וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנשים מחכים חצי שנה לטיפול ובינתיים נוצר שבר קשה בבית"

בשיתוף B144

4.1.2021 / 13:15

דניאל גור אריה עוסק בהדרכה וייעוץ פדגוגי ומתמקד בעזרה לבני נוער והוריהם. בריאיון עמו, הוא מסביר איך השנה האחרונה הגבירה את המתחים והמשבר הכלכלי גרם לרבים להישאר ללא יד מכוונת. אז מה בכל זאת אפשר וצריך לעשות?

דניאל גור אריה - B144. יח"צ,
דניאל גור אריה/יח"צ

החודשים האחרונים היו לא שגרתיים ולא פשוטים עבור כולנו, ולאור המצב B144 משיקה פרויקט חדש ומיוחד שנועד לפרגן לבעלי עסקים קטנים ברחבי הארץ. בכל פעם נביא לכם כאן את סיפורו של עסק אחר, על מנת שתוכלו להכיר אותו ואולי גם לתמוך בו. והפעם, אנחנו משוחחים עם דניאל גור אריה, יועץ ומדריך פדגוגי.

שם העסק: דניאל הדרכה וייעוץ פדגוגי

שנת הקמה: 2019

ספר לנו על העסק שלך: "אני עוסק בהדרכה וייעוץ פדגוגי, בכל מה שקשור לחינוך ונוגע לטיפול קוגניטיבי-התנהגותי, CBT. בחרתי בתחום החינוך כי אני אוהב לעזור לאנשים, ואני מתמקד בטיפול שלי בעיקר בבני נוער ובקשר בין הורים לילדים שלהם, באינטראקציה בין הצדדים. בני הנוער עוברים תהליך התבגרות והמטרה שלי היא לעזור להם ולמנוע מתחים וריבים עם ההורים. במקביל, אני גם עוזר להורים ליצור תקשורת טובה עם הילדים שלהם, כך שזה מגיע משני הכיוונים, מה שאני מציע לילדים, אני מציע פעמים רבות גם להורים, כי הם נוטים להשליך את הבעיות שלהם על הילדים. היתרון שלי, כמי שבא מתחום ההוראה ועבד עם בני נוער למעלה מ-20 שנה, הוא שאני מכיר אותם גם מהזווית של מורה ואיש חינוך ולכן קל לי להבין את השפה והראש שלהם. יש לי דוקטורט במדעי המוח, אז אני משתמש בידע שלי מהתחום הזה. בזכות הטיפול, בני הנוער ערניים יותר ומתפקדים טוב יותר, הם פחות בדיכאון, עוסקים בספורט, שומרים על תזונה נכונה וכן הלאה".

איך B144 עוזרת לקידום העסק שלך? "הגיעו אליי עד היום פניות דרך דף הנחיתה שלי באתר של B144 ואני עובד כדי להרחיב אותו, ומקווה שבהמשך הכמות הזו רק תלך ותגדל עוד יותר".

ילד עצוב בזמן שההורים רבים. ShutterStock
בזמן שמחכים, בבית עלול להיווצר משבר/ShutterStock

איך אתה מקדם את עצמך בדיגיטל? "יש לי אתר שעלה לאוויר לפני כמה חודשים. אני עושה בו קידום אורגני וברור לי שלוקח כמה חודשים עד שהוא מתחיל להשפיע. בינתיים אני מעלה המון מאמרים שאני כותב, על טיפול, נוירולוגיה ותחומים נוספים. אני מעלה אותם במקביל גם לדף הפייסבוק שלי".

איך הקורונה השפיעה על העסק שלך? "בשנה האחרונה, הורים וילדים נשארו יחד יותר מהרגיל ובלא מעט בתים זה יצר סיר לחץ. המתחים התגברו והיחסים הידרדרו. היה גם גידול משמעותי בגירושים או פרידות, מה שהחמיר את המצב לא פעם, כי בעיות בין הורים הופכים את הסיטואציה של הילד לשברירית. גם המשבר הכלכלי שהקורונה יצרה לא עזר ונוצרו מקרים בהם מצד אחד ההורה רוצה להיעזר בטיפול ומצד שני, הוא לא יכול לשלם עליו. ההורים פונים לקופות החולים לשם הטיפול, אבל אז מחכים חצי שנה לפעמים כדי לקבל תור, בזמן שהפתרון חייב להיות מיידי, כי בינתיים כבר נוצר שבר קשה בבית".

איזה טיפ יש לך לבעלי עסקים אחרים? "אנחנו כרגע בסיטואציה בה גם אנחנו, כמטפלים, מקבלים פחות פניות. כאמור, המצוקה הכלכלית גרמה לאנשים להתקשות לשלם על טיפול. אז הטיפ שלי למקבילי הוא להסביר למטופלים שאם אדם לא מתפקד, הוא לא יכול לעבוד ולהרוויח כסף ולכן, כדאי להשקיע קצת בטיפול, לחזור לעניינים ולא להיות מנוטרל בגלל מצב נפשי קשה. טיפול נותן פתרון לטווח ארוך, במקום כל מיני פתרונות רגעיים, שלא באמת עוזרים".

איך אתה מדמיין את העסק שלך בעוד 5 שנים? "אני מקווה שיהיה טוב. אני רואה את העסק מתפתח, עם עוד מטופלים. כדי להצליח, אדם צריך קודם כל להקרין תמונה של הצלחה במוח שלו ורק אז היא יכולה להתממש, ודרך מסלול של הדרכה וייעוץ אפשר להגיע לזה".

לכרטיס העסק של דניאל גור אריה ב-B144

לאתר

לפייסבוק

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • ייעוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully