וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך נקדם עסק קטן באינטרנט?

בשיתוף B144

22.12.2020 / 10:31

בעולם החדש שנוצר, כל עסק קטן כבר יודע שהוא חייב אתר אינטרנט שישדר אמינות ואיכות, ויגביר את החשיפה שלו. אלא שאחרי בניית האתר, צריך גם לתכנן אסטרטגיה שיווקית אפקטיבית. ככה עושים זאת נכון

במציאות העסקית התחרותית של היום, על אחת כמה וכמה בתקופת הקורונה, כל עסק חייב אתר אינטרנט איכותי ומושקע כדי לבנות נכס דיגיטלי בעל ערך ועל מנת להגביר את החשיפה של העסק הקטן ברשת האינטרנט. לאחר בניית אתר אינטרנט לעסק קטן יש לתכנן אסטרטגיה שיווקית יעילה ואפקטיבית כדי להגביר את הנוכחות הדיגיטלית של העסק ולייצר לידים איכותיים שקל להפוך למכירות בפועל.

B144 עסק קטן. יח"צ,
כל עסק חייב אתר/יח"צ

יש שיטות שונות לקידום ולפרסום עסקים קטנים באינטרנט, הן במנוע החיפוש הפופולרי גוגל והן ברשתות החברתיות. אם אתה מעוניין לקדם את העסק הקטן שלך באפשרותך לפרסם בגוגל וברשתות החברתיות אך מומלץ לשלב גם קידום אורגני כדי שהאתר שלך יופיע במקום גבוה בדף התוצאות הראשון.

קידום אתרים אורגני בגוגל

לאחר שהשקעת זמן, מחשבה וכסף כדי לבנות אתר אינטרנט לעסק הקטן שהקמת, מומלץ לקדם אותו אורגנית במנועי החיפוש השונים ובעיקר בגוגל. קידום אורגני לאתר אינטרנט של עסק קטן מתחיל באופטימיזציה לאתר כדי להכין אותו לקידום SEO, ולאחר מכן מבצעים מחקר מילות מפתח ומתחרים.

קידום אורגני בגוגל מבוסס על פעולות וטכניקות שונות, לכן כדאי להשאיר את המשימה למקדמי אתרים מנוסים. עדיף לבחור חברת פרסום דיגיטלי המציעה מעטפת שירותים רחבה הכוללת בניית אתרים לעסקים קטנים, קידום אורגני במנועי חיפוש, שיווק דיגיטלי ופרסום בגוגל וברשתות החברתיות.

חשוב לדעת כי קידום אתר אינטרנט לעסק קטן מחייב התמדה וזמן, את התוצאות הראשוניות רואים בדרך כלל לאחר כשלושה חודשים, לכן מומלץ לתכנן תקציב ל-SEO לתקופה של חצי שנה לפחות. מיקום גבוה בדף התוצאות הראשון של גוגל מבטיח הקלקות רבות ותעבורה גבוהה של גולשים לאתר של העסק הקטן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

פרסום בגוגל

עסק קטן יכול לנהל קמפיינים של פרסום בגוגל לבד או בעזרת אנשי מקצוע מיומנים. מערכת הפרסום של גוגל נקראת Google Ads ויש בה מגוון רחב של אפשרויות לפרסום במנוע החיפוש הפופולרי, ברשת המדיה והשותפים של גוגל, ביוטיוב, בגוגל מפות ועוד.

פרסום בגוגל לעסק קטן מתחיל באפיון צרכים ובגיבוש אסטרטגיה לשיווק העסק הקטן. יש לבחור מילות מפתח, להגדיר קהלי מטרה ולבנות קמפיינים שונים. העסק הקטן משלם לגוגל עבור כל הקלקה בפועל על מודעת הפרסום או על שיחת טלפון הנכנסת לעסק, אפשר להתחיל עם קמפיינים בתקציב מוגבל, לנתח את הצלחת הפרסום ולשפר את המודעות כדי לקבל יותר לידים.

פרסום ברשתות החברתיות

לעסקים קטנים כדאי לפרסם גם ברשתות החברתיות הפופולריות, בעיקר בפייסבוק, באינסטגרם, ביוטיוב וכדומה. כמו כן, ניתן לפרסם את העסק הקטן בלינקדאין ו/או בטיקטוק, אך כדאי לקבל המלצות היכן לפרסם מאנשי המקצוע המנוסים ובהתאם למאפייני העסק וקהל לקוחותיו.

פרסום בפייסבוק מתאים גם לעסקים קטנים ומוגבלי תקציב, יש מגוון אפשרויות לפרסום ברשת החברתית הפופולרית, וכדאי לנהל גם עמוד עסקי כדי להיות בקשר רציף עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים וכדי לנצל את הרשת החברתית לחשיפה גדולה לעסק הקטן, ליצירת לידים איכותיים ולגידול משמעותי בכמות הגולשים המבקרים באתר ומבצעים בו פעולה מסוימת כמו רכישת מוצר, השארת פרטים ליצירת קשר, רישום לניוזלטר וכו'.

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • עסק קטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully