וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החלפתי עבודה ופתחתי את העסק כדי להגשים לעצמי את החלום"

בשיתוף B144

17.2.2021 / 15:18

מירי אלון קוציי עזבה קריירה בהנדסת מכונות כדי לבנות אפליקציות, משלב הרעיון, דרך האפיון והעיצוב ועד הפיתוח והעלייה לאוויר. בעקבות הקורונה היא יצרה את SCOO, שמסייעת להורים שמנסים לעקוב אחרי הלימודים מהבית. כנסו והכירו

מירי אלון קוציי B144. באדיבות המצולמים
מירי אלון קוציי/באדיבות המצולמים

החודשים האחרונים היו לא שגרתיים ולא פשוטים עבור כולנו, ולאור המצב B144 משיקה פרויקט חדש ומיוחד שנועד לפרגן לבעלי עסקים קטנים ברחבי הארץ. בכל פעם נביא לכם כאן את סיפורו של עסק אחר, על מנת שתוכלו להכיר אותו ואולי גם לתמוך בו. והפעם אנחנו משוחחים עם מירי אלון קוציי.

שם העסק: RedLime

שנת הקמה: 2020

ספרי לנו על העסק שלך: "זה עסק לפיתוח אפליקציות. אני מספקת מגוון שירותים שונים, החל משלב הרעיון, דרך תהליכי אפיון ועיצוב ועד לשלב פיתוח האפליקציה עצמה והעלייה שלה. האהבה שלי לעולם התוכנה החלה עוד בבית הספר, כי זה מאפשר לי ליצור משהו בעצמי. להתחיל מאפס, לחשוב על רעיון ולגרום לו לעבוד כמו שרציתי וראיתי בעיניי רוחי. יש לי יכולות יצירתיות ואני טובה בהעלאת רעיונות. עבדתי בתחום הנדסת מכונות בערך עשר שנים, אבל התשוקה לכתוב וליצור דברים נשארה, אז המשכתי לנסות לקדם את עצמי בכיוון הזה ובסוף הגעתי להחלטה, החלפתי עבודה ופתחתי את העסק כדי להגשים לעצמי את החלום".

איך B144 עוזרת לקידום העסק שלך? "העמוד שיש לי ב-B144 הוא הדרך עבור הלקוחות לאתר אותי וליצור קשר, כדי לקבל מידע ופרטים על העסק".

מירי אלון קוציי B144. באדיבות המצולמים
אפליקציית SCOO/באדיבות המצולמים

איך עוד את מקדמת את עצמך בדיגיטל? "יש לי אתר, שבדיוק עולה לאוויר בימים אלו וגם דף פייסבוק שנמצא בהקמה מואצת".

פרגני לעסק אחר: "אני רוצה לפרגן ל-Wonder, עסק לאפיון ועיצוב אתרים ואפליקציות. הם עושים שם עבודה מדהימה, עם המון כישרון, אנרגיות וידע".

איך הקורונה השפיעה על העסק שלך? "אני אימא לילדים קטנים ואני שומעת על הקשיים שיש גם להורים אחרים בהתנהלות היומיומית בבית בתקופה הזו, אז חברתי להורה נוסף, שיש לו ילדים קצת יותר גדולים משלי ויחד הוצאנו את אפליקציית "SCOO", כדי לפתור את הבעיות הללו ולעזור להורים. משרד החינוך לא מספק פתרונות טובים מספיק עבור הילדים שלומדים בזום, ואם יש משפחות עם יותר מילד אחד, נוצר בלגן, עם מערכת שעות לא מסודרת. אי אפשר לדעת איזה ילד עושה מה, ומתי. פשוט נטשו את ההורים, אז החלטנו למצוא לזה פתרון ו-SCOO עוזרת לארגן את סדר היום של הילדים ללמידה מרחוק, מאפשרת לראות את הלו"ז של כל הילדים ביחד ואני, כהורה, יודעת מה כל ילד עושה בכל שעה, מרכזת לאפליקציה את כל הלינקים לזום, ועוקבת אחרי הפעילויות והמשימות שלהם או הציוד שהם צריכים לכל שיעור. בזכות המצב האפליקציה הזו נולדה".

מירי אלון קוציי B144. באדיבות המצולמים
RedLime/באדיבות המצולמים

איזה טיפ יש לך לבעלי עסקים אחרים? "הקורונה הגיעה בדיוק כשאני התקדמתי לכיוון של פתיחת העסק החדש. אז בהתחלה עזבתי את כל התוכניות, עד שהבנתי שהקורונה לא תלך, החיים ממשיכים וצריך להתמודד. כרגע אני רואה את המצב כמרתון, לא ספרינט. אז דברים ייקחו יותר מתקופה רגילה, וצריך הרבה ארך רוח, ולהזכיר לעצמכם כל יום מה הסיבות שמניעות אתכם ושבשבילן אתם לא מפסיקים לעבוד. אני בטוחה שהכל זמני ובסוף תגיע תקופה טובה יותר".

איך את מדמיינת את העסק שלך בעוד 5 שנים? "הייתי רוצה לראות אותו מתפתח. אני מקווה להרחיב את כמות השירותים שאני יודעת להציע ללקוחות ושהעסק יהיה במצב בו אני יכולה לשלב גם פרויקטים חברתיים, דברים שעוזרים לאנשים בצורה כלשהי, אפילו בדברים הקטנים. לתרום משהו מהיכולות שלי עבור מטרה גדולה יותר".

לעמוד של RedLime ב-B144

לאתר RedLime

לאתר אפליקציית SCOO

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • אפליקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully