וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לשמחתי אנחנו ממשיכים לעבוד חזק, אבל עצוב לראות את אילת"

7.2.2021 / 11:55

עומר חיאדרה, הבעלים של שווארמה עומר השוכנת בין המלונות באילת, גר בעיר כבר קרוב ל-20 שנה ומודה: "בחלומות הכי גרועים לא דמיינתי שזה יהיה המצב בעיר". את הקורונה הוא ניצל כדי לקדם את העסק, עם שיפוץ, מערך משלוחים ועוד. קבלו ראיון שיעשה אתכם רעבים

שווארמה עומר. שווארמה עומר,
שווארמה עומר/שווארמה עומר

החודשים האחרונים היו לא שגרתיים ולא פשוטים עבור כולנו, ולאור המצב B144 משיקה פרויקט חדש ומיוחד שנועד לפרגן לבעלי עסקים קטנים ברחבי הארץ. בכל פעם נביא לכם כאן את סיפורו של עסק אחר, על מנת שתוכלו להכיר אותו ואולי גם לתמוך בו. והפעם אנחנו משוחחים עם עומר חיאדרה.

שם העסק: שווארמה עומר

שנת הקמה: 2019

ספר לנו על העסק שלך: "כל אזור בארץ אוהב את הבשר שלו בסגנון מסוים, ובעסק הזה באילת ניסיתי לעשות משהו חדש, שאין בשום מקום אחר בישראל - אני מכין שווארמה עגל, עם פיסטוק וצנובר וזה מצליח מאוד. אנחנו השווארמיה שעובדת הכי טוב בעיר, למרות שאנחנו יושבים בין המלונות ולא במרכז, איפה שאנשים גרים. חלק גדול מזה מגיע בזכות התבלינים המיוחדים, שאני קונה באופן גולמי ואנחנו טוחנים במקום. אנחנו בעצם מרכיבים את התבלין שלנו.

אני כבר 20 שנה במקצוע. למדתי להיות שף סוסייר בתדמור ויש לי תואר בטבחות, עבדתי כמעט בכל הארץ ואני מכיר מצוין את הטעמים השונים. להכין אוכל זו הנאה גדולה, כי הפידבק מגיע מיד. זה לא כמו לבנות בית ולראות רק אחרי שנתיים את התוצאות. פה, אם למישהו טעים, תוך עשר דקות הוא יגיד לך את זה וכשאני משתמש בבשר טוב ותבלין טוב, רואים את זה והלקוחות מפרגנים.

יש באזור שלנו מגוון מסעדות, אז אם אתה לא טוב, אתה פסול. הביקורות באילת מאוד מאסיביות והקהל יכול לברוח בקלות, אז צריך להיות מאוד מדויקים ומוצלחים. אנשים למשל תמיד רוצים חידושים, אז כל יום אנחנו מוציאים סלטים שונים, ככה שמי שמגיע היום ומחר ימצא משהו שונה ולא יהיה לו משעמם. תמיד כיף לטעום משהו חדש.

כרגע יש לנו בעסק שישה עובדים, וחוץ מהשווארמה עגל עם פיסטוק וצנובר, אנחנו מציעים גם שווארמה הודו, על האש, קבב כבש בצלחת ועוד המון דברים. פרגיות למשל אנחנו לא מגישים בשיפוד, אלא נותנים להן את הכבוד ומוציאים כסטייק במרינדת שום. עוד משהו מעניין זה אופציה של סטייק אנטריקוט בפיתה. ככה לא חייבים לשלם 200 שקל למנה בצלחת כדי ליהנות מאנטריקוט סופר איכותי, במחיר מעולה".

שווארמה עומר. שווארמה עומר,
שווארמה מיוחדת במינה/שווארמה עומר

איך B144 עוזרת לקידום העסק שלך? "אני בעד כל דבר שיווקי, שיכול לתרום ולעזור לי. אז אני משקיע בפרסום ומדיה, כמו בעמוד שלנו ב-B144, כי זה שם המשחק היום. יש לנו שם חשיפה וככה מכירים אותי טוב יותר".

איך עוד אתה מקדם את עצמך בדיגיטל? "יש לנו אתר משלנו ואנחנו גם מופיעים באתר של חברת משלוחים מקומית. בנוסף, אנחנו משווקים את עצמנו בפייסבוק, באינסטגרם ובכל הרשתות החברתיות ומקבלים פידבקים מעולים. הניקוד שלנו בגוגל גבוה מאוד".

פרגן לעסק אחר: "יש לידנו סניף של חומוס אליהו, שהקימה אותו מישהי בשם שיר אבידן, ידידה טובה שלי. היא מצליחה מאוד היום וכל סוף שבוע אנחנו יושבים ביחד ומדברים על כל מה שעברנו. כיף לחלוק איתה את ההצלחה".

איך הקורונה השפיעה על העסק שלך? "השפיעה לרעה כמובן, במיוחד בגלל שאנחנו פתוחים באזור של התיירות באילת. למרות זאת, אנחנו ממשיכים לעבוד חזק והכנסנו את כל הכסף שהיינו צריכים ב-2020. אני מקווה שנכפיל את העבודה כשהסגר ייפתח, אבל מפחיד לראות כרגע את אילת. אני גר פה כבר 17 שנים וגם בחלומות הכי גרועים לא דמיינתי שזה יהיה המצב. זה עצוב. נקווה לטוב".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שווארמה עומר. שווארמה עומר,
סלטים חדשים בכל יום/שווארמה עומר

איזה טיפ יש לך לבעלי עסקים אחרים? "להחזיק מעמד, להתמיד, לא להרים ידיים. אני למשל שיפצתי את המקום בזמן שהיינו סגורים במשך חודש. בנוסף, עד לסגר השלישי לא עשיתי משלוחים, כי לא חשבתי שזה אפשרי, אבל עכשיו התחלנו וזה עובד מצוין. המשלוחים הם שדרוג גדול, אז תמיד צריך לחשוב על הצעד הבא, בטח בתקופה כזו".

איך אתה מדמיין את העסק שלך בעוד 5 שנים? "אני חושב שיהיה לנו עוד סניף באילת ואני רוצה לשווק את השם שלנו, גם בתור רשת וגם עם הטעם המיוחד שאנחנו מציעים".

לעמוד של שווארמה עומר ב-B144

לדף הפייסבוק של שווארמה עומר

לאינסטגרם של שווארמה עומר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully