וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנשים נרתעים מקניות גדולות. הייתה ירידה של 50 אחוז בפעילות שלי, אולי יותר מזה"

בשיתוף B144

5.1.2021 / 13:32

אחרי שדב קרדו גילה שהוא מוצלח באיתור מכוניות יד שנייה, בעיקר כאלו בתקציבים שמתאימים למשפחות, הוא הפך את התחביב לעסק בשם "אוטודב". הקורונה השפיעה גם עליו כמובן, אבל הוא כבר מדמיין את העתיד, עם "3-4 לקוחות בשבוע"

אוטודב - B144. יח"צ,
דב קרדו/יח"צ

החודשים האחרונים היו לא שגרתיים ולא פשוטים עבור כולנו, ולאור המצב B144 משיקה פרויקט חדש ומיוחד שנועד לפרגן לבעלי עסקים קטנים ברחבי הארץ. בכל פעם נביא לכם כאן את סיפורו של עסק אחר, על מנת שתוכלו להכיר אותו ואולי גם לתמוך בו. והפעם, אנחנו משוחחים עם דב קרדו, שעוסק בייעוץ קניית ומכירת רכבי יד שנייה.

שם העסק: אוטודב

שנת הקמה: 2015

ספר לנו על העסק שלך: "אחרי שהסתבר לי שאני מצליח מאוד באיתור מכוניות יד שנייה, בייחוד בתקציבים נוחים ונמוכים למשפחה, התחלתי לתת שירות כזה לאנשים וראיתי כי טוב. בהתחלה עשיתי את זה ללא תשלום וראיתי שאני חוסך לאנשים הרבה מאוד כסף, אז הפכתי את זה לעסק.

התהליך עובד כך - מישהו פונה אליי ואני מברר איתו מה הצורך והתקציב שלו. אם הוא פתוח להכוונה שלי, אני מציע לו אפשרויות מתאימות. מצד שני, אם הוא יודע מראש מה הוא רוצה, אני פשוט מחפש אנשים פרטיים שמוכרים את המכונית שאותו לקוח מחפש. אני מדבר עם המוכר, מוודא שהגעתי לאדם פרטי ושהפרטים לגבי הרכב נכונים. יש לי דרכים לברר דברים כאלה ויש לי קריטריונים שמבטיחים שרכב שאני מפנה אליו לקוח - יהיה קנייה טובה. אחרי שהתרשמתי לחיוב מהרכב, אני עושה את המשא ומתן הראשוני מול המוכר ואז שולח אליו את הלקוח, עם הנחיות להמשך התהליך. רק אחרי שהלקוח קנה והוא מרוצה מהרכב, הוא משלם לי".

אוטודב - B144. יח"צ,
הפך את הכישרון לעסק/יח"צ

איך אתה מקדם את עצמך בדיגיטל? "יש לי דף פייסבוק, אבל מה שמביא לי הכי הרבה פירות זה המלצות מפה לאוזן".

איך הקורונה השפיעה על העסק שלך? "כמו על כל העסקים. יש האטה גדולה מאוד של פעילות ואנשים נרתעים לצאת מהבית ולעשות קניות גדולות. אני רואה ירידה בסביבות ה-50 אחוז ואולי יותר מזה בפעילות שלי".

איך אתה מדמיין את העסק שלך בעוד 5 שנים? "אם יהיו לי שלושה-ארבעה לקוחות בשבוע, זה יהיה יופי".

לעמוד של אוטודב ב-B144

בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully