וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתחלה הייתה ירידה משמעותית, אבל בתקופה האחרונה ראינו עלייה במכירות"

בשיתוף B144

12.1.2021 / 11:36

לא מעט עסקים קטנים נפגעו בקורונה, אולם חלקם הצליחו להפוך את המשבר להזדמנות. שיבלי, חנות משקאות מנוף הגליל, מקדמת את המכירות אונליין ובעזרת המומחים שלה, מגיעה לעוד ועוד לקוחות

שיבלי B144. שיבלי משקאות,
בשיבלי תמצאו מכל טוב/שיבלי משקאות

החודשים האחרונים היו לא שגרתיים ולא פשוטים עבור כולנו, ולאור המצב B144 משיקה פרויקט חדש ומיוחד שנועד לפרגן לבעלי עסקים קטנים ברחבי הארץ. בכל פעם נביא לכם כאן את סיפורו של עסק אחר, על מנת שתוכלו להכיר אותו ואולי גם לתמוך בו. והפעם, אנחנו משוחחים עם נורה נסירי, מנהלת השיווק של חנות המשקאות שיבלי, השוכנת בנוף הגליל.

שם העסק: שיבלי - חנות משקאות

שנת הקמה: 1936

ספרי לנו על העסק שלך: "מדובר בעסק למכירת משקאות. סבא שלי הקים אותו, הוא עבר לאבא שלי והיום גם אני ואחי מעורבים. תרבות השתייה הולכת וגדלה בארץ, במיוחד באזור שלנו. אנשים הולכים יותר ויותר לחנויות שמתמחות בזה בשביל לקנות שתייה חריפה ויש אצלנו את כל סוגי השתייה. רוב הלקוחות מגיעים מהאזור והסביבה שלנו, אבל מאז שהקמנו את האתר, הרבה מגיעים מהמרכז והדרום גם".

איך B144 עוזרת לקידום העסק שלך? "בכל פעם שעושים אצלנו קנייה בטלפון דרך העמוד של B144, אני יודעת מזה. העמוד עוזר לנו להיות כמה שיותר חשופים לעוד לקוחות".

איך את מקדמת את עצמך בדיגיטל? "יש לנו גם פייסבוק ואינסטגרם, ואנחנו גם בגוגל, עושים קידום ממומן ואורגני".

פרגני לעסק אחר: "מגיע פירגון לכל הספקים שנתנו לנו את התמיכה בתקופה הזו. קשה לי לתת שם אחד".

איך הקורונה השפיעה על העסק שלך? "בתחילת הקורונה היה לנו קשה לדעת מה הולך לקרות, והייתה ירידה משמעותית במחזור המכירות. כנראה גם בגלל שאנשים פחדו ולא ידעו מה לעשות. לאט לאט, כשכולם הפסיקו לנסוע לחו"ל או לצאת למסעדות, הם התחילו להתעניין יותר בקניית אלכוהול מחנות מתמחה ואנחנו נותנים את הפתרון לזה, עם האנשים המקצועיים שלנו, שמעניקים תשובות לכל שאלה. בתקופה האחרונה בהחלט ראינו עלייה במכירות ובצריכה אצלנו".

איזה טיפ יש לך לבעלי עסקים אחרים? "קודם כל, לראות את המצב כהזדמנות ולא כפגיעה, בכל תחום, לא רק שלנו. הקורונה פתחה לנו דלת להיחשף יותר דרך האינטרנט והמכירות אונליין ויש ביקוש עולה לזה".

איך את מדמיינת את העסק שלך בעוד 5 שנים? "כמו שאמרתי, אנשים קונים יותר מתמיד באונליין, אז אני חושבת שהעסק יצמח שם. הלקוחות ירצו עוד ועוד לקבל את המידע בנושא מהמומחים. כבר היום הם לא נכנסים לחנות וסתם שולפים מוצרים, אלא רוצים להכיר לעומק ולדעת יותר".

לעמוד של שיבלי ב-B144

בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully