וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביום אחד ביטלו לנו עסקאות עתידיות בשווי מיליוני שקלים"

בשיתוף B144

20.12.2020 / 16:38

חברת Uproduction - From Business to Pleasure הפיקה שלל כנסים, נופשים וטיולי תמריץ לחברות בארץ וברחבי העולם עד שהקורונה הפסיקה הכל בן לילה. הבעלים אלון וקנין מספר על מאבק ההישרדות, מתוך מטרה לחזור להתאושש ולחזור לפעילות מלאה בקיץ הקרוב

אלון וקנין B144. יח"צ,
אירועים והפעלות מיוחדות לחברות רבות. וקנין/יח"צ

החודשים האחרונים היו לא שגרתיים ולא פשוטים עבור כולנו, ולאור המצב B144 משיקה פרויקט חדש ומיוחד שנועד לפרגן לבעלי עסקים קטנים ברחבי הארץ. בכל פעם נביא לכם כאן את סיפורו של עסק אחר, על מנת שתוכלו להכיר אותו ואולי גם לתמוך בו. והפעם, אנחנו משוחחים עם אלון וקנין, הבעלים של חברת Uproduction, המארגנת כנסים, נופשים וטיולי תמריץ לחברות.

שם העסק: Uproduction - From Business to Pleasure

שנת הקמה: 2009

ספר לנו על העסק שלך: "זו חברת הפקה ותיירות שמארגנת כנסים, נופשים וטיולי תמריץ לחברות בארץ ובעיקר בעולם. אנחנו עושים למשל מבצעי יעדים - מי שעומד ביעדי מכירות מקבל טיול תמריץ. זה בנוי על חוויה מקורית, עם אטרקציות ופעילויות שאתה לא יכול לעשות כתייר או איש פרטי. הוצאנו אנשים לדובאי, מרוקו, הונג קונג וכל נקודה שאפשר לדמיין".

איך B144 עוזרת לקידום העסק שלך? "השירות מותאם לעסקים קטנים ובינוניים. העסק שלי מוגדר כבינוני ואנחנו עובדים עם חברות מובילות בארץ ובעולם. אין ספק שהפרסום ב-B144 עוזר לתדמית של העסק שלי ועוזר לי לחשוף את העסק, עם המאפיינים הייחודיים שלו".

אלון וקנין B144. יח"צ,
Uproduction - From Business to Pleasure/יח"צ

איך אתה מקדם את עצמך בדיגיטל? "יש לי אתר של החברה, כולל מיניסייט שהקמתי בעקבות התמחות שלנו בדובאי, שעכשיו היא היעד החם. יש לנו קידום פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וכו', קידום אורגני בגוגל, קידום לאתר כדי להגיע לתוצאות בחיפושים".

לאיזה עסק אחר תרצה לפרגן: "טרוור, חברה למתן שירותי קרקע באיטליה. איטליה נפגעה וגם העסק שלו יחד איתה. לאחרונה, בגיל 50 הוא השתתף בנינג'ה ישראל והוא מודל והשראה לדרך בה לוקחים את התקופה שהרסה במקום אחד ובונים במקום אחר".

איך הקורונה השפיעה על העסק שלך? "הקורונה סגרה את העסק. ב-15 בפברואר קיבלנו ביום אחד ביטולים של מיליונים על עסקאות עתידיות. חזרנו לפני חודש לפעילות בחמישה אחוז תפוקה כדי לקדם קבוצות, כנסים ואירועים בדובאי, כי רק לשם אפשר להוציא אנשים. אני מאמין שתחילת ההתאוששות תהיה בסביבות מאי-יוני 2021, בתקווה אחרי שכבר יגיעו החיסונים. כולם מדברים על הסגרים, אבל אנחנו עדיין בסגר מההתחלה, לא חזרנו לעבוד באמת בניגוד להרבה מאוד עצמאים".

איזה טיפ יש לך לבעלי עסקים אחרים? "להוריד את הראש, למזער הוצאות ולמקסם יצירתיות בפתרונות, במסגרת מה שמותר. ולחכות לטוב, כי מעבר לזה אין מה לעשות".

איך אתה מדמיין את העסק שלך בעוד 5 שנים? "קשה לי לתכנן ולחשוב קדימה כי כרגע המאבק הוא יומיומי. בכל שנה רגילה יש לי תכנית שנתית וחמש שנים קדימה, אבל כרגע אנחנו בהישרדות, מול הבנקים והלקוחות כדי להגיע ליום בו נצליח בכלל לפתוח".

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • אירועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully