וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים ברשת: למה חנות דיגיטלית חשובה כל כך ומהו אתר E-Commerce?

בשיתוף B144

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 16:30

הקורונה גרמה לבעלי העסקים בעיות רבות, אולם הצריכה ברשת רק הלכה והתגברה ולכן, מי שהקים חנות דיגיטלית ברגע הנכון - הרוויח. אבל איך עושים את זה נכון ומה הטיפ המנצח? הנה כל התשובות שאתם צריכים, מאת מנהלת השיווק של B144

בווידיאו: מהי חנות E-Commerce ולמה היא כל כך חשובה?/עריכה: דפי מקל, בימוי: ליאור נאור

אי-קום, חנות אונליין, אתר שופינג, חנות וירטואלית, רכישה דיגיטלית, חנות מקוונת - כל המילים הללו מתארות את החנות הדיגיטלית שהעסק שלכם, כפי שהתברר לכולנו בקורונה, זקוק לה היום יותר מתמיד.

אבל מה הכוונה בדיוק ואיך עושים זאת נכון? יעל גן, מנהלת השיווק של B144, מסבירה.

מהו אתר E-Commerce?

"כשעסק רוצה להיחשף לקהל רחב יותר ולנצל את כל הפוטנציאל הגלום בו, הוא צריך לתת במה נוספת לסחורה שלו ולהנגיש אותה לקהל הרחב באמצעות כלים דיגיטליים".

למה חנות דיגיטלית חשובה?

"2020 הייתה לא פשוטה עבור בעלי העסקים ורבים איבדו את פרסנתם בגלל הקורונה, אבל באונליין הצריכה רק עלתה, כי אנשים המשיכו לקנות. לכן, מי שהקים חנות דיגיטלית - הרוויח".

מוכנים להקים את החנות הדיגיטלית לעסק שלכם? לחצו כאן

מה חשוב לדעת כשניגשים להקים חנות E-Commerce?

"חנות כזו לא קמה ביום אחד ויש מערך שלם שעומד מאחוריה. כדי שחנות E-Commerce תעבוד כמו שצריך, היא זקוקה למערך תומך שכולל מוצרים זמינים, משלוחים, ניהול מלאי, תמונות של המוצרים, מידע, תוכן ועוד. רק אחרי שהכנתם את כל אלו, אפשר לצאת לדרך ולהקים את החנות הדיגיטלית".

לסיום, תני לנו טיפ מנצח למי שמקים חנות דיגיטלית

"תפתיעו. אצלנו בשיווק קוראים לזה 'מג'יק מומנט'. תנו ללקוחות תחושה שעשיתם משהו אקסטרה עבורם, כמו מתנה קטנה, הטבה לרכישה הבאה, משלוח חינם. כל אלו יעודדו אותם לחזור אליכם".

בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully