וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההרצאות נפסקו בבת אחת. אני כבר 9 חודשים לא יוצאת מהבית ולא עובדת"

בשיתוף B144

22.12.2020 / 14:24

המיסטיקנית עדה דסה העבירה שלל פעילויות לחברות, קבוצות שונות, מסיבות רווקות ועוד - עד שהקורונה עצרה הכל. עכשיו היא אומרת ש"הכל יחזור לשגרה, אבל נראה אם אני ארצה לחזור"

עדה דסה מיסטיקנית B144. יח"צ,
עדה דסה/יח"צ

החודשים האחרונים היו לא שגרתיים ולא פשוטים עבור כולנו, ולאור המצב B144 משיקה פרויקט חדש ומיוחד שנועד לפרגן לבעלי עסקים קטנים ברחבי הארץ. בכל פעם נביא לכם כאן את סיפורו של עסק אחר, על מנת שתוכלו להכיר אותו ואולי גם לתמוך בו. והפעם, אנחנו משוחחים עם המיסטיקנית מבאר שבע, עדה דסה.

שם העסק: עדה דסה, מיסטיקנית

שנת הקמה: 1991

ספרי לנו על העסק שלך:

"אני עוסקת בתחום המיסטיקה והמודעות, מייעצת לאנשים דרך אסטרולוגיה, נומרולוגיה, קריאה בקלפים, קבלה ועוד. אני מכוונת את האנשים איך לפתור בעיות. אני גם עושה הרצאות ופעילויות, בעיקר בנושאי קריסטלים ואבני מזל, לקבוצות, מסיבות רווקות, דברים כאלה".

איך B144 עוזרת לקידום העסק שלך?

"זה עוזר לי מאוד, כי כל מי שמחפש או מחפשת מיסטיקנית, מגיע אליי ככה. זה מתאים מאוד למי שרוצה מפגשים יחידנים עם מיסטיקנית. הפרסום ב-B144 בהחלט נותן לי תוצאות ואני מפרסמת שם כבר המון שנים".

איך את מקדמת את עצמך בדיגיטל?

"יש לי פרסום באינטרנט, באתר שעוסק בתחום האלטרנטיבי ומיסטיקה".

לאיזה עסק אחר תרצי לפרגן:

"לספר שלי - מספרת דני יסמין, בקניון אביה בבאר שבע. הוא ממש מצוין".

איך הקורונה השפיעה על העסק שלך?

"ההרצאות נפסקו בבת אחת וכך גם כל הפעילויות עם חברות וקבוצות. הייתי עושה הרצאות לימי כיף, ימי גיבוש וכו' וזה נפסק. לכן כרגע אני מתבססת יותר על מפגשים אישיים. תשעה חודשים כבר שאני לא יוצאת מהבית ולא ממש עובדת. אני חושבת שכמו שזמרים ואמנים מופיעים בחוגי בית קטנים, אולי אפשר לחזור לעשות פעילויות בערב לקבוצות קטנות בבתים, כי כבר משעמם לאנשים בלי לעשות כלום".

איזה טיפ יש לך לבעלי עסקים אחרים?

"לשנות קצת את כיוון הפעילות אולי ולא להתעקש על מה שהיה קודם. להיות גמישים לגבי שינויים".

איך את מדמיינת את העסק שלך בעוד 5 שנים?

"אני חושבת שהכל יחזור לשגרה, אבל נראה אם אני ארצה לחזור. אולי ארצה כבר לצאת לפנסיה, אבל אם זה כמו שאני עושה כעת, עדיף שלא כי אני מטפסת על הקירות".

בשיתוף B144
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully