וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשבנו מחוץ לקופסה וניצלנו את המצב כדי לבנות מוצר מיוחד"

בשיתוף B144

20.1.2021 / 13:35

הקורונה גרמה לצמצום פעילות באופן משמעותי עבור אשר ומור ארזי, מנהלי בית הספר לריקוד הבנרה בכפר סבא. במקום להתייאש, הם החלו לצלם תרגילים ללא הפסקה והקימו אתר בינלאומי לשיעורי ריקודים סלוניים באופן מקוון: "זה טוב לבריאות ולאיכות החיים של כל אחד"

הבנרה B144. הבנרה,
אשר ומור בסטודיו/הבנרה

החודשים האחרונים היו לא שגרתיים ולא פשוטים עבור כולנו, ולאור המצב B144 משיקה פרויקט חדש ומיוחד שנועד לפרגן לבעלי עסקים קטנים ברחבי הארץ. בכל פעם נביא לכם כאן את סיפורו של עסק אחר, על מנת שתוכלו להכיר אותו ואולי גם לתמוך בו. והפעם אנחנו משוחחים עם אשר ארזי, מנהל בית ספר לריקוד הבנרה בכפר סבא.

שם העסק: Habanera Dance Academy

שנת הקמה: 1991

ספר לנו על העסק שלך: "מדובר בבית ספר לריקודים סלוניים וריקודים לטינים, שאשתי מור ואני הקמנו. היא צרפתייה, אני ישראלי שלמד ריקוד בצרפת, הכרנו שם והתחלנו להופיע יחד. בהבנרה קיימות חטיבות לרמות שונות וגילאים שונים. יש שיעורים לגילאי 6 עד 12, ואחר כך זה מתחיל מקבוצה לגילאי 35 ומעלה, קבוצה לגילאי 60 ומעלה, שאלה שתי הקבוצות הגדולות שלנו, ויש גם קבוצות מיוחדות לגמלאים. יש לנו כמה מאות מנויים בימי שגרה, ואפשר להשתתף בשיעורים קבוצתיים או פרטיים, שמתאימים לכאלה שרק מתחילים לרקוד, לחתן וכלה שרוצים לעשות משהו מיוחד, לתלמידים מתקדמים שמנסים לשפר עוד יותר את מה שהם לומדים בעבודה בקבוצה וכן הלאה.

רוב הפעילות שלנו היא סביב תרבות הפנאי, למי שרוצה לשפר את איכות החיים והזוגיות שלו למשל. בנוסף, השתתפנו בתחרויות בינלאומית ויש לנו מסגרת של הכשרת מדריכים עם תעודות בינלאומיות של ה-I.D.T.A, כאשר כרגע אנחנו הנציגים היחידים שלהם בארץ. יש גם פן אמנותי, עם קבוצות שלנו שמופיעות באירועים ופסטיבלים בארץ ובעולם, ואנחנו מארגנים טיולי נושא שמשלבים סדנאות וריקודים, ומשתתפים בכנסים. עוד תכנית מעניינת שאפשר למצוא אצלנו נקראת 'לרקוד לבריאות', לבעלי צרכים מיוחדים וחולי פרקינסון ובני ובנות הזוג, בשיתוף תל השומר. ככה הם יכולים לעשות ספורט ביחד. חשוב להבין שכמו שצריך פנסיה כלכלית, אנשים צריכים גם פנסיה בריאותית, למוח ולגוף וזה משהו שהריקוד נותן לנו".

איך B144 עוזרת לקידום העסק שלך? "העמוד שלנו ב-B144 הביא לנו הרבה פניות מרקדנים חדשים לאורך השנים. בזכות הנוכחות שלנו שם, כל מי שחיפש ריקודים סלוניים הגיע ישר אלינו והיה לנו גם פילוח בפרסום לפי האזורים בהם היו לנו סניפים פעילים לפני הקורונה.

איך עוד אתה מקדם את עצמך בדיגיטל? "מדי פעם אנחנו עושים קמפיינים ממומנים של פייסבוק, ויש לנו גם אתר ותיק ופעיל, אז הוא מקודם טוב ומביא לנו פניות. כיוון שיש לנו ותק ומוניטין, כל פעם שיש לנו פעילות, קבוצה או סדנה חדשות, יש הרבה ממליצים בדיגיטל וזה עובר מאחד לשני".

הבנרה B144. הבנרה,
הבנרה B144/הבנרה

פרגן לעסק אחר: "אשמח לפרגן לחנות בשם Dance Style, שהרבה פעמים עושה אצלנו אירועי מכירות. הם עובדים איתנו בשיתוף ומתמחים בבגדי ונעלי ריקוד, כולל בגדי תרגול לריקודים סלוניים למשל. הם גם תורמים הרבה פעמים לנזקקים ולקהילה, כך שזו הזדמנות טובה להחמיא להם".

איך הקורונה השפיעה על העסק שלך? "בהתחלה, בלי ברירה, עברנו לזום וזה נתן מענה סביר, אבל גם מאוד מוגבל, כי אין כמו להיות בשטח ולחוות את האינטראקציה עם המורה שלך. לפני הקורונה היו לנו עוד מדריכים, שעבדו בסניפים שונים ועכשיו הכל הצטמצם לכפר סבא וזה רק שנינו, כמו בהתחלה, מנהלים, מדריכים ומחכים לסוף הקורונה כדי להחזיר את כולם בקרוב.

מה שכן, ניצלנו את הזמן הפנוי כדי לבנות תכנית חדשה של שיעורי ריקוד אונליין בשם Feetness4u, המיועדת בעיקר לבני 60 ומעלה מכל העולם, שרוצים לשמור על כושר הגוף והמוח שלהם. צילמנו המון סרטונים מקצועיים והקמנו חנות מקוונת, בינלאומית, שמיועדת לבני הגיל השלישי - אתר עם קורסים לריקוד. ראינו שזה משהו שיש לו ביקוש בכל העולם, מבחינה בריאותית ומבחינת תרבות הפנאי והאתגר הזה של משבר הקורונה נתן לנו את ההזדמנות להרים את הפרויקט הזה. צילמנו אינספור תרגילים של ריקודים סלוניים, ואז ערכנו הכל והעלנו לאתר. האתר כולו באנגלית, אז גם לקחנו שיעורים כדי שנוכל להעביר את הקורסים לכל העולם".

איזה טיפ יש לך לבעלי עסקים אחרים? "לא להיכנס לדיכאון ולא לחכות שהכל ייגמר. ניצלנו את המצב כדי למנף דברים שבשגרה פשוט לא היה לנו זמן לעשות, חשבנו מחוץ לקופסה. ככה בנינו מוצר מיוחד, שלא תלוי בזמן, בסטודיו או במורים, אלא אפשר לקנות אותו בכל שעה, בכל העולם".

איך אתה מדמיין את העסק שלך בעוד 5 שנים? "אני רוצה לפתח אותו כמה שיותר בארץ ובמקביל, לפתח את הפלטפורמה הבינלאומית, כדי לגרום לכמה שיותר אנשים לרקוד. החזון שלנו הוא שכל העולם ירקוד, כי זו סוג של מתנה שאדם יכול להעניק לעצמו, לבריאות ולאיכות החיים ובשביל זה אנחנו כאן. ריקוד, ובמיוחד הריקודים הסלוניים, הוא תחום האנטי-אייג'ינג המושלם ומחקרים רבים הוכיחו את זה. אז שלא נפסיק לרקוד!

לעמוד של הבנרה ריקודים סלוניים ב-B144

אתר הבנרה

דף הפייסבוק הבנרה

אתר FeetNess4u

דף הפייסבוק FeetNess4u

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • ריקודים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully