וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסגרים השפיעו, כי פחות אנשים עוברים דירה ולנו יש פחות עבודה"

בשיתוף B144

7.2.2021 / 8:39

"פאר המיזוג" מספקת עבודות איכותיות לבעלי דירות חדשות, בכל נושא המיזוג ופתרונות הגבס שמתלווים אליו. הבעלים יהודה אביטל מסביר על התהליך ועל איך דואגים שהדירה תראה מצוין אחרי העבודה, ומשתף את העצה שלו לעסקים קטנים בתקופה הזו

יהודה אביטל פאר המיזוג B144. באדיבות המצולמים
יהודה אביטל/באדיבות המצולמים

החודשים האחרונים היו לא שגרתיים ולא פשוטים עבור כולנו, ולאור המצב B144 משיקה פרויקט חדש ומיוחד שנועד לפרגן לבעלי עסקים קטנים ברחבי הארץ. בכל פעם נביא לכם כאן את סיפורו של עסק אחר, על מנת שתוכלו להכיר אותו ואולי גם לתמוך בו. והפעם אנחנו משוחחים עם יהודה אביטל.

שם העסק: פאר המיזוג

שנת הקמה: 2013

ספר לנו על העסק שלך: "אנחנו עסק של מיזוג אוויר וגבס. כשאנשים נכנסים לדירה חדשה, שהם מקבלים מהקבלן, אנחנו מגיעים ומייעצים להם בכל נושא המיזוג, למשל האם להתקין מזגן מיני-מרכזי לכל הבית, מזגן עילי בכל חדר או משהו אחר. אנחנו מבצעים את כל העבודה, מקימים את התשתית למיזוג וכמובן, מקפידים על עבודה איכותית.

אנחנו שמים דגש על ניקוזים קשיחים, כאשר כל צינורות הניקוז שעוברים בחדרים מתחברים להכנה של הקבלן. הבעיה בצינורות הניקוז הישנים, הלבנים, שכולם מכירים, היא שאי אפשר להעביר אותם בצורה ישרה ב'מסדרון' שאנחנו בונים, אז נוצרת בהם בטן והמים והלכלוך נשארים בפנים ולא ממשיכים לזרום, מה שעלול לגרום להחדרת ריח לא נעים ליחידה הפנימית, כלומר לחדר. בצינור ניקוז קשיח זה לא קורה, ואין חורים וטפטוף. המים זורמים חלק.

בנוסף, אנחנו עושים את עבודות הגבס שקשורות למיזוג, כמו הנמכת תקרה במסדרון, סינר בסלון ועוד. לצד פיזור אוויר נכון ואחיד לכל הבית, אנחנו דואגים שהכל יהיה אסתטי והנראות תהיה דקורטיבית, אז אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם אדריכלית ומעצבת פנים. בעסק יש היום ארבעה עובדים, שמחולקים לשני צוותים - אחד מתמחה במיזוג והשני בגבס".

פאר המיזוג יהודה אביטל B144. באדיבות המצולמים
עבודות ברמה גבוהה במיזוג אוויר וגבס/באדיבות המצולמים

איך B144 עוזרת לקידום העסק שלך? "אנחנו ממוקמים בחריש ועובדים בעיקר בעיר, ובגלל שרוב התושבים החדשים פה מגיעים מערים אחרות, הם מחפשים באינטרנט איש מיזוג, וברגע שהם מחפשים, העמוד שלנו ב-B144 קופץ להם. כדי לדייק את זה, כיוונו את הפרסום לאזור השרון, חריש, פרדס חנה והסביבה".

איך עוד אתה מקדם את עצמך בדיגיטל? "יש לנו פייסבוק ואינסטגרם לעסק, ואנחנו מקווים להעלות את האתר שלנו בקרוב".

פרגן לעסק אחר: "יש בחריש חשמלאי מוסמך בשם אשר פרץ. לעסק שלו קוראים 'פרץ אור, חשמל ותקשורת'. הוא אדם מאוד ישר ואמין ואני ממליץ עליו בחום. אני נעזר בו הרבה בעבודה ואני יודע שהוא עוזר לכולם, במיוחד לעסקים קטנים שמגיעים לחריש ומתחילים את דרכם".

איך הקורונה השפיעה על העסק שלך? "מהקורונה עצמה פחות הושפענו, כי ברגע שנפתחו פרויקטים, המשיכו להזמין אותנו להגיע, בגלל שנושא המיזוג הוא הדבר הראשון שעושים בדירה חדשה כדי להספיק לנקות הכל אחרי העבודה ולפני המעבר. מה שכן השפיע עלינו מאוד זה הסגרים, כי אז יש פחות תנועה והסגר מונע מאנשים חדשים לקבל מפתח ולעבור לדירות החדשות שלהם. בזמן הסגרים ראינו שהייתה ירידה משמעותית בכמות העבודה".

פאר המיזוג יהודה אביטל B144. באדיבות המצולמים
רוצים להתרחב גם מעבר לחריש/באדיבות המצולמים

איזה טיפ יש לך לבעלי עסקים אחרים? "פשוט להיות כמה שיותר מחושבים. זו תקופה שפחות מתאימה להרפתקאות. צריך לנסות להצטמצם כמה שיותר ורק לעבור את החודשים האלה, בתקווה שתכף הכל ייפתח חזרה".

איך אתה מדמיין את העסק שלך בעוד 5 שנים? "אנחנו מצפים להתרחב, לפתוח עוד כמה צוותים ולצאת קצת מהאזור שלנו. אנחנו רוצים להגיע עם העבודות גם לאזור השרון, ואולי לחיפה או עפולה".

לעמוד של פאר המיזוג ב-B144

לדף הפייסבוק של פאר המיזוג

לדף האינסטגרם של פאר המיזוג

פאר המיזוג יהודה אביטל B144. באדיבות המצולמים
פתרונות לכל בית/באדיבות המצולמים
בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • מזגנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully