וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסיכולוג, מוניות או מארזי ביצים: מה חיפשנו הכי הרבה במהלך 2020?

בשיתוף B144

14.3.2021 / 12:57

B144 חושפת לראשונה את כל מילות החיפוש והתחומים המבוקשים ביותר באינדקס העסקים. שווארמה או פיצה, פרחים או מוניות - היכנסו לכתבה וגלו מה הגולשים חיפשו הכי הרבה בתקופת הקורונה

חיפוש ברשת. ShutterStock
מחפשים.../ShutterStock

2020 כבר הסתיימה, אבל את השנה הזאת אף אחד לא יישכח לעולם. הרי בלתי אפשרי לא לזכור את השנה שבה הכל השתנה: את ההפתעה מהסגר הראשון, את הפעם הראשונה שיצאנו לסופר במסכה ובכפפות, מחיאות הכפיים הנרגשות בכל הפעמים בהן יצאנו למרפסת והצדענו לשירותי הבריאות, את ההודעה שצריך להיכנס לבידוד, אבל גם את העובדה שהשנה האחרונה הוקדשה בעיקר לשני דברים: בישולים במטבח ו...דיגיטל. כן, בשנה החולפת סביר להניח שביליתם המון ברשת, הרבה יותר מהרגיל, ויש לא מעט ענפים ועסקים שנהנו מזה.

B144 חושפת לראשונה הצצה אל נתוני החיפוש בקטגוריות השונות באתר - ואתם יכולים לראות את כל הנתונים והמגמות ממש כאן:

הקטגוריות המבוקשות ביותר ב-2020:

שניים זה תמיד ביחד

להיות סגור במשך שנה שלמה ביחד בבית, כלואים בין 4 קירות, זה לא קל לזוגיות. תוסיפו לכך את לחצי הקורונה ובכלל לא מפתיע ששתי קטגוריות שרשמו את העלייה הגדולה ביותר הן פסיכולוגים ועורכי דין בתחום המשפחה.

אגב, על פי החיפושים מסתבר שהגענו לפסיכולוגים ולעורכי הדין במוניות - עוד מילת חיפוש שנהנתה מפופולריות גוברת במהלך הסגרים.

אם אין קמח - תאכלו ביצים

במרץ, ממש לפני חג הפסח, עם ישראל נכנס להיסטריה מוגזמת בכל הנוגע למוצרי בסיס וכולנו הצטיידנו בכמויות מטורפות של נייר טואלט וחבילות ביצים. קצת לאחר מכן נוצר מחסור חמור בביצים ונכנסנו למעין תקופת צנע על מוצרים מסויימים. קניית הביצים בסופר הוגבלה - ואז התחלנו לחפש באינטרנט: איפה אפשר להשיג ביצים? ובינתיים כל שכן עם קרטון של 30 ביצים נראה לנו כמו אוליגרך.

את מעט הביצים שהצלחנו להשיג - השארנו לעצמנו לחג. אז מה בכל זאת שלחנו לחמים ולחמות? פרחים! החיפוש אחר זרי פרחים זינק במהלך אפריל, מגמה שלא חזרה על עצמה שוב בחגי תשרי, שכזכור גם נחגגו במהלך סגר. כנראה שעם ישראל הרגיש צורך לגוון במתנות, או שאולי התרגלנו לחגוג לבד?

לחם & עבודה!

עוד ביטוי חיפוש פופולרי השנה הוא: כוח אדם. אחרי שהוציאו הרבה מאיתנו לחל"ת בחודש מרץ, חיפושי העבודה הגיעו לשיא חדש.

ובינתיים, כדי למלא את החלל, חיפשנו אוכל - והרבה ממנו, מכל הסוגים: שווארמה, פיצה, אטליזים, מאפיות ומסעדות מזון מהיר. החיפוש אחר מזון הגיע לשיא דווקא בקיץ, כשהעסקים נפתחו מחדש לרגע וכולנו הרגשנו שאנחנו על זמן שאול, אז נהרנו לפיצריות, התנפלנו על קרואסונים טריים במאפיות וגדשנו עד אפס מקום את מסעדות המזון המהיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ילדים אוכלים מזון מהיר. ShutterStock
מזון מהיר? ברור/ShutterStock

תאילנד פינת סגר

אבל, לא רדפנו רק אחרי אוכל בקיץ האחרון, אלא חיפשנו גם מספרות וקוסמטיקאיות - כנראה כי התגעגענו לתחושה הזאת של להיות יפים ומטופחים. ובעוד מכוני הכושר נותרו סגורים, התחלנו להרגיש לחצים בגב ובצוואר (שכנראה נתפס גם מעודף זמן בסמארטפון על הספה), מה שמסביר את העלייה הדרמטית בחיפושים לעיסוי שוודי!

כמה פעמים חיפשו את העסק שלך בשנה החולפת?

2020 כבר מאחורינו, אבל בתוך כל הכאוס והסגרים היו עסקים שנהנו מחשיפה דיגיטלית מורחבת ומקפיצה משמעותית בהכנסות. ומה לגבי 2021? כולנו תקווה שהשנה הזאת תהיה טובה יותר - ומה שלא יהיה, היא בטוח תהיה דיגיטלית יותר!

צפו בגרף החיפושים הבולטים ל-2020 של B144 וגלו כמה פעמים חיפשו את התחום של העסק שלכם בשנה החולפת. זה הזמן לוודא שבפעם הבאה שיחפשו את העסק שלכם - תופיעו במיקומים המובילים בתוצאות החיפוש.

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • חיפוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully