וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה הישראלים מתחברים דווקא לעיסוי תאילנדי? גלו את התשובה

בשיתוף B144

27.1.2021 / 13:03

בועז טביב, הבעלים של טים-תאי מסאז', מסביר מה מושך את הלקוחות, מציג את שני סוגי העיסויים שתוכלו למצוא ואת החדרים המהודרים שמתאימים לזוגות. צפו בראיון עמו וכבר תתחילו להרגיש שלווים יותר

בווידיאו: הכירו את מכונת העיסוי התאילנדי טים-תאי מסאז'/עריכה: דפי מקל

"הישראלים מתחברים לעיסוי תאילנדי", מסביר בועז טביב, הבעלים של "טים-תאי מסאז'", מכון העיסוי התאילנדי השוכן ברחוב ירמיהו 20, בתל אביב, בסמוך לפארק הירקון. "כי הם מצאו שהוא מאוד עוזר לשחרור מתחים ושרירים".

אם גם אתם מרגישים מתוחים מדי מהמצב בשנה האחרונה והסגרים שהולכים וחוזרים - טים-תאי מסאז' הוא בדיוק המקום שאתם מחפשים, כזה שאפשר להירגע בו ולשכוח מכל הצרות, וכמובן - לצאת כשהגוף שלכם משוחרר ומוכן להמשיך הלאה.

בטים-תאי מסאז' תוכלו למצוא שני סוגי עיסויים: "יש את העיסוי תאילנדי המסורתי, שזה יותר לחיצות ומתיחות, ויש את העיסוי התאילנדי המשולב, שמשלב שמנים ויותר מתאים לרוגע. יש לנו חדרים וזוגות יכולים לבוא ולעשות יחד".

יוסי, לקוח מרוצה שהגיע למכון, העיד: "הם שלווים, רגועים. חוויה ממש כיפית. נכנסתי עם כאבים ויצאתי בריא. המטפלת יודעת איך ללחוץ על הנקודות הנכונות".

לסיום אומר בועז: "היום רוב ההשקעה שלי היא בדיגיטל, אינסטגרם, פייסבוק. התחלתי לשתף פעולה עם B144 ואני כבר רואה את התוצאות ומקבל הרבה טלפונים".

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • עיסוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully