וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לנו לקוחות שהם כמו משפחה. אני מתגעגעת אליהם"

בשיתוף B144

25.1.2021 / 10:41

ב"בית של איילת" באשדוד תוכלו למצוא כל מה שאתם מחפשים עבור ריהוט ייחודי לבית שלכם. איילת אלימלך מספרת איך הכל החל, למה התקופה הנוכחית "קשה לה בנשמה" ומה משאיר אותה אופטימית: "איך אומרים? מחר יהיה יום חדש". שיחה עם חיוך

הבית של איילת B144. הבית של איילת,
הבית של איילת B144/הבית של איילת

החודשים האחרונים היו לא שגרתיים ולא פשוטים עבור כולנו, ולאור המצב B144 משיקה פרויקט חדש ומיוחד שנועד לפרגן לבעלי עסקים קטנים ברחבי הארץ. בכל פעם נביא לכם כאן את סיפורו של עסק אחר, על מנת שתוכלו להכיר אותו ואולי גם לתמוך בו. והפעם אנחנו משוחחים עם איילת אלימלך מ"הבית של איילת", גלריה לעיצוב הבית.

שם העסק: הבית של איילת

שנת הקמה: "לא זוכרת שנה מדויקת, אבל לפני למעלה מ-20 שנה"

ספרי לנו על העסק שלך: "הקמנו אותו בבית שלנו ומכרנו את הציורים שלי, עד שראינו שכל נושא העיצוב מתקדם ואנשים שהיו באים לקנות את הציורים, רצו עוד דברים לבית. בשלב הבא, פתחנו את כל הבית שלנו ולכן העסק נקרא 'הבית של איילת'. מהר מאוד התחלנו לייבא דברים מחו"ל, עם הטאץ' שהתאים לסגנון שלנו ואני הלכתי ללמוד עיצוב ואדריכלות פנים, כדי שיהיה לי רקע פורמלי יותר. אחרי חמש שנים בערך הייתה לנו כבר נהירה בלתי פוסקת לבית, אז החלטנו שהגיע הזמן לפתוח חנות. למיקום הנוכחי שלנו, בסטאר סנטר באשדוד, עברנו לפני 12 שנים, כשהמתחם נפתח.

היום יש אצלנו לקוחות שהם כמו משפחה. בימי שגרה, מי שמגיע לחנות רואה איך כולם מחבקים את כולם ומכירים אחד את השני. יש אווירה מאוד כיפית וחוויית קנייה מיוחדת, כי גם אני, גם בעלי איציק וגם העובדות שלנו כבר שנים שם. כולנו עושים את העבודה באהבה וכיף ומאוד הולכים לקראת הלקוחות, אותם אני מכירה שנים. יש אפילו כאלו שהיו באים בהתחלה עם הילדים הקטנים, והיום הילדים כבר מגיעים בעצמם כדי לרהט את הדירות שלהם, דור שני של לקוחות.

אישית, אני כבר לא מציירת היום, אבל אני כל הזמן נוסעת לבחור תמונות מיוחדות ודברים נוספים, שאי אפשר למצוא במקומות אחרים. אנחנו תמיד מייבאים כמויות קטנות, כדי שכל הזמן תהיה תחלופה ויהיה מעניין להיכנס לחנות. כרגע אפשר למצוא אצלנו חוץ מציורים גם כורסאות, שולחנות סלון, כלי נוי, פסלים, מגוון נרות ומפיצי ריח, עציצים, בתי עציץ, פינות ישיבה, מנורות. הכל מכל".

הבית של איילת B144. הבית של איילת,
הבית של איילת B144/הבית של איילת

איך B144 עוזרת לקידום העסק שלך? "מי שגר באשדוד יודע איפה למצוא אותנו, אבל יש לנו המון לקוחות שמגיעים מחוץ לעיר ועבורם זה מצוין. זה עוזר לאנשים שרוצים להגיע לעסק שלנו, כי הטלפון, הכתובת והתיאור של העסק מופיעים בעמוד שלנו".

איך עוד את מקדמת את עצמך בדיגיטל? "יש לנו עמודי אינסטגרם ופייסבוק, שם לפעמים אנחנו עושים גם תוכן ממומן. בעקבות הקורונה אנחנו שוקלים לפתוח גם אתר מכירה".

פרגני לעסק אחר: "בגן יבנה יש שתי נשים, אלונה טריסקר ונעמי קוסאשוילי, שלכל אחת מהן יש עסק של קייטרינג ואני יודעת שהתקופה הזו הייתה קשה גם להן, והן עדיין עשו משלוחים לבתים וכל מה שאפשר. הן היו אצלנו בעבר באירועים והן תמיד נותנות הכל - אוכל, עיצוב, נוכחות, אכפתיות, והן גם מפרגנות אחת לשנייה, משהו שאני מאוד אוהבת אצל אנשים".

הבית של איילת B144. הבית של איילת,
הבית של איילת B144/הבית של איילת

איך הקורונה השפיעה על העסק שלך? "היו חודשים בהם לא עבדנו בכלל. למשל עכשיו, מדצמבר אנחנו לא פתוחים ומעבר לרמה הכלכלית, זה קשה בנשמה, כי לא רואים אנשים אחרים כל יום וזה פשוט חסר לי. לאף אחד לא קל כלכלית כרגע, אבל אני גם אדם מאוד רגיש והמצב הזה עצוב לי. אני מתגעגעת לקום בבוקר, להתלבש, לבוא לעסק ולפגוש את הלקוחות".

איזה טיפ יש לך לבעלי עסקים אחרים? "גם אני וגם בעלי אנשים מאוד אופטימיים ותמיד אומרים שבחודש הבא תהיה יותר עבודה. אז אני מציעה לכולם לקחת באהבה גם את הדברים הפחות טובים שקורים כרגע, כי כמו שאמרה סקרלט אוהרה - 'אחרי הכל, מחר יהיה יום חדש'".

איך את מדמיינת את העסק שלך בעוד 5 שנים? "האמת, לא הייתי רוצה אותו שונה ממה שהוא היום. אין לי שאיפות לגדול. טוב לנו במקום שהיה לפני הקורונה, או אפילו בין הסגרים. אני קמה בבוקר מחייכת, אנחנו בריאים, ואנחנו נהנים מהעבודה והעשייה ומהאנשים שסביבנו".

לדף הפייסבוק של "הבית של איילת"

לעמוד האינסטגרם של "הבית של איילת"

לדף של "הבית של איילת" ב-B144

בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully