וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו עושים מסגרות מיוחדות בעיצוב אישי, בצורות וסגנונות שונים"

בשיתוף B144

24.2.2021 / 8:34

משנת 1974 מייצר גד אוחנה מסגרות יפהפיות, למראות ודברים נוספים שיכולים לעטר לכם את הבית. על העסק שלו, "הגלריה של גד" השוכנת ליד מתחם נגה בתל אביב, הוא מספר: "אנשים מחפשים איך לשפץ ולשנות, אז הם באים אלינו ומזמינים"

בווידיאו: ביקור ב"גלריה של גד", בבעלות גל אוחנה/עריכה: דפי מקל

גד אוחנה הוא אחד מתוך 11 אחים וכמו כל בני משפחתו, גם הוא התחיל את דרכו כעוזר של אביו, שהיה "מודליסט ועסק בדוגמאות של נעליים".

בסופו של דבר, גד פנה לכיוון משלו והחל לבצע עבודות גילוף ידניות, כולל פסלים מעץ ושולחנות מהודרים: "הייתי מגלף הרבה ביד, כולל פסלים מעץ ושולחנות מגולפים", הוא נזכר. בסופו של דבר, ב-1974 הוא עבר להתמקצע בתחום ספציפי: "היום אנחנו עושים מסגרות מיוחדות, למראות למשל, בצורות וסגנונות שונים. מסגרות אובליות, עגולות ועוד", הוא מספר על "הגלריה של גד", העסק בבעלותו, הסמוך למתחם נגה בתל אביב.

"לאורך השנים עבדתי על פרופילים ועל מסגרות", הוא מוסיף. "אנחנו מעלים בפייסבוק את כל הדברים המיוחדים שאנחנו עושים. אנשים מחפשים איך לשפץ ולשנות, אז הם באים אלינו ומזמינים ואם למישהו קשה להגיע, אני מביא את המסגרת עד אליו. זה חלק מהשירות".

מלבד הפייסבוק, גד מפרסם גם באינסטגרם וגוגל, ומחזיק בווטסאפ לעסק ובעמוד ב-B144: "מאז שהתחלנו לפרסם ב-B144 נהייתה לנו המון עבודה. חשוב מאוד שיהיה קשר עם הלקוח, ושנהיה בריאים ונמשיך לעבוד".

לעמוד הגלריה של גד ב-B144

לאינסטגרם של הגלריה של גד

לפייסבוק של הגלריה של גד

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • מסגרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully