וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפעמים יש שבועיים בלי עבודה, אבל צריך להתמיד כי בסוף הכל יחזור"

בשיתוף B144

24.12.2020 / 11:43

לינאי תלמי יש עסק ייחודי לצמידי זיהוי שהוא מייבא מארצות הברית. עם הפסקת האירועים וההתכנסויות בגלל הקורונה, גם העבודה שלו נפגעה, אבל הוא חושב מחוץ לקופסה, מוצא נישות חדשות ומאמין: "ברגע שזה ייגמר, יהיה פיצוץ של מופעים ומסיבות. כולם צמאים להחזיר את החיים"

ינאי תלמי - צמידי זיהוי - B144. יח"צ,
צמידי זיהוי למגוון אירועים/יח"צ

החודשים האחרונים היו לא שגרתיים ולא פשוטים עבור כולנו, ולאור המצב B144 משיקה פרויקט חדש ומיוחד שנועד לפרגן לבעלי עסקים קטנים ברחבי הארץ. בכל פעם נביא לכם כאן את סיפורו של עסק אחר, על מנת שתוכלו להכיר אותו ואולי גם לתמוך בו. והפעם, אנחנו משוחחים עם ינאי תלמי, בעל חברת צמידי זיהוי.

שם העסק: ינאי תלמי - צמידי זיהוי

שנת הקמה: 2010

ספר לנו על העסק שלך: "העסק מתמחה בייבוא ושיווק של מערך צמידי זיהוי, לאירועים, אתרים מסווגים, מופעים, תערוכות וכן הלאה. מדובר במשפחת מוצרים ייחודיים, שמיועדת לתיוג, זיהוי ובקרה של קהלים באיסופים או כינוסים גדולים. את הצמידים מייבאים מארצות הברית ואני מייבא אך ורק את המקור. הייתה לי חברת אבטחה וכשהתחלנו מופעים בפארק הירקון, הלהקה הראשונה, דייר סטיירס, הביאה את הצמידים לארץ והבנתי שזה מה שהיה חסר לי. מוצר עם יכולת זיהוי מוחלטת כמו צמידי הזיהוי. לקח לי הרבה שנים להחדיר את המוצרים בישראל ועד היום אני מחפש נישות בהן אפשר ליצור קהלי יעד".

איך B144 עוזרת לקידום העסק שלך? "זו פלטפורמה שמספקת מידע, אז מי שלא מכיר אותי בתחום או מחפש מקום להשיג צמידים, הוא פונה לגוגל או ל-B144 ואם אתה לא שם - אתה לא קיים. פשוט מאוד. נכנסים לשם, מקלידים צמידי זיהוי ורואים תמונות שלי באתר".

ינאי תלמי - צמידי זיהוי - B144. יח"צ,
מקדם את העסק במגוון פלטפורמות. תלמי/יח"צ

איך אתה מקדם את עצמך בדיגיטל? "עם כל מה שצריך - רשתות חברתיות, אינסטגרם, פייסבוק, קידום בגוגל. יש לי כמובן גם אתר, שאפשר להגיע אליו דרך B144, למי שרוצה לראות יותר".

לאיזה עסק אחר תרצה לפרגן: "יש לי חבר בשם רון ארגוב, שהקים עסק לפני קצת יותר משנה ועוסק במסירות משפטיות. הוא דווקא מאוד מצליח בימים אלו של הקורונה".

איך הקורונה השפיעה על העסק שלך? "לאורך השנים הבנתי שאני לא יכול לחכות שאמרגן או מפיק יביאו מופע או שיהיה איזה אירוע במועדון כדי שאתפרנס. התחלתי לפנות לקהל מוסדי, כמו צה"ל, שירות בית הסוהר וכו'. עד אפריל הייתה לי קצת עבודה השנה, אבל מאז אני מתבסס רק על אותם לקוחות מוסדיים גדולים. היו גם חברות הייטק שהכניסו עובדים בקפסולות והיו צריכים למתג אותם מדי יום ועכשיו אני גם מטפל באי הירוק בים המלח, שם ממתגים את העובדים והאורחים, בכל יום בצבע אחר".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ינאי תלמי - צמידי זיהוי - B144. יח"צ,
"יהיה פיצוץ של אירועים ומופעים אחרי הקורונה"/יח"צ

איזה טיפ יש לך לבעלי עסקים אחרים? "להתמיד. לפעמים אני יושב עשרה ימים, אפילו שבועיים ואין שום הזמנה או טלפון, אבל חייבים להישאר בעניינים ולענות על שאלות אם יש, כי בסוף זה יגיע. בכל עסק. גם מזון, גם ביגוד וגם בתחום שלי, הפקת אירועים - הכל יחזור מתישהו. צריך בינתיים להמציא את הגלגל מחדש, להתאים את העיסוק לתקופה, לחסוך בהוצאות ולא להתייאש".

איך אתה מדמיין את העסק שלך בעוד 5 שנים? "אני מאמין שהקורונה תיעלם, עוד חצי שנה, אולי שנה ולדעתי יהיה פיצוץ של אירועים, מופעים וכו', כי אנשים צמאים לצאת ולהחזיר לעצמם את החיים. יחד עם זאת, כולם יהיו חייבים לפקח ולדאוג שאנשים ישמרו על סדר והנחיות".

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • צמידים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully