וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בגלל הקורונה, אנשים יחפשו עוגן במקצועות יציבים, כמו שלומדים אצלנו"

בשיתוף B144

19.1.2021 / 12:08

דוד סלע, הבעלים והמנהל של מכללת חשב לחשבונאות בכפר סבא, עובד קשה כדי להתאים את השיעורים בזום לימי הקורונה, לדאוג לסטודנטים ולהמשיך לקדם את העסק שלו. ראיון אופטימי

מכללת חשב B144. מכללת חשב,
עושים התאמות ודואגים לתלמידים. דוד סלע/מכללת חשב

החודשים האחרונים היו לא שגרתיים ולא פשוטים עבור כולנו, ולאור המצב B144 משיקה פרויקט חדש ומיוחד שנועד לפרגן לבעלי עסקים קטנים ברחבי הארץ. בכל פעם נביא לכם כאן את סיפורו של עסק אחר, על מנת שתוכלו להכיר אותו ואולי גם לתמוך בו. והפעם אנחנו משוחחים עם דוד סלע, היזם, המקים והמנהל של מכללת חשב לחשבונאות בכפר סבא.

שם העסק: מכללת חשב לחשבונאות

שנת הקמה: 1990

ספר לנו על העסק שלך: "זו מכללה לקורסים בהנהלת חשבונות, חשבי שכר ומיסים. בדרך כלל יש לנו 15 קורסים שמתקיימים באופן שוטף. לקורסים יש אורכים שונים והם יכולים להימשך בין חצי שנה לשנתיים, כאשר בכל כיתה יש בממוצע 15 תלמידים, בטווח גילאים שבין 20 ל-50 על פי רוב. בסיום הלימודים, התלמידים שלנו יוצאים עם תעודת הסמכה של משרד האוצר, משרד העבודה ולשכת רואי חשבון".

איך B144 עוזרת לקידום העסק שלך? "יש למכללה שלנו דף ב-B144. אני תמיד מנסה לפרסם במקומות מעניינים. אני מצפה שיגיעו אליי לקוחות בדרכים האלו".

איך אתה מפרסם את עצמך חוץ מ-B144? "יש לנו חברה לקידום אתרים, שמקדמת אותנו דרך אתר המכללה שלנו".

מכללת חשב B144. מכללת חשב,
תעודת הסכמה של משרד האוצר, משרד העבודה ולשכת רואי חשבון/מכללת חשב

איך הקורונה השפיעה על העסק שלך? "היא גרמה לכך שאנחנו רושמים פחות תלמידים לכל קורס, ושכל קורס מתארך ומתמשך, כיוון שהשיעורים מתקיימים בזום ויותר קשה להגיע ליכולת הבנה וקליטה מלאה, לעומת שיעורים פרונטליים".

איזה טיפ יש לך לבעלי עסקים אחרים? "להשקיע בלקוחות, יותר מתמיד, גם אם זה כרוך בהוצאה נוספת, כמו הארכת משך הקורס. לדאוג לרמת הסבר מעמיקה יותר אם אתם מעבירים שיעורים. אנחנו כמרצים צריכים לדעת לעשות התאמות לשיעורים בזום למשל ולוודא שאנחנו עובדים נכון במצב החדש שנוצר".

איך אתה מדמיין את העסק שלך בעוד 5 שנים? "לדעתי, המקצועות שאנחנו מלמדים אף פעם לא ייעלמו לדעתי. כל עוד קיימת בישראל רשות המיסים, עסקים מחויבים לשלם ומס הכנסה דורש דוחות, יהיה צורך במקצועות האלה, כי חייבים גורם אנושי. אף מחשב לא יכול לעשות את זה, כי יש הרבה שיקול דעת בנושא המיסוי. לכן, לדעתי המכללה תמשיך לצמוח ולהתפתח. הרבה אנשים נפלטו מענפים שונים בגלל הקורונה ויחפשו עוגן במקצועות יציבים, כמו אלו שלומדים אצלנו".

לאתר מכללת חשב

לעמוד של מכללת חשב ב-B144

מכללת חשב B144. מכללת חשב,
מכללת חשב B144/מכללת חשב
בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • חשבונאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully