וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל חודשיים אנחנו נאלצים לסגור. לשמחתי, כשהעסק פתוח הלקוחות הקבועים חוזרים"

בשיתוף B144

10.1.2021 / 12:16

דבי בן ארוש, מומחית לקוסמטיקה רפואית עם קליניקה בקטמון הישנה, בירושלים, מתמודדת באומץ עם הקורונה בשנה האחרונה: "פשוט צריך לשרוד. אני לא רוצה לוותר בשום אופן על העסק שלי. יבואו ימים טובים"

החודשים האחרונים היו לא שגרתיים ולא פשוטים עבור כולנו, ולאור המצב B144 משיקה פרויקט חדש ומיוחד שנועד לפרגן לבעלי עסקים קטנים ברחבי הארץ. בכל פעם נביא לכם כאן את סיפורו של עסק אחר, על מנת שתוכלו להכיר אותו ואולי גם לתמוך בו. והפעם, אנחנו משוחחים עם דבי בן ארוש, מומחית לקוסמטיקה רפואית מירושלים.

שם העסק: דבי קוסמטיקה רפואית מתקדמת

שנת הקמה: 2004

ספרי לנו על העסק שלך: "זו קליניקה של קוסמטיקה והיא כוללת את כל השירותים האסתטיים, כמו טיפולי פנים, איפור קבוע, לייזר, אפליציה, שעווה, פדיקור רפואי, ג'ל לק ועוד. כל מה שצריך, תחת קורת גג אחת. הכל נקי ואסתטי ויש גישה מאוד נוחה וחנייה ללא תשלום. נוח מאוד להגיע לפה. הקליניקה נמצאת ביהושע בן גמלא 9, בקטמון הישנה".

איך B144 עוזרת לקידום העסק שלך? "זה עוזר לי מאוד עם לקוחות קיימים. הנשים שבאות אליי באופן קבוע מחפשות אותי דרך B144 ומוצאות שם את מספר הטלפון שלי כדי לפנות אליי בקלות ולקבוע תור. הדף שלי ב-B144 עוזר לי להיות קיימת במדיה".

איך את מקדמת את עצמך בדיגיטל? "חוץ מ-B144 יש לי גם פרסום של לידים, אינסטגרם, דף פייסבוק עסקי ואתר לעסק".

דבי בן ארוש B144. יח"צ,
דבי בן ארוש/יח"צ

פרגני לעסק אחר: "יש במודיעין את עופרה מרון. גם היא קוסמטיקאית. בעבר הייתה לה קליניקה והיום היא עובדת מהבית".

איך הקורונה השפיעה על העסק שלך? "די השפיעה, כי כל חודשיים אנחנו נאלצים לסגור. עכשיו זו כבר הפעם השלישית שאנחנו סגורים. לשמחתי, כשהעסק פתוח, יש לי לקוחות קבועים שמגיעים אליי הרבה שנים, אז הם חוזרים כשאפשר וכמובן שאנחנו שומרים על כל המיגונים והכללים שצריך".

איזה טיפ יש לך לבעלי עסקים אחרים? "פשוט צריך לשרוד, להביא כסף מהבית ולעבור את התקופה הזו. אני לא רוצה לוותר על העסק שלי בשום אופן ומאמינה שבסופו של דבר דברים יסתדרו, אז מציעה גם להם לחשוב ככה. יבואו ימים טובים יותר".

איך את מדמיינת את העסק שלך בעוד 5 שנים? "אני רוצה לשדרג אותו, להכניס מכשור חדש, לחדש את המכשור שכבר קיים ולפתח קלינטורה גדולה יותר ויותר".

לעמוד של דבי בן ארוש ב-B144

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully