וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנשים היו הרבה בבית בקורונה, אז ברגע שנגמר סגר הגיע בום של עבודות"

בשיתוף B144

13.1.2021 / 10:42

לישראל מסטר מ"פילם מאסטר" יש מעבדה מיוחדת, בה הוא ממיר חומרים אנלוגיים לדיגיטליים וגם עורך קליפים שמעלים זיכרונות מרגשים: "תמיד אהבתי לעסוק בזה ולא היה לי זמן, אז עכשיו סגרתי מעגל"

בווידיאו: דוגמה לסרט שעבר דיגיטציה ב"פילם מאסטר"/ישראל מסטר

החודשים האחרונים היו לא שגרתיים ולא פשוטים עבור כולנו, ולאור המצב B144 משיקה פרויקט חדש ומיוחד שנועד לפרגן לבעלי עסקים קטנים ברחבי הארץ. בכל פעם נביא לכם כאן את סיפורו של עסק אחר, על מנת שתוכלו להכיר אותו ואולי גם לתמוך בו. והפעם, אנחנו משוחחים עם ישראל מסטר מ"פילם מאסטר", מעבדת המרות דיגיטליות של סרטי וידיאו וקולנוע ישנים.

שם העסק: פילם מאסטר

שנת הקמה: 2019

ספר לנו על העסק שלך: "אני במקור איש מחשבים והייטק. לקראת הפרישה לגמלאות התחלתי לחשוב איך אני ממיר את החומר הרב שצברתי לאורך השנים, כי הטריד אותי שהוא ילך לאיבוד או ייפגם. לכן, הקמתי את המעבדה ובהמשך היא הפכה פורמלית לעסק. העסק הוא של המרות דיגיטליות של קלטות וידיאו מסוגים שונים, קלטות אודיו וסרטי 8 מ"מ, שזה הדגש מבחינתי, כמו גם של שקופיות, נגטיבים, תמונות וכו'. אני יכול להפוך במעבדה שלי את רוב החומרים האנלוגיים לקובץ מחשב.

מעבר להמרת החומר מאנלוגי לדיגיטלי, אני גם עורך סרטים וקליפים במעבדה. נניח שלקוח מביא לי חומרים ישנים, שאין לו אפשרות לצפות בהם ויושבים אצלו 'בבוידעם' - אני יכול להכין לו מתוכם קליפ לאירוע ואז יש לו מתנה או הפתעה יפה. כשהתחלתי לעסוק בזה קיבלתי הרבה תגובות טובות על התוצרים שלי ועל היחס האישי, אז התקדמתי עם זה. תמיד אהבתי לעשות דברים כאלה ואף פעם לא הייתי פנוי עד לשנים האחרונות, אז בעצם סגרתי מעגל".

פילם מאסטר B144. פילם מאסטר,
פילם מאסטר B144/פילם מאסטר

איך B144 עוזרת לקידום העסק שלך? "בתחילת הדרך נעזרתי הרבה ב-B144. זה היה הערוץ הראשון בו לקוחות היו יכולים להכיר את העסק, ואני ממליץ על זה לעסקים שיוצאים לדרך. המחיר נוח לעסק קטן, שלא יכול להוציא סכומי פרסום ענקיים ועוד יתרון זה שאפשר להגדיר בו את האזורים בהם העסק שלך יפורסם. לדוגמה, אני הגדרתי ערים ואיזורים, כמו מודיעין וגוש דן. מקומות בהם האמנתי שהעסק שלי יעבוד הכי טוב".

איך אתה מקדם את עצמך בדיגיטל? "יש לי כמה ערוצי פרסום - האתר שלי, שבניתי בעצמי. בנוסף, יש לי קידום בגוגל, ערוץ ביוטיוב, דף פייסבוק ואינסטגרם עסקי".

פרגן לעסק אחר: "אני רוצה לפרגן לאחי הצעיר, יעקב מסטר, מאסטר לפגושים. הוא איש מקצוע מעולה לתיקון פגושים, שהחל כפחח רכב לפני יותר מ-40 שנה ובשנים האחרונות מתמקד בתיקון פגושים של מכוניות ולמעבדת השיניים של אורי טיטלבאום, שנמצא במקצוע יותר מ- 40 שנה, ואני ממליץ עליו בחום. שני העסקים שלהם נמצאים בפתח תקוה".

איך הקורונה השפיעה על העסק שלך? "פתחתי את העסק באופן פורמלי בדיוק כשהתחילה הקורונה בסין וזה קצת הטריד אותי, כי ידעתי שיהיה קשה יותר להביא לקוחות חדשים. מצד שני, אנשים היו הרבה בבית בשנה האחרונה והיה להם זמן לעשות סדר ולמצוא חומרים ישנים. אז ברגע שנגמר הסגר, פתאום הגיע בום של עבודות. באופן כללי, יש גלים של עבודה, אבל בסך הכל ברמה השנתית הייתה לי פחות או יותר את כמות העבודה שצפיתי שתהיה לי בשנה הראשונה. זו מעבדה ואני עובד ללא קהל, אז אני יכול להמשיך לעבוד גם בזמן הקורונה".

איך אתה מדמיין את העסק שלך בעוד 5 שנים? "העבודה מביאה לי סיפוק, כי יש בה הרבה דברים מרגשים. אני עוסק בזיכרונות של אנשים. חיפשתי לי תעסוקה ליום שאחרי הפרישה ויכול להיות שזה רק ילך ויגדל. כרגע אני בודק אפשרויות".

לקבלת פרטים אפשר להתקשר לישראל: 054-433-7398

לאתר - https://www.filmasteril.com/

פייסבוק: https://www.facebook.com/FilMasterIL

אינסטגרם: https://www.instagram.com/filmasteril/

עבודות וביקורת של לקוחות: https://video-editing-service-309.business.site/?m=true

פילם מאסטר B144. פילם מאסטר,
פילם מאסטר B144/פילם מאסטר
פילם מאסטר B144. פילם מאסטר,
פילם מאסטר B144/פילם מאסטר
בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully