וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל הקליינטים הם כמו משפחה. באים לפה לשפוך את הלב, לא רק לקנות"

בשיתוף B144

31.12.2020 / 15:32

משה אקירב דואג שכל מי שנכנס ל"קליית הטיב" ירגיש בבית ויודע: "היום, בלי להיות אונליין, אי אפשר להתמודד. האתר שלנו ירים את העסק לרמות הרבה יותר גבוהות"

בווידיאו: הכירו את "קליית הטיב"/עריכה: דפי מקל

אין בחיים הרבה הנאות שמשתוות לכניסה לקלייה איכותית, עם הארומה שתופסת אותנו מהרגע הראשון ונותנת תחושה מרגיעה ונעימה, תחושה של בית. ומי ששם על כך דגש מיוחד הוא משה אקירב, בעלים שותף ברשת "קליית הטיב", שדואג שכל לקוח ירגיש אצלו כמו בן בית.

"כל הקליינטים פה הם כמו משפחה", הוא מספר. "כל מי שנכנס אלינו, אנחנו שואלים לשלומו ומציעים קפה או סודה. המטרה היא שאנשים לא רק יבואו, יקנו וילכו, אלא שיגיעו לפה גם ליהנות ולשפוך את הלב".

בקליית הטיב מציעים קלייה חמה, כזו שנותנת מענה ללקוחות הן מבחינת מוצר מוגמר ברמה הגבוהה ביותר והן מבחינת מחיר אטרקטיבי ומשתלם: "אנחנו קולים את כל הסחורה שלנו", מסביר משה. "קשיו, פיסטוק, גרעינים שחורים ולבנים, כל סוגי המקורמלים. יש לנו גם המון סוגי תבלינים והכל נעשה ונטחן כאן במקום. האיכות גורמת לאנשים מכל רחבי הארץ להגיע אלינו".

השנה האחרונה לא הייתה שגרתית ופשוטה כמובן וגם ב"קליית הטיב" הבינו את חשיבות הנוכחות הדיגיטלית: "הציעו לי להיכנס לאתר של B144 וראיתי שזה אחד הדברים שיכולים למנף את העסק", אומר משה. "היום, בלי להיות אונליין, אי אפשר להתמודד עם השוק הרווי במתחרים. באונליין אפשר להעלות את המודעות של הלקוחות, כדי שיבואו אלינו לקנות. אני מאמין שהאתר הוא הדרך להרים את העסק לרמות הרבה יותר גבוהות".

לעמוד של קליית הטיב ב-B144

בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully