וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתה לי תכנית שונה ל-2020, אבל החלטתי שזו יכולה להיות הזדמנות מצוינת"

בשיתוף B144

28.12.2020 / 15:01

בשיא הקורונה, אורטל אור פתחה עסק מיוחד למסכות מעוצבות. היא הקימה את כל פס הייצור בעצמה ומתמודדת עם אתגרים שונים, כולל חוסר האפשרות למכירה פרונטלית, מה שהעביר את כל הפעילות לדיגיטל. עכשיו היא גם מייצרת בגדים שיעזרו בעתיד להישמר מווירוסים

MASK אורטל אור - B144. יח"צ,
מסכות פנים מעוצבות, במיוחד לתקופת הקורונה/יח"צ

החודשים האחרונים היו לא שגרתיים ולא פשוטים עבור כולנו, ולאור המצב B144 משיקה פרויקט חדש ומיוחד שנועד לפרגן לבעלי עסקים קטנים ברחבי הארץ. בכל פעם נביא לכם כאן את סיפורו של עסק אחר, על מנת שתוכלו להכיר אותו ואולי גם לתמוך בו. והפעם, אנחנו משוחחים עם אורטל אור, בעלת עסק למסכות פנים.

שם העסק: מאסק (Mask)

הקמה: מרץ 2020

ספר לנו על העסק שלך: "מאסק הוקמה בגלל הקורונה והביקוש למסכות. הייתה לי תכנית קצת שונה לשנה הזו, אבל החלטתי שזו יכולה להיות הזדמנות מצוינת. כשהתחלתי, לא היו מסכות אופנתיות והכל היה טרי. המוצר עצמו מגיע בחמישה גדלים שונים, ב-22 צבעים שנמכרים באתר. חשוב לי להדגיש שמבחינתי זו לא רק הזדמנות עסקית אלא מעין שליחות. אם כל אחד היה מבין ומיישם את שלושת הכללים - עטיית מסכה, שמירה על מרחק ושטיפת ידיים, כנראה שלא היינו צריכים להיכנס לסגר שלישי. מבחינתי, אני כאן כדי לספק את הצורך בשמירה גם על הבריאות וגם על הנראות".

איך B144 היא חלק מקידום העסק שלך? "זו פלטפורמת פרסום כחול-לבן, ישראלית. אז אני מעדיפה להשקיע את השיווק שלי במקום שתומך בעסקים, מסייע להם להצליח ונגיש לכל בעל עסק".

איך את מקדמת את עצמך בדיגיטל? "מעבר לאתר, יש לי חשבון אינסטגרם שבו יש סרטונים שמעלים את המודעות לנושא המסכות".

MASK אורטל אור - B144. יח"צ,
אפשר למצוא אותה באינסטגרם ובאתר/יח"צ

לאיזה עסק אחר תרצי לפרגן: "הייתי רוצה לפרגן לעסק של אחותי, איילת אור. היא פסיכולוגית ומטפלת CBT, שסייעה רבות לאנשים בזמן משבר הקורונה, כשהם נזקקו לתמיכה נפשית".

איך הקורונה השפיעה על העסק שלך? "זה כמובן נתן את הרעיון לעסק, אבל גם נתקלתי בהרבה קשיים, כמו הגעה לחנויות ולספקים בזמן הסגר. האתגר המרכזי היה במכירת המוצר. התוכנית הייתה להקים דוכן פופ-אפ, שיאפשר לי למכור את המסכות בקניון. אבל בגלל הסגרים שהיו, לא ניתנה לי ההזדמנות, מלבד תקופה קצרה בדיזינגוף סנטר. לכן מה שנשאר זה להסתמך על האתר והפרסום".
איזה טיפ יש לך לבעלי עסקים אחרים? "להישאר אופטימיים ולקוות לטוב. אם יש משהו אחד שניתן להסיק מהשנה החולפת, זה שלא ניתן לתכנן את העתיד ולכן צריך גמישות מחשבתית וראייה חיובית כדי להצליח".

איך את מדמיינת את העסק שלך בעוד 5 שנים? "החזון שלי הוא להקים ליין מוצרים בתחום האופנה, שמגנים מפני חיידקים ווירוסים, אבל בד בבד שיהיו אופנתיים ונוחים. אני מאמינה שהקורונה היא קצה הקרחון. העולם בדרך לשינוי וזו לא הפעם האחרונה שאנחנו נצטרך לעטות מסכות. כל עוד נמשיך לקחת מבעלי החיים את מרחב המחייה שלהם, נמשיך להיות חשופים למוטציות שנובעות מהקרבה אליהם. הצורך בבגד שמגן עליך מחיידקים ו-ווירוסים הוא גדול ויהיה עוד יותר גדול בעתיד. אני רוצה שבזכות הליין שלי לכל אחד יהיה מענה אופנתי ונוח, שיגן עליו אפילו מפני שפעת".

לעמוד האינסטגרם של MASK

לאתר האינטרנט

לכרטיס העסק של MASK באתר B144

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
MASK אורטל אור - B144. יח"צ,
MASK אורטל אור - B144/יח"צ
בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • מסכות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully