה: 50 חבילות תוכן שיווקי לבעלי עסקים!/ShutterStock

למה דווקא כתבה שיווקית?

לכתבות שיווקיות שמתפרסמות באתר וואלה! יש ערך עצום עבור בעל העסק:

התוכן הוא המלך! לא מדובר בקלישאה וקשה להתווכח עם היעילות של התוכן הדיגיטלי בתקופה כזאת. לעומת פרסומות שנתפסות כלא אמינות וכמעוררות אנטגוניזם, שיווק באמצעות תוכן יעיל הרבה יותר. אנשים קוראים כתבות ומתייחסים לתוכן שלהן ברצינות, באותה מידה בה הם מתייחסים לכל אייטם חדשותי אחר.

בידול לעומת המתחרים: כתבה שיווקית תעזור לכם לספר את הסיפור שלכם, ולהעלות את המוניטין של העסק ולהדגיש את היתרונות שלו לעומת עסקים אחרים באזור.

קידום SEO: מישהו מחפש בגוגל עסק בקטגוריה שלכם? מעכשיו, הוא ימצא בקלות את העסק שלכם. אתר וואלה! זוכה לדירוג גבוה מאוד בגוגל ולכן, ברגע שהכתבה מופיעה בתוך האתר, היא תופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש.

למקסם את ההזדמנות: כמו כל נכס דיגיטלי, אתר או דף נחיתה, המטרה של הכתבה היא לשווק את העסק שלכם ברשת, עם הבדל קטן - מדובר בכתבה שתזכה לחשיפה עצומה, פי כמה וכמה מאתר עסקי ממוצע. גם לאחר הפרסום שלה באתר, הכתבה הזאת תופיע בחיפוש בגוגל ותעזור לקדם את העסק שלכם. קחו אותה והשתמשו בה כדי לקדם את העסק ברשתות החברתיות ובכל מקום - בווטסאפ, בפייסבוק, באינסטגרם ועוד, כדי לזכות לחשיפה כפולה אצל קהל היעד הפוטנציאלי שלכם. למה לא, בעצם?

השאירו פרטים כאן ותוכלו להשתתף בפעילות ואולי לזכות בפרס

B144 קידום עסקים. ShutterStock
כתבה על העסק שלכם. מתנה שווה שתקפיץ את השיווק שלכם! בכפוף לתקנון הפעילות/ShutterStock

זה מתאים לעסק שלי?

במסגרת הפעילות יזכו 50 בתי עסק לקוחות B144, בעלי עסק קטן או בינוני, מתחומי עיסוק שונים.

אז איך משתתפים ואולי זוכים בכתבה?

זה פשוט! נכנסים ללינק כאן למטה וממלאים את הפרטים, שולחים את הטופס, ו...נשאר רק להחזיק אצבעות.

השאירו פרטים כאן להשתתפות בפעילות

לתקנון הפעילות

בשיתוף B144
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully