וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בתקופה כזו, תביטו לאן העולם הולך. זה הזמן לעבור לדיגיטל"

בשיתוף B144

16.12.2020 / 8:18

כמו כולם, גם עורכת הדין והמגשרת סיגל תמיר, העוסקת בצוואות, מקרקעין, חוזים, הסכמים ועוד נאלצה להתרגל למציאות החדשה. בזכות התושייה, היא מסתגלת בהצלחה ומספרת על עבודתה: "לא תמיד צריך להגיע לתביעות. אפשר למנוע את הבעיות ולפתור דברים בדרכי שלום"

החודשים האחרונים היו לא שגרתיים ולא פשוטים עבור כולנו, ולאור המצב B144 משיקה פרויקט חדש ומיוחד שנועד לפרגן לבעלי עסקים קטנים ברחבי הארץ. בכל פעם נביא לכם כאן את סיפורו של עסק אחר, על מנת שתוכלו להכיר אותו ואולי גם לתמוך בו. והפעם, אנחנו משוחחים עם עורכת הדין והמגשרת סיגל תמיר.

שם העסק: סיגל תמיר, עורכת דין ומגשרת

שנת הקמה: 2016

ספרי לנו על העסק שלך: "אני עוסקת בצוואות, גישור, הסכמי ממון, הסכמי שותפות, ירושות, דיני מקרקעין, דיני חוזים, ייפוי כוח מתמשך ועוד. אני עורכת דין ומגשרת מוסמכת ליישוב סכסוכים, חברה בלשכת עורכי הדין בישראל ומחזיקה ברישיון בתיווך נדל"ן. אני עוסקת בהסכמים מתוך רצון לעזור לאנשים עד כמה שניתן, כדי שיבינו שאפשר לפתור סכסוכים בדרכי שלום ונועם, גישור ומשא ומתן, ולא תמיד חייבים להגיע לתביעות ארוכות טווח בבתי משפט. אפשר למנוע את הבעיות, ולא להגיע אליהן בכלל. לדוגמה, אני תמיד כותבת ומדברת על זה שכדאי לערוך צוואות או ייפוי כוח מתמשך, כדי להימנע מבעיות שבדרך כלל מגיעות לאחר מכן. אני נותנת יחס אישי לכל לקוח, מקשיבה לו ומעניקה לו תחושת ביטחון כדי שיידע שהוא מקבל את השירות המשפטי הטוב ביותר".

איך B144 עוזרת לקידום העסק שלך? "זו פלטפורמה נהדרת, דרכה אלו הזקוקים לעזרה משפטית ומחפשים אותי או את עורך הדין שיכול לעזור להם, מגיעים אליי ואני יכולה לסייע להם לפתור את הבעיות המשפטיות אליהם הם נקלעו, או למנוע מבעיות להיווצר".

סיגל תמיר B144. יח"צ,
למנוע בעיות לפני שהן בכלל נוצרות. סיגל תמיר/יח"צ

איך את מקדמת את עצמך בדיגיטל? "יש לי דף פייסבוק עסקי, אתר אינטרנט מקודם וכרטיס ביקור דיגיטלי, נוסף ל-B144, שם מופיע המידע על עבודתי ועל המשרד, מאמרים בנושאים שונים ודרכי יצירת הקשר עמי".

פרגני לעסק אחר: "אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו כדי לפרגן למאמנת הכושר המדהימה ענת אופק. היא מאמנת כושר אישית ותיקה ומעולה, שעברה גם היא לדיגיטל בעקבות הקורונה ומעבירה כיום שיעורים בזום".

איך הקורונה השפיעה על העסק שלך? "בהתחלה היה הלם וקשה, כמו אצל כולם. העסק היה סגור ונפגע כמובן, אך למדנו לתפקד גם בדיגיטל וקיבלנו הנחיות מיוחדות ואני מצליחה לעשות את השליחות המשפטית שלי גם בתקופה זו, וללוות לקוחות עד לפתרון הבעיה".

איזה טיפ יש לך לבעלי עסקים אחרים? "לראות תמיד את החיובי והטוב שבכל דבר רע שקורה לנו. אם נפל עלינו משהו כזה כמו הקורונה וקשה יותר להיפגש ולצאת לעבוד, זה הזמן לעבור לדיגיטל. להיעזר בפרסום, ברשתות ובאינטרנט, להעביר השתלמויות דיגיטליות ובאופן כללי - פשוט להקשיב ולראות את הכיוון אליו העולם הולך. גם בזמנים קשים אפשר לעזור לאחרים. אני רואה בעבודה שלי שליחות".

איך את מדמיינת את העסק שלך בעוד 5 שנים? "אני רואה עצמי ממשיכה לסייע לכל מי שצריך עזרה משפטית ובמיוחד ללוות ולעזור למנוע בעיות משפטיות בתחום המשפחה, בעזרת צוואות, ייפוי כוח מתמשך ועוד. אני רוצה להפיץ את האפשרות לפתור בעיות בדרכי גישור. המשרד יהיה גדול יותר בוודאי ואני תמיד שואפת קדימה, ותמיד אעזור למי שזקוק לכך".

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • עורכת דין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully