וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה יודע איך מתחיל היום, אבל לא איך הוא ייגמר"

בשיתוף B144

27.1.2021 / 12:57

מוקה קריגר עובד כחוקר פרטי כבר קרוב לחמישה עשורים והוא עדיין מתלהב מהמקצוע: "צריך לדעת לא לבלוט, איך להסתוות ולאלתר, לפעול בנחישות ומהירות ולחשוב מהר. צריך גם להיות יצירתי, כי שנייה אחת של חוסר ריכוז, ואתה עוקב אחרי הרכב הלא נכון". צפו בראיון איתו

בווידיאו: מוקה קריגר ממשרד החקירות "שרלוק חקירות איכות"/עריכה: דפי מקל

"זו עבודה לא שגרתית - אתה יודע איך אתה מתחיל את הבוקר, אבל לא איך תסיים את היום".

הכירו את מוקה קריגר, הבעלים של חברת החקירות "שרלוק חקירות איכות". הוא החל את דרכו בתחום עוד כסטודנט, ב-1972: "המקצוע סיקרן אותי. צריך לדעת לא לבלוט, איך להסתוות ולאלתר, לפעול בנחישות ומהירות ולחשוב מהר. צריך גם להיות יצירתי, כי שנייה אחת של חוסר ריכוז, ואתה עוקב אחרי הרכב הלא נכון".

על העבודה כיום בחברת חקירות הוא מספר: "המגוון הוא אדיר. מצד אחד יש דברים שאפשר להגיע אליהם תוך שניות ומצד שני יש כאלו שעובדים עליהם שבועות או חודשים. אנחנו מתעסקים בנוכלויות ובדיקות כלכליות, אנשים שאומרים שאין להם כסף ובעצם יש. הרבה מאוד פעילות מתנהלת בסייבר כרגע, ויש גם את חיי היומיום, כמו מלחמות ירושה וכו'. הנושא העיקרי שגורם לבעיות זה כסף".

את "שרלוק חקירות איכות" אפשר למצוא ב-B144: "בעמוד שלנו ב-B144 כתוב על הרקע שלנו והניסיון", אומר מוקה. "אנחנו מקבלים הרבה מאוד פניות. היום אם אתה לא במדיה הדיגיטלית, אתה לא קיים".

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • חקירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully