וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מכירה את סיפור החיים של 70 אחוז מהלקוחות"

בשיתוף B144

22.2.2021 / 9:33

את "לה קוקט", חנות בגדי הנשים הקטנה והנהדרת בחולון, מנהלת צביה מזרחי כבר למעלה מ-40 שנה לצד בעלה. בעקבות הקורונה הם שדרגו את היכולות הדיגיטליות שלהם, ואפילו מקימים אתר ייעודי לקניות אונליין. קפצנו לביקור

במשך למעלה מ-40 שנים מנהלת צביה מזרחי את "לה קוקט", חנות בגדי נשים קטנה וקסומה בחולון: "זו חנות שכונתית ואני מוכרת בה דברים שמוצאים חן בעיניי", היא מספרת. "אני בוחרת את הבגדים גם לפי הטעם של הלקוחות".

את הטעם שלהן היא כבר מבינה מצוין: "אני יודעת בדיוק מה הן אוהבות, כי גדלנו יחד איתן. אני מכירה את סיפור החיים של 70 אחוז מהנשים שמגיעות לחנות שלנו", אומרת צביה בגאווה.

היא עסקה באופנה מאז שהייתה בת 15, ואחרי החתונה עם חיים, השניים החליטו לפתוח חנות שכבר הפכה למוסד באזור. אלא שהקורונה השפיעה גם עליה כמובן: "השנה האחרונה הייתה ממש קטסטרופה", היא מודה. "המגיפה פרצה ואנשים התחילו לבוא עם מסכות וכפפות, פחדו, שמרו מרחק".

לשמחתה, ולשמחת הלקוחות שלה, צביה לא איבדה את התושיה: "אנחנו מקימים היום אתר, בו אפשר יהיה להזמין דרך האינטרנט ולקבל את השירות עד הבית. אנחנו עושים את זה דרך B144. בהתחלה חשבנו שתהיה לנו בעיה, אבל למדנו את זה עם הזמן וגילינו שהרבה יותר פשוט וקל לעשות את הדברים עם B144".

האתר הוא חלק מהאסטרטגיה הכללית של צביה: "אני חושבת שבעיקר היום חשוב לפרסם בכל מקום אפשרי, ואני יודעת שבעולם המודרני חייבים להיות נוכחים בדיגיטל. לכן אנחנו שולחים ללקוחות שלנו ווטסאפים עם סרטונים של בגדים ובעלי דואג לעמודי הפייסבוק, האינסטגרם והטיקטוק שלנו".

לסיום, יש לה מסר: "אנחנו תמיד מסתכלים על העתיד וחושבים איך אפשר להתקדם. לא מביטים לעבר, אל מה שכבר היה, אלא מאמינים בטוב. גם אחרי שנה קשה כזו".

לעמוד של "לה קוקט" ב-B144

לפייסבוק של "לה קוקט"

לאינסטגרם של "לה קוקט"

בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully