וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם נוכל לספק לפציינטים חיוך עוד יותר מושלם - עשינו את שלנו"

בשיתוף B144

17.1.2021 / 11:32

כבר למעלה מ-16 שנה שירון רושיחוצקי, טכנאי שיניים, מוביל את "ביד אומן טכנולוגיות", מעבדת שיניים, אל פסגת הטכנולוגיה הדנטלית. מה הוא מציע לרופאים, מה הטיפ שלו ואיך הוא מתמודד בשוק התחרותי? צפו בראיון

בווידיאו: ירון רושיחוצקי, מנכ"ל "בידי אומן - טכנולוגיות טכנאות שיניים", מספר על עבודתו/עריכה: דפי מקל

"אני עוסק בתחום הזה מעל 30 שנה", מעיד ירון רושיחוצקי, מנכ"ל "ביד אומן טכנולוגיות". לפני למעלה מ-16 שנה, לאחר התמקצעות רבת שנים במעבדות מובילות בתחום האסתטיקה, הוא פתח את "ביד אומן טכנולוגיות", מעבדה המבצעת מגוון רחב של עבודות ברמת דיוק ואסתטיקה מירבית: "אני עושה את מה שאני אוהב וקם כל בוקר עם חיוך".

מה ההמלצה של ירון עבורכם? "מאחר שהפציינט אינו יודע מהיכן מגיעה העבודה שהוזמנה עבורו, זו ממש לא בושה לשאול. חשוב שהעבודה תגיע ממעבדה איכותית, שעובדת ומייצרת בישראל ושהחומרים בהם היא עושה שימוש יהיו בעלי תו תקן, כאלה שקיבלו את אישור משרד הבריאות - ולא פחות חשוב שהטכנאי יהיה בעל רישיון עבודה לעסוק בטכנאות שיניים מטעם משרד הבריאות. 'ביד אומן טכנולוגיות' הינה מעבדה כזו ואף מעוגנת ב'תו מוצר ישראלי כחול-לבן' ומחויבת לאיכות המוצר. כך תדעו שהעבודה נעשתה באיכות גבוהה".

את העסק שלו מפרסם ירון ב-B144 ומסביר: "ככה מתקשרים אלי לקוחות. התחרות בתחום שלנו גדולה, אז חשוב שלעסק שלי תהיה נוכחות דיגיטלית".

לסיום, הניסיון הרב והידע שצבר במהלך השנים נותנים לו את הכלים לוודא שהמוצר יהיה איכותי, שהעבודה תצא מוצלחת ולא פחות חשוב לשביעות רצון הלקוח. "אם נוכל לספק לפציינטים חיוך עוד יותר מושלם - עשינו את שלנו", הוא אומר.

לעמוד של "בידי אומן - טכנולוגיות טכנאות שיניים" ב-B144

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • שיניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully