וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במקום לראות עוד סדרה, קחו לעצמכם שעה, לנפש ולמראה"

בשיתוף B144

9.2.2021 / 8:59

אושרי אפלבאום ואלעד איאש הם מאמני כושר שפיתחו יחד את שיטת "Fit Thy Body" ואת חוויית החיטוב ב-90 יום: "זה מדמה מאמן אישי עד הבית, על ידי תזונה בריאה, אורך חיים בריא ואימונים מותאמים אישית. תוך 90 יום אפשר לראות מהפך גדול, פיזית ונפשית"

בווידיאו: אושרי אפלבאום ואלעד איאש מספרים על שיטת Fit Thy Body/עריכה: דפי מקל

"אפשר להגיע לתוצאות נפלאות, גם למי שמתאמן שלוש פעמים בשבוע. אז אם אתם יושבים בבית, במקום לראות עוד סדרה, קחו לעצמכם שעה, לנפש ולמראה. התוצאות מוכחות".

מאמן הכושר אלעד איאש, יחד עם אושרי אפלבאום, הקימו את חוויית החיטוב ב-90 יום, בדגש על הרפואה הטבעית ובשיטת ה-NLP לשיפור הגוף והנפש לאורח חיים בריא - התוכנית שתוציא את הגרסה הטובה שלך, עם מתכונים ואימוני כושר מותאמים אישית ובליווי צמוד לאורך כל תוכנית החיטוב להרגשה טובה ולגוף חסון יותר, כנגד מחלות ובעיות הסובבים אותנו ביומיום. כפי שהבנתם, גם אתם יכולים להצטרף, בקלות: "זה מדמה מאמן אישי עד הבית, על ידי תזונה בריאה, אורך חיים בריא ואימונים מותאמים אישית. תוך 90 יום אפשר לראות מהפך גדול, פיזית ונפשית", מסביר אלעד.

"הפיתוח של התוכנה הזו עשה פלאים", מוסיף אושרי. "בזמן קצר ומחיר יחסית מוזל, שמתאים לכולם, כל אחד יכול להגיע לתוצאות. לאנשים קל להיכנס מהנייד ולהתאמן מהבית, גם ללא ציוד".

את העסק שלהם הם מקדמים בהצלחה רבה ב-B144: "חיפשנו את המקום הנכון ומהרגע שהתחלנו לפרסם ב-B144, אנחנו מקבלים המון פניות, כל יום, מכל רחבי הארץ. אנשים מתעניינים באימונים אישיים או קבוצתיים".

לעמוד של Fit Thy Body ב-B144

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • מאמן כושר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully