וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היו לי מפתחות לסטודיו, ובאותו יום סגרו הכל בגלל הקורונה"

בשיתוף B144

19.1.2021 / 12:28

הצלמת מור שר רק מחכה להזדמנות לפתוח את הסטודיו שלה. המודעות ההולכת וגוברת לתמונות איכותיות וצילומים חווייתיים מעודדת אותה וכמו כולם, היא מתאזרת בסבלנות ליום שאחרי, כשהמשק ישוב לפעילות רגילה

מור שר B144. מור שר,
הכל נתקע בגלל הקורונה. מור והמצלמה בדרכים/מור שר

החודשים האחרונים היו לא שגרתיים ולא פשוטים עבור כולנו, ולאור המצב B144 משיקה פרויקט חדש ומיוחד שנועד לפרגן לבעלי עסקים קטנים ברחבי הארץ. בכל פעם נביא לכם כאן את סיפורו של עסק אחר, על מנת שתוכלו להכיר אותו ואולי גם לתמוך בו. והפעם אנחנו משוחחים עם הצלמת מור שר.

שם העסק: עין חדה צילום

שנת הקמה: 2011

ספרי לנו על העסק שלך: "יש לי חנות סטודיו לצילומי היריון, בר מצוות, בוקים, צילומי חוץ וכו'. אפשר גם לעשות פיתוח של קנבסים, הדפסות ודברים דומים. במשך הרבה שנים צילמתי אירועים, מחוץ לשעות העבודה ועכשיו אני עוסקת בצילום באופן מלא".

איך את מקדמת את עצמך בדיגיטל? "יש לי עמוד פייסבוק, כולל פוסטים ממומנים. בגלל המצב התחלתי לפרסם גם קופונים וירדתי למחירים נמוכים, משהו שאני פחות מעדיפה לעשות. כמובן שיש לי גם אתר אינטרנט".

פרגני לעסק אחר: "חנות צמצם-שטטנר, חנות צילום בבני ברק, שגם סגורה כבר המון זמן. כואב לראות את זה, כי זה מקום שנכנסים אליו מאות אנשים ביום בשגרה. אז זו ההזדמנות שלי להגיד תודה לטל וגילי מ'צמצם-שטטנר', שמנסים לעזור לי להביא לקוחות גם בתקופה הזו".

מור שר B144. מור שר,
מור שר B144/מור שר

איך הקורונה השפיעה על העסק שלך? "העבודה באולמות האירועים הלכה והצטמצמה מסגר לסגר, עד שנעצרה לגמרי. ועם ההנחיות של הסגר גם אסור להתרחק מהבית, אז אי אפשר לעשות צילומי חוץ. מתקשרים אליי ואני אומרת שאני מתנצלת, אבל זה לא נחשב לעסק חיוני, כך שאין לי את האפשרות לצאת ולצלם. כל הציוד מוכן, רק שיגידו שמשחררים את המשק ואני מוכנה לפתוח את הסטודיו שלי. לפני הקורונה כבר היו לי ביד מפתחות למקום, ובאותו יום סגרו הכל".

איזה טיפ יש לך לבעלי עסקים אחרים? "להתאזר בסבלנות, כי כולנו באותה סירה, בלי יוצא מן הכלל. גם עסקים חיוניים שמצמצמים עובדים נפגעים, אבל זה רק עניין של זמן ונקווה שהעולם יהיה טוב יותר כשנצא מהמצב הזה".

איך את מדמיינת את העסק שלך בעוד 5 שנים? "אני חושבת שהעסק רק ילך ויצמח בשנים הבאות, כי יש היום הרבה יותר מודעות. אנשים טוענים שכולם מצלמים עם הטלפונים, אז למה צריך צלם מקצועי, אבל דווקא בגלל זה יש הבנה לחשיבות של תמונות איכותיות ולצורך במישהו שיתעד את האירוע כמו שצריך, או להתפנקות בצילומים מיוחדים. פורים, היריון, זוגיות ועוד, כך שיש הרבה ביקוש. זה זמן אישי או משפחתי מצוין ואפשר לעשות מתנה יפה בהפתעה למישהו".

מור שר B144. מור שר,
מור שר B144/מור שר
בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • צילום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully