וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחסוך ולתמוך בעסקים קטנים: המדריך המלא לצמצום הוצאות

בשיתוף B144

1.12.2020 / 14:54

לקנות בסוף היום, להשוות מחירים, תמיד לחפש סיילים ומבצעים והכי חשוב: לתכנן, לתכנן ועוד קצת לתכנן. בתקופה הנוכחית כולנו מנסים לחסוך עד כמה שניתן בהוצאות, אבל איך באמת עושים את זה? הנה הטיפים שיעזרו לכם

בווידיאו: המדריך המלא לצמצום הוצאות/אולפן וואלה! NEWS

מחפשים דרכים לחסוך בהוצאות? אתם בוודאות לא לבד. בחודשים האחרונים הרבה מאיתנו מנסים לצמצם הוצאות עד כמה שאפשר, אבל זה ממש לא אומר שצריך להפסיק לקנות את הדברים ההכרחיים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם גם לחסוך וגם לתמוך בעסקים קטנים.

קנו בסוף היום - כדאי לבוא קצת לפני הסגירה של המעדנייה/המאפייה השכונתית האהובה עליכם, ולברר אם יש מחירים של סוף יום. בהרבה פעמים הסחורה בסוף היום מוצעת בהנחה משמעותית.

תשוו מחירים - בדרך כלל מומלץ לקנות ירקות אצל הירקן, לחמים במאפיה, בשר בקצביה, מוצרי חלב במכולת השכונתית. כמובן שכדאי להשוות בין הירקנים, הקצבים והמאפיות באזור, ולמצוא את הזול והמשתלם ביותר.

חפשו סיילים ומבצעים - הנחות זה משהו שתמיד כדאי לברר בחנות אם יש, וממש לא רק בחודש הקניות. ישנם בתי עסק שמציעים הנחות מיוחדות בקורונה, כדי לא להיתקע עם סחורה בסוף השנה.

לתכנן לתכנן לתכנן - תמיד תכננו את ההוצאות החודשיות, כך שלא תופתעו מהסכום שיורד לכם מהחשבון. יש אפליקציות מיוחדות לתכנון הוצאות חודשי, המתריעות על כל הוצאה שביצעתם.

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • הוצאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully