וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרגשתי שבגיל 50 גדול עליי לפתוח חנות אונליין - אבל עובדה שהצלחתי"

בשיתוף B144

24.12.2020 / 12:54

כבר כמעט 30 שנים שקרינה אסקיו מנהלת את "עגול", חנות ההלבשה התחתונה שלה בירושלים, אבל כאשר הקורונה גרמה לסגירה, היא פנתה לכיוון חדש והחלה למכור אונליין בעזרת B144: "זה תחום אינטימי, אז אפשר לעשות שיחות אישיות, כאילו אנחנו יחד בתא המדידה", היא מספרת

בווידיאו: קרינה אסקיו, בעלת חנות "עגול" להלבשה תחתונה, על ההתמודדות עם הקורונה/עריכה: דפי מקל

תקופת הקורונה השפיעה רבות כמעט על כל עסק קטן בישראל, כולל על זה של קרינה אסקיו, בעלת החנות "עגול" להלבשה תחתונה, ברחוב אגריפס בירושלים: "זו תקופה מאתגרת", היא אומרת. "עברנו פה בעבר פיגועים, אבל אף פעם החנות לא הייתה סגורה, כמו שהייתה עכשיו".

"עגול" קיימת כבר כמעט 30 שנים באותו מיקום וקרינה מעידה ש"כולם יודעים מי אני", אולם כאשר החנות נסגרה, היא הבינה שהיא חייבת למצוא פתרון אחר, יצירתי: "התרגלתי למכור רק בדרך אחת ולא חשבתי שאפשר אחרת, אבל כאשר הגיעה ההזדמנות עם B144, פתחתי את האתר. פחדתי ולא רציתי להתמודד עם זה, כי הרגשתי שאני בת 50 וזה יהיה גדול עליי, אבל עובדה - גם אני הצלחתי".

קרינה זכתה לאורך החודשים האחרונים לליווי צמוד: "החוויה באמת הייתה שונה ומדהימה. הלבשה תחתונה זה משהו אינטימי ולנשים חשוב לקנות בצורה מדויקת. אז באתר יש טבלה של מידות ואופציה לעשות איתי שיחה, בטלפון, בווטסאפ, בווידיאו, שיחה אישית, כאילו אנחנו בתא המדידה יחד".

בזכות החנות, קרינה לא רק המשיכה למכור את המוצרים שלה, אלא קיבלה את האפשרות להרחיב לפתע את העסק: "פעם הייתי רק חנות ברחוב אגריפס בירושלים", היא אומרת. "היום אני יכולה למכור לכולם. הלקוחות מפרגנות ואיך שפתחו שוב את החנויות הן באו ושמחו לראות שאני עוד כאן".

ומה המסר שלה? "אני מאוד אופטימית. תמיד הייתי כזו. אז אני מאמינה שגם את זה נעבור".

לחנות "עגול" הלבשה תחתונה

בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully